Diskutant Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 gutter som skriker/ hyler som jenter. 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7364193 Kakkerlakker kommer til Norge og nå også Narvik. Jeg tror jeg vet hvilke grupper som står bak. Fysj. Irriterende? Ja! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 gutter som skriker/ hyler som jenter. Du er mer glad i mandige menn? 5 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg tror jeg vet hvilke grupper som står bak. De samme folka som du mener er kakkerlakker? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 gutter som skriker/ hyler som jenter. Du er mer glad i mandige menn? La meg svare da jeg deler syn med 'Diskutant'. Jeg er ikke glad i hylende gutter (AKA homofile) så i kontrast av dette kan jeg vel si at jeg er mer glad i "mandige menn" ja Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Tenkte vel mer på at diskutant er jente og hva slags menn hun foretrekker. Det med at du ikke er glad i homofile skjønner jeg ikke. Jeg liker bedre en gutt (tenker på en eventuell venn) som er litt feminin enn en som absolutt skal være "mannemann" ved å tøffe seg og være macho hele tiden. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) gutter som skriker/ hyler som jenter. Du er mer glad i mandige menn? La meg svare da jeg ikke deler syn med 'Diskutant'. Jeg er glad i hylende homofile, så av dette kan jeg si at jeg er mindre glad i "mandige menn" enn fisefine menn som Diskutant. Husker dere lakk-skjørtet hans? :!: Tenkte vel mer på at diskutant er jente og hva slags menn hun foretrekker. Håper det var kødd? Jeg er mannemann! Endret 2. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
;_; Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 ^15 år gammel mann Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ah, my bad. Hadde fått inntrykk av at Diskutant var jente.. 3 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ah, my bad. Hadde fått inntrykk av at Diskutant var jente.. Jeg og Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Diskutert er kvinne. Diskutant er mann. Irriterer at jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Dere blander sikkert Diskutant med @Diskutert. Endret 2. november 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Halloween Aner ikke hva jeg kan kle meg ut som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Halloween Aner ikke hva jeg kan kle meg ut som. FYI, Halloween er over.. 2 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 ^15 år gammel mann 15 år gammel drittunge 3 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Halloween Aner ikke hva jeg kan kle meg ut som. FYI, Halloween er over.. Neida! Halloween-party på torsdag Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Det beklager jeg ikke. Religion er roten til at vondt. Enuff said. Religion - og penger. Irriterer meg over penger. Verden hadde vært et bedre sted uten. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Religion... For "christ" sake... vi lever i det 21 århundret! 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg siterer en kar fra freakforumet: (Om religion) "Det er et onde, det stemmer, men det er et nødvendig og forståelig onde til man klarer å realisere idealsamfunnet." Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå