cowboy bob Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nei. Alle poster skal ha like mye banning i, og som du kan se er det ingen banning i min post ergo skal ikke andre banne heller. Om alle her på forumet fulgte mitt eksempel så hadde det vært mye mer trivelig her. Hva faen er det du prater om? Det er jo bare faenskap og bullshit. Sånne som deg irriterer meg. Null banning. Fu*k meg i ræva og kall meg en skinke rytter. Jeg banner når jeg vill, hvor jeg vil. Fuck! Bra du sensurerte i det minste en gang da, men husk at de som banner ikke kommer til Himmelen. 5 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nei. Alle poster skal ha like mye banning i, og som du kan se er det ingen banning i min post ergo skal ikke andre banne heller. Om alle her på forumet fulgte mitt eksempel så hadde det vært mye mer trivelig her. Hva faen er det du prater om? Det er jo bare faenskap og bullshit. Sånne som deg irriterer meg. Null banning. Fu*k meg i ræva og kall meg en skinke rytter. Jeg banner når jeg vill, hvor jeg vil. Fuck! Bra du sensurerte i det minste en gang da, men husk at de som banner ikke kommer til Himmelen. Hvor står det? Og hvor går grensen for hva som er banning? Hva er himmelen? Og har du ikke hørt denne regla før: Religion is like a PenisIt's fine to have one. It's fine to be proud of it. But please don't whip it out in public and start waving it around, And PLEASE don't try to shove it down my children's throats. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nettopp brukt 600 kroner på søsknene mine. Herregud så deprimerende det er å bli eldre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nei. Alle poster skal ha like mye banning i, og som du kan se er det ingen banning i min post ergo skal ikke andre banne heller. Om alle her på forumet fulgte mitt eksempel så hadde det vært mye mer trivelig her. Hva faen er det du prater om? Det er jo bare faenskap og bullshit. Sånne som deg irriterer meg. Null banning. Fu*k meg i ræva og kall meg en skinke rytter. Jeg banner når jeg vill, hvor jeg vil. Fuck! Bra du sensurerte i det minste en gang da, men husk at de som banner ikke kommer til Himmelen. Hvor står det? Og hvor går grensen for hva som er banning? Hva er himmelen? Og har du ikke hørt denne regla før: Religion is like a PenisIt's fine to have one. It's fine to be proud of it. But please don't whip it out in public and start waving it around, And PLEASE don't try to shove it down my children's throats. Det står i posten du siterte 4 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nettopp brukt 600 kroner på søsknene mine. Herregud så deprimerende det er å bli eldre. True that. Bursdagsgave e.l.? Brukte samme summen selv på søstra mi (entall) til bursdagen hennes. Djizøz. Fikk sikkert (sånt rent pengemessig) mest av meg. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Mordi/yomam vitser. De er tragiske. Og folk som sier eks: Du er tragisk Etter man har sagt noe Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det deprimerende været irriterer meg. Vanligvis ville jeg ikke brydd meg, men i dag påvirker det humøret mitt sterkt av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida. Trur eingaste utveg er visst å ringje support å få det fjerna. Komplett idiotisk men. Nei, man går på www.xbox.com/accounts Nei man må ringe.. Og det suger! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Her skinner sola inn vinduet og fuglene kvitrer i treet utenfor Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Sola skinner og jeg må sitte inne Skolen er ond:O Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida. Trur eingaste utveg er visst å ringje support å få det fjerna. Komplett idiotisk men. Nei, man går på www.xbox.com/accounts Nei man må ringe.. Og det suger! Nei... Jeg har gjort det selv. Det er bare å gå inn der å krysse ut kortet. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida. Trur eingaste utveg er visst å ringje support å få det fjerna. Komplett idiotisk men. Nei, man går på www.xbox.com/accounts Nei man må ringe.. Og det suger! Nei... Jeg har gjort det selv. Det er bare å gå inn der å krysse ut kortet. Desverre kan du ikke fjerne et kort som er i bruk uten å miste membership Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Mordi/yomam vitser. De er tragiske. Mordi er tragisk. 2 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Irriterer meg at jeg ikke klarer å bli ferdig med framlegget mitt om Josef Stalin, det vil bare ikke la seg gjøre! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 At jeg fikk adferdselsanmerkning for å spille minecraft i timen, møkkalærer vi lærte ingenting uansett! 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 *SNIP* Someone has faulty TRDAR's. (Troll Detection And Ranging). Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hvorfor kaste ut noen som kan gjøre nytte for seg istedet for å kaste ut destruktive og voldelige forbrytere? Påpek setningen hvor jeg skriver at jeg ikke vil kaste ut destruktive og voldelige forbrytere please. Jeg synes at økonomisk kriminalitet og identitetsforfalskning er alvorlig nok til å bli kastet ut, men det gjelder sikkert ikke for søte russiske ungpiker, men kun for Iraneren på hjørnet ikkesant? Mente ikke deg, men de som bestemmer hvem som får bli og hjem som kastes ut. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå