Ajaco Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Va r så iriternd md dt? 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Folk som plukker opp etter hunden sin når de er på tur, men som like etterpå slenger hele posen i naturen. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Folk som plukker opp etter hunden sin når de er på tur, men som like etterpå slenger hele posen i naturen. Er så idiotisk det. "Ja! Jeg putter bæsjen i en plastikkpose, og forflytter den til et annet sted i naturen, så den bruker lenger tid på å brytes ned!" 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jepp, og det irriterer meg grenseløst hver gang jeg ser en svart liten plastpose ligge ved siden av stien/veien. Går tur med min hund hver dag, så ser det ofte. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Retards som ikke sjønner! HÅPELØST! Folk so ikke klarer å lese "spoilers" burde bli DREPT fort Som FY! Du er syk, mann. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Irriterer meg at WiMP ikke vil fungere på iPhonen min, men på pcen min der funker alt som det skal. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 At gjennom mi ferd på verdsveven (dvs 4chan) kom eg over spoilers til Portal 2. Sidan eg les raskare enn ein tornado, har eg plutseleg fått med meg ei halv setning før eg innser at det er ein spoiler. 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 At gjennom mi ferd på verdsveven [...] ??!!???!?!?!? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Se hva WWW står for. Oversett det til norsk. Skriv det på nynorsk. Profit. 3 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jepp, og det irriterer meg grenseløst hver gang jeg ser en svart liten plastpose ligge ved siden av stien/veien. Går tur med min hund hver dag, så ser det ofte. Er såpass miljøbevisst at jeg bare lar være å plukke opp, jeg. Neida. Går aldri tur med hunden. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 At gjennom mi ferd på verdsveven (dvs 4chan) kom eg over spoilers til Portal 2. Sidan eg les raskare enn ein tornado, har eg plutseleg fått med meg ei halv setning før eg innser at det er ein spoiler. Haha, eid. Sånn går det BISH. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 SMS-Språk. Leet er verre. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ikke så mange som skriver "1337 speak" da. Derimot er det jævlig mange som skriver et sammensurium av sms-språk og dialekt. Man ser dem ofte på facebook. Jeg bare spyr. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Har ikke sett noen skrive leet siden sånn 2003 elns. e: som ikke kødder seg altså. Endret 17. april 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Vel jeg er 15, jeg støter på nok av dem Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Mennesker som ikke kan gi et klart svar..! 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Folk som lar kroppen forfalle. Det er så usexy når man sitter der med egen potetgullpose på fest, svetter og puster tungt når man spiser, og alikevel klager på at man ikke klarer å gå ned i vekt. DET er irriterende det! Og nei, det hjelper ikke å sminke seg enda mer, og utvide kløften. Når kviser og hudormer danser tango i panna og svetteringene utvider seg under armene. Lage trutmunn og stryke hånda nedover kroppen hjelper heller ikke, da du bare smører potetgullfettet utover kjolen din, og det lukter løkring lang vei. Var kanskje litt slem med denne, men er så altfor mange av disse damene. 8 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Vel jeg er 15, jeg støter på nok av dem Henger du på Habbo Hotell ellerno da, for jeg har ikke sett noen som skriver sånn på noen spill jeg har spilt siden, vel, runescape. 2 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Vel jeg er 15, jeg støter på nok av dem Henger du på Habbo Hotell ellerno da, for jeg har ikke sett noen som skriver sånn på noen spill jeg har spilt siden, vel, runescape. Facebook dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå