FrankBjarne Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Man vet man bor i et altfor lite land når TOPPSAKEN PÅ EN AV NORGES STØRSTE AVISER ER AT EN SKILØPER OG EN UKJENT (BLOGGER?) HAR GÅTT FRA HVERANDRE. Av og til skulle jeg ønske at jeg bodde i Iran, Nord Korea eller Saudi Arabia. Der tipper jeg de holder seg for gode til slikt piss. Se på makkverket dere: Dette er toppsakmateriale ja, ingen tvil! En grunn til at jeg gir komplett faen i norske aviser som VG og Dagbladet. En større samling dritt og ræva nyhetssaker skal man lete lenge etter. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Kan ikke den jævla magen min slutte å torturere meg med kramper fra helvete snart? Endret 19. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Man vet man bor i et altfor lite land når TOPPSAKEN PÅ EN AV NORGES STØRSTE AVISER ER AT EN SKILØPER OG EN UKJENT (BLOGGER?) HAR GÅTT FRA HVERANDRE. Av og til skulle jeg ønske at jeg bodde i Iran, Nord Korea eller Saudi Arabia. Der tipper jeg de holder seg for gode til slikt piss. Se på makkverket dere: Dette er toppsakmateriale ja, ingen tvil! En grunn til at jeg gir komplett faen i norske aviser som VG og Dagbladet. En større samling dritt og ræva nyhetssaker skal man lete lenge etter. On the plus side: Nå er jo Rachel Nordtømme ledig på markedet. Snerten liten snelle, det der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 At det trådløse nettet vi har suger balle. Routeren står i rommet over meg, går gjennom parketten og inn på rommet mitt, likevel suger nettet mitt balle. Og den lengste TP-kabelen jeg har, er 2 meter. :| Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Åja, så irriterer det meg at jeg glemte å laste ned Portal 2. Kunne vært ferdig allerede. Men neida, må vente i flere timer jeg nå, før jeg kan spille det. Bare pga. min egen dumhet. Gah. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Datasmurf: Løsningen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Datasmurf: Løsningen Fytti det var dyrt. Eg betalte 99 kr for 15 meter på elkjøp. Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 så dritt lei av at datamaskinen kreasjer Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 At det trådløse nettet vi har suger balle. Routeren står i rommet over meg, går gjennom parketten og inn på rommet mitt, likevel suger nettet mitt balle. Og den lengste TP-kabelen jeg har, er 2 meter. :| Du har i hvert fall klart å koble til din router. Men nei, am bestilte visst nok en router fra noen med svensk kundebehandling, and I understand shit. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Datasmurf: Løsningen Fytti det var dyrt. Eg betalte 99 kr for 15 meter på elkjøp. Akkurat dét skal jeg være enig i, men det er liten grunn til å whine over at "jeg ikke har lenger cat-5 enn 2 meter" når det finnes en milliard nettbutikker som selger sånt. Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 At Telefonica ikke klarer å levere stabile nett. Tar meg sikkert 5 minutter så må jeg løpe og resete den F ruteren Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 At det trådløse nettet vi har suger balle. Routeren står i rommet over meg, går gjennom parketten og inn på rommet mitt, likevel suger nettet mitt balle. Og den lengste TP-kabelen jeg har, er 2 meter. :| Du har i hvert fall klart å koble til din router. Men nei, am bestilte visst nok en router fra noen med svensk kundebehandling, and I understand shit. Jo jo, men jeg har nett fra Anal Digital, så det suger balle uansett. Datasmurf: Løsningen Løsning og løsning. Langt til nærmeste Clas Ohlson. Dyrt å valfarte dit også, får heller satse på at en nabo har det jeg trenger liggende. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Uttrykket "per se". Hva er galt med det? Det er jo et like fantastisk utrykk som ordet "dog". Brukes av mange, og de virker usedanlig intelligente når de bruker det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Om de klarer å bruke det rett, så. Datasmurf: Løsningen Fytti det var dyrt. Eg betalte 99 kr for 15 meter på elkjøp. Akkurat dét skal jeg være enig i, men det er liten grunn til å whine over at "jeg ikke har lenger cat-5 enn 2 meter" når det finnes en milliard nettbutikker som selger sånt. Og oddsen for at en nettbutikk klarer å levere TP-kabel til meg før påska er over og jeg drar tilbake til hybelen er lik null. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Uttrykket "per se". Hva er galt med det? Det er jo et like fantastisk utrykk som ordet "dog". Brukes av mange, og de virker usedanlig intelligente når de bruker det. Enig. Liker begge uttrykkene, jeg bruker dog kun per se når jeg snakker engelsk, grunnet at det høres bedre ut. C what I did thar? Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Sykkelen jeg kjøpte i GÅR (og låste i sykkelbua i bakgården) var borte når jeg våknet i dag. Rakk ikke å skrive forsikring på den en gang. Faen i helvete. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Sykkelen jeg kjøpte i GÅR (og låste i sykkelbua i bakgården) var borte når jeg våknet i dag. Rakk ikke å skrive forsikring på den en gang. Faen i helvete. Tuller du? Vedder på at du bor i Oslo Endret 19. april 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå