Pubé Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kanskje jeg skal fikse meg en elektrisk moped med tråpedaler for lading? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Irriterer meg over alle som vil la Maria Amelie komme tilbake til Norge. Faens idioter. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Irriterer meg over alle som vil la Maria Amelie komme tilbake til Norge. Faens idioter. Hvorfor? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hun hører hjemme i Russland. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Irriterer meg over alle som vil la Maria Amelie komme tilbake til Norge. Faens idioter. Hvorfor? Hvorfor skal ulovlige innvandrere som bryter loven med vilje få lov til å komme tilbake til Norge? 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvorfor kaste ut noen som kan gjøre nytte for seg istedet for å kaste ut destruktive og voldelige forbrytere? 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvorfor skal ulovlige innvandrere som bryter loven med vilje få lov til å komme tilbake til Norge? Ergo hun er kriminell. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hun har tross alt arbeidstillatelse nå. Det som er irriterende er hvordan hun skapte et så helvetes oppstyr for å dra tilbake til sigøynerlandet sitt i sånn to uker når hun kunne gjøre det på den lovlige måten så lett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvorfor kaste ut noen som kan gjøre nytte for seg istedet for å kaste ut destruktive og voldelige forbrytere? Påpek setningen hvor jeg skriver at jeg ikke vil kaste ut destruktive og voldelige forbrytere please. Jeg synes at økonomisk kriminalitet og identitetsforfalskning er alvorlig nok til å bli kastet ut, men det gjelder sikkert ikke for søte russiske ungpiker, men kun for Iraneren på hjørnet ikkesant? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida. Endret 13. april 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Irriterer meg at høyre har blokkert utenlandske IPer fra www.hoyre.no. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida. Trur eingaste utveg er visst å ringje support å få det fjerna. Komplett idiotisk men. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Irriterer meg at høyre har blokkert utenlandske IPer fra www.hoyre.no. Hvorfor har de det og hvorfor irriterer det deg? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Irriterer meg at høyre har blokkert utenlandske IPer fra www.hoyre.no. Hvorfor har de det og hvorfor irriterer det deg? For å forhindre DDoS osv.? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Xbox og det jæva innvikla systemet dems for og få fjernet visa kortet mitt fra Xboxen. Fy faen. Sitter jo i timesvis for og få det fjernet, men neida. Trur eingaste utveg er visst å ringje support å få det fjerna. Komplett idiotisk men. Nei, man går på www.xbox.com/accounts Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det svir hardt og lenge i øynene til en geografi-ekspert når jeg ser nyhetsbyråer staver land og bynavn feil. Senest i dag på Tv2 brukte de landet "Quatar". Aldri hørt om Quatar før, men de kan jo prøve Qatar. IDIOTER! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ja her om dagen så jeg en tekst fra en eller annen rettslig instans som skrev "ulovelig". En annen ting som irriterer meg er på tvserier/film når det er en rolig scene og så bytter de scene til en brå lyd som f.eks noen som graver i jorden, hakker opp et lik etc. Jeg spretter jo nærmest ut av stolen. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 For å forhindre DDoS osv.? Hmm, visste ikke at de fortsatt holdt på med det. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nei. Alle poster skal ha like mye banning i, og som du kan se er det ingen banning i min post ergo skal ikke andre banne heller. Om alle her på forumet fulgte mitt eksempel så hadde det vært mye mer trivelig her. Hva faen er det du prater om? Det er jo bare faenskap og bullshit. Sånne som deg irriterer meg. Null banning. Fu*k meg i ræva og kall meg en skinke rytter. Jeg banner når jeg vill, hvor jeg vil. Fuck! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Lekser koordinert med prøve. Also 12 000. Endret 13. april 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå