The_Tom Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) ting som irriterer meg er Linni Meister. det er ikke en hun, det er ikke en hann. Det er en 'en' plastik dokke. Den tingen har irriterende stemme å høre på, alt er fake. Den tingen stiller opp ved blondine vitser. Og Linni er ikke attraktiv i det heletatt. hva er fint med dette: http://www.radioassistant.com/RA/wp-content/uploads/2009/08/linni_meister.jpg Endret 12. april 2011 av The_Tom 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Enig med deg, Tom! Jævla dukke... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 http://idagylff.bloggr.no/ SE hva noen har gjort med den bloggen. Han som lager den har lagt jævla masse innsats inn i den og så kommer noen jævla retards og ødelegger. FUCKING HELL så jævla SINT jeg blir. Noen jævla forbanna småunger som bare "lol jeg r anonymus" hacker seg rundt og bare sprer pest og dritt. Håper de faen meg blir drept. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 At mopeden min bruker noe rundt litern på mila! Og som vanlig er jeg blakk og på leit etter jobb. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg pleier å diktere tråder til sekretæren min. Jeg leser høyt og hun dikterer det på skrivemaskinen sin. Kult. Som nevnt tidligere har jeg to indere som skriver mine innlegg her. Han ene sover på et hardt steingulv i kjelleren, mens han andre skriver. Betaler de med 1 first price brød til 4.90,- pr. dag. Hvorfor bruke 4.90 kr pr. dag på en som ligger og sover? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 http://idagylff.bloggr.no/ SE hva noen har gjort med den bloggen. Han som lager den har lagt jævla masse innsats inn i den og så kommer noen jævla retards og ødelegger. FUCKING HELL så jævla SINT jeg blir. Noen jævla forbanna småunger som bare "lol jeg r anonymus" hacker seg rundt og bare sprer pest og dritt. Håper de faen meg blir drept. Ja faen, jævla faggots. Ida Gylff er noe av det morsomste jeg har lest på en stund (utenom mine egne innlegg her på diskusjon naturligvis) og så kommer en scriptkid og ødelegger. Æsj bæsj. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 http://idagylff.bloggr.no/ SE hva noen har gjort med den bloggen. Han som lager den har lagt jævla masse innsats inn i den og så kommer noen jævla retards og ødelegger. FUCKING HELL så jævla SINT jeg blir. Noen jævla forbanna småunger som bare "lol jeg r anonymus" hacker seg rundt og bare sprer pest og dritt. Håper de faen meg blir drept. What, backstory? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Det var en kjempemorsom blogg som parodierte hun der Ida Wylff med en fiktiv tegneseriefigurdame, så kommer en eller annen liten gutt som vil være "pro leet hackkker!!!!" sånn som alle kulingene på 4chan så han sletter hele bloggen uten noen som helst grunn. edit: Her har vi en illustrasjon: Endret 12. april 2011 av Pokey Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 ting som irriterer meg er Linni Meister. det er ikke en hun, det er ikke en hann. Det er en 'en' plastik dokke. Den tingen har irriterende stemme å høre på, alt er fake. Den tingen stiller opp ved blondine vitser. Og Linni er ikke attraktiv i det heletatt. hva er fint med dette: http://www.radioassi...nni_meister.jpg Hun har jo et pent... altså. hu.. Vel. Jo! Smilet hennes er jo.. eh. tilstedeværende? Nei. Jeg prøvde virkelig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Smilet hennes er jo.. eh. tilstedeværende? Er du sikker? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Er du sikker? Nei. Nei, det er jeg ikke. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Irriterer meg at det er dårlig kontakt i en høytalerledning, slik at ene høyttaleren konstant gir fra seg static. Alt av ledninger/kabler irriterer meg forøvrig også. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Det var en kjempemorsom blogg som parodierte hun der Ida Wylff med en fiktiv tegneseriefigurdame, så kommer en eller annen liten gutt som vil være "pro leet hackkker!!!!" sånn som alle kulingene på 4chan så han sletter hele bloggen uten noen som helst grunn. edit: Her har vi en illustrasjon: Wtf? Var det bare helt random? For en drittsekk. Endret 12. april 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Så dette bildet og fikk utrolig lyst til å prøve men tør ikke. Irriterer faktisk utrolig å ikke vite hva som skjer. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har prøvd. Norske dasser suger ikke hardt nok til at papiret kan dras sånn fort ned, men det funker på fly! Fy faen, jeg kjørte tom en helt ny dassrull på 2 sekunder på flyet fra Gardemoen til Bardufoss! 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Trodde ikke at Kristne bannet Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Trodde ikke at Kristne bannet Er det nå jeg skal si: ☭ Alle har rett til å banne ☭ ? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nei. Alle poster skal ha like mye banning i, og som du kan se er det ingen banning i min post ergo skal ikke andre banne heller. Om alle her på forumet fulgte mitt eksempel så hadde det vært mye mer trivelig her. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nei. Alle poster skal ha like mye banning i, og som du kan se er det ingen banning i min post ergo skal ikke andre banne heller. Om alle her på forumet fulgte mitt eksempel så hadde det vært mye mer trivelig her. Hva er det du snakker om? Forumet her er jo det triveligste stedet jeg vet om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå