Roger865 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Sykkelen jeg kjøpte i GÅR (og låste i sykkelbua i bakgården) var borte når jeg våknet i dag. Rakk ikke å skrive forsikring på den en gang. Faen i helvete. Et råd: Hold kjeft om tyveriet. Tegn forsikring, vent noen uker og meld den stjålet. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva er galt med det? Det er jo et like fantastisk utrykk som ordet "dog". Brukes av mange, og de virker usedanlig intelligente når de bruker det. "Dog" kan jeg leve med, da det ofte kommer godt i bruk. "Per se" virker bare så ekstremt pretensiøst synes jeg. Det er så ekstremt mange som prøver å presse det inn i alle setninger de kan for å virke velartikulerte. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 House / dubstep irriterer. Det er ikke musikk. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Dårlig musikk irriterer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Yoko Ono irriterer meg fremdeles. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Du som meg, kompis. Du som meg. House / dubstep irriterer. Det er ikke musikk. Utsagn som dette irriterer. Klart det er. Hva er galt med det? Det er jo et like fantastisk utrykk som ordet "dog". Brukes av mange, og de virker usedanlig intelligente når de bruker det. "Dog" kan jeg leve med, da det ofte kommer godt i bruk. "Per se" virker bare så ekstremt pretensiøst synes jeg. Det er så ekstremt mange som prøver å presse det inn i alle setninger de kan for å virke velartikulerte. Hva er nå galt med å ville fremstå som velartikulert? Lenke til kommentar
pencap Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hodepine, og Bruxisme (Det er noe dritt det) Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 House / dubstep irriterer. Det er ikke musikk. Du irriterer. 6 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 House / dubstep irriterer. Det er ikke musikk. Du irriterer. Kult. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Lyst til å fortelle oss hvorfor du mener at det ikke er musikk? Jeg er nysgjerrig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fordi hurr durr det er ikke musikk med mindre noen faktisk spiller instrumentene, bare laaaaaaame å lage musikk på DATA lizm!1 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fordi hurr durr det er ikke musikk med mindre noen faktisk spiller instrumentene, bare laaaaaaame å lage musikk på DATA lizm!1 Aha, jeg ser. Så det er en dårlig tid av måneden for deg Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva er nå galt med å ville fremstå som velartikulert? Å være velartikulert er det ikke noe negativt med, men noen prøver bare for hardt synes jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 "Musikk (fra gresk μουσική τέχνη musike tekhne, det vil si «musisk kunst») er en kunstdisiplin som uttrykker seg gjennom lyd og stillhet disponert over tid. De viktigste elementene i musikk er veksling i pitch (tonehøyde), forholdet mellom tonene (harmonikk) og forbindelser av toner til en melodi, rytme og lydens tekstur og intonasjon." Med andre ord, dubstep / house kan helt klart defineres som musikk. Ditto hiphop. Hva er nå galt med å ville fremstå som velartikulert? Å være velartikulert er det ikke noe negativt med, men noen prøver bare for hardt synes jeg. Bedre det enn det motsatte. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Man kan jo argumentere for at house/dubstep ikke er musikk per se, dog er det nok slik at det finnes opptil flere andre personer her på planetlegemet som foretrekker dette, foran skikkelig metal og rock. (Oi, nå irriterte jeg meg selv litt) 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 I see what you did there. Holder meg til ekte musikk, ergo musikk som er laget med gitar, bassgitar, trommer og en skikkelig vokal. Ja, ett provokasjonsinnlegg. Jeg klarer helt fint å høre dubstep, hardstyle og whatnot. Det jeg ikke klarer derimot, er autotune. Brenn. 3 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 I see what you did there. Holder meg til ekte musikk, ergo musikk som er laget med gitar, bassgitar, trommer og en skikkelig vokal. Ja, ett provokasjonsinnlegg. Jeg klarer helt fint å høre dubstep, hardstyle og whatnot. Det jeg ikke klarer derimot, er autotune. Brenn. /Pumpe orgel og oljetønne 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kaizers Orchestra er awesome 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Folk som kjører treeeeeegt i venstre fil! Her er en purk som irriterer seg over det samme. http://www.liveleak.com/view?i=70f_1303178904 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå