Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Folk som skriver beiken. :| Hvor vanskelig er det å skrive bacon? det er lov å skrive beiken. Vel, det burde ikke vært lov. Akkurat som alle bokmålsordene burde bli forvist fra nynorsk, og teip burde forsvinne. Tape, for faen! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Friends Exposé. Stygge, stygge mennesker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) xxxxxxxxxxxxxxxxx find the way in Dark Darkbox xxxxxxxxxx is on Level 1. find the way in Dark Kan du ikke bare trykke på X og så går det vekk? det gikk jo greit næh, de kommer fortsatt Endret 10. april 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Irriterer meg at begge de to eneste personene jeg har interesse av å snakke med på MSN er offline. Nei, det er nok meg. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Søndager, klart den verste dagen i uken. Ingenting er åpent, det går bare repriser av dårlig reality på tv, bakrus, fylleangst og generelt så er alt dødt. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er en gjeng med drittunger som har drevet på å ramponert nabolaget i det siste... Vi vet hvem det er og vi ser dem når de holder på, men siden de stikker av med en gang vi kommer ut, så er det ingenting vi kan gjøre siden vi har ikke håndfaste bevis... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Folk som irriterer seg over edderkopper. Det er bare barnslig. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Edderkopper. edderkopper er det verste djevelskapet i verden. Alltid på vakt og klare til å løpe for å gjemme seg slik at man ikke vet hvor de er, og heller ikke får sove før edderkoppen er død, kasta ut av vinduet eller eventuelt i dass. da jeg var liten elsket jeg edderkopper, nå er de dommedagsmaskiner fra helvete. Endret 10. april 2011 av Tsjuden 4 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Taxisjåføren i dag som lukta en blanding av løk, hvitløk og gammal svette. Når man skal ta taxi hjem fra sen-nachspiel så er det den perfekte kombinasjonen å sniffe i seg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er en gjeng med drittunger som har drevet på å ramponert nabolaget i det siste... Vi vet hvem det er og vi ser dem når de holder på, men siden de stikker av med en gang vi kommer ut, så er det ingenting vi kan gjøre siden vi har ikke håndfaste bevis... Ta bilder. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 At jeg får anmerkning i norsken fordi jeg ikke er lyrisk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Alle er da lyrisk. Bare repp litt. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 At den jævla feministen av en samfunnsfaglærer ga meg 2- på forrige prøve. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ho er faktisk et feministsvin, ho er garantert med i kvinngruppa ottar. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Måtte ta taxi, sjåføren og bilen lukta høgg pluss at han kjørte omveier for å drøye turen. Grr. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 At den jævla feministen av en samfunnsfaglærer ga meg 2- på forrige prøve. Du dodget i hvertfall stryk Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Which reminds me, hun lederen i Ottar som ser ut som en hubro var lærer på skolen min. Svarte så hun irriterer meg. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Du har ikke tillatelse til å gjøre noen flere endringer på ditt visningsnavn Helt sinnessjukt! Tvingas jag ha detta namn i all evighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå