Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kaste ut noen som kan gjøre nytte for seg istedet for å kaste ut destruktive og voldelige forbrytere?

Påpek setningen hvor jeg skriver at jeg ikke vil kaste ut destruktive og voldelige forbrytere please.

Jeg synes at økonomisk kriminalitet og identitetsforfalskning er alvorlig nok til å bli kastet ut, men det gjelder sikkert ikke for søte russiske ungpiker, men kun for Iraneren på hjørnet ikkesant?

Lenke til kommentar

Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida.

Trur eingaste utveg er visst å ringje support å få det fjerna. Komplett idiotisk men.

Lenke til kommentar

Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida.

Trur eingaste utveg er visst å ringje support å få det fjerna. Komplett idiotisk men.

Nei, man går på www.xbox.com/accounts

Lenke til kommentar

Ja her om dagen så jeg en tekst fra en eller annen rettslig instans som skrev "ulovelig". En annen ting som irriterer meg er på tvserier/film når det er en rolig scene og så bytter de scene til en brå lyd som f.eks noen som graver i jorden, hakker opp et lik etc. Jeg spretter jo nærmest ut av stolen.

Lenke til kommentar

Nei. Alle poster skal ha like mye banning i, og som du kan se er det ingen banning i min post ergo skal ikke andre banne heller. Om alle her på forumet fulgte mitt eksempel så hadde det vært mye mer trivelig her.

Hva faen er det du prater om? Det er jo bare faenskap og bullshit. Sånne som deg irriterer meg. Null banning. Fu*k meg i ræva og kall meg en skinke rytter. Jeg banner når jeg vill, hvor jeg vil.

Fuck!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...