Populært innlegg Dragen Skrevet 10. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. april 2011 At folk og loven ser på prostituerte som kriminelle. Ikke misforstå meg, å tvinge noen til å selge sex er galt. Jeg tenker på de prostituerte som gjør det av egen vilje og egne premisser. Når man tar seg jobb som prostituert, så selger man kroppen og sine kunnskaper om sex til andre. Når man tar seg jobb som renholdsarbeider, så selger man kroppen og sine kunnskaper om renhold. Hva er egentlig forskjellen? I begge tilfeller blir en tjeneste frivillig gitt i bytte mot penger. Jeg har sett folk komme med at fysisk kontakt er tabu og bla bla bla bla. Hva med kiropraktorer? De tar og tafser på deg for at du skal føle deg bedre, i bytte mot pengene dine. Hva gjør en prostituert? Jo, han/hun tar og tafser på deg for at du skal føle deg bedre, i bytte mot pengene dine. Sex er naturlig, det er godt, folk trenger det, de fleste gjør det. Så hvorfor kan man ikke tjene penger på det? Og nå kommer det sikkert en eller annen patetisk feminist med "det er nedverdigende for kvinner." Det er det så visst ikke. Hun kan ha sex, folk vil ha sex med henne, hun trenger penger som alle andre, folk har penger. Hun vet hva hun har, hun vet hva de har, hun vil ha det de har, hun vet hva de vil ha. Så hvorfor kan hun ikke få penger for å gi det de vil ha til de? Det samme gjelder jo menn. "Jeg trenger noen til å vaske bilen min." "Jeg gjør det for 500 kr!" "Greit!" "Jeg trenger noen til å gi meg en orgasme." "Jeg gjør det for 500,-!" "Greit!" Jeg ser ikke forskjellen. Begge tilfeller utveksles en tjeneste mot penger frivillig. 13 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ok. Enten troller han, eller så gjør han ikke det. Diskusjoner som ikke gir mening irriterer Diskusjoner som er "jo", "nei, "jo", "nei", irriterer. Diskusjoner som ikke kommer noen vei irriterer. Canon / Nikon Mac / PC Android / iPhone FTW troller / FTW troller ikke FTW troller ikke. FTW troller. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Never mind that, I failed on *several* levels. Men FTW troller ihvertfall. Irriterer meg at jeg ikke får sove nå. Er ikke trøtt engang, selv om jeg var dautrøtt for noen timer siden. Er derimot lys våken. >.> Endret 10. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Irriterer meg over at "trolling" har blitt et ord folk bruker uten mål og mening på lik linje med "spam". 5 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Enig, er alt for lett å bli stemplet som troller nå for tiden. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Mat og helsekarakteren min irriterer meg ennå, enda det er 4 år siden. Jeg og en klassekamerat skulle lage akuratt den samme retten, fisk i fløtesaus med paprika og løk. Min klassekamerat sin rett smakte regelrett forferdelig, mens min smakte godt. Han fikk 6 og jeg fikk 5+ Grunnen til at jeg fikk 5+ er at jeg brunet løken istedenfor å blansjere den. Selvom hans fisk smakte kattepiss fikk han bedre karakter enn meg. Han fikk belønning for å være slave etter boka og ikke stole på egen intutisjon. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg hater stekt og blansjert løk fysj. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Irriterer meg over at "trolling" har blitt et ord folk bruker uten mål og mening på lik linje med "spam". Sant nok, men det der var trolling. 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Forskjellsbehandling mellom heltids ansatte og deltidsansatte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Måkefaen utenfor vinduet. Og jeg bor ikke ved sjøen engang. >< Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Farmen irriterer meg. Irriterer meg over at "trolling" har blitt et ord folk bruker uten mål og mening på lik linje med "spam". Trolling er en kunst Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvem enn som spiller fotball / har fotballtrening på fotballbanene bortenfor her irriterer meg også. Umulig å slappe av med fløytebråk og megafonmas. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Mat og helsekarakteren min irriterer meg ennå, enda det er 4 år siden. Jeg fikk 3 fordi hvitsausen min ble brun og brunsausen min ble hvit Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg fikk 3 fordi læreren skulle smake på alles retter, og jeg bestemte meg for å forpeste lærerens mat med en halv boks chili. 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg fikk 4 fordi jeg hadde skills til å vaske opp, og generelt flink på kjøkkenet, og skulle fått bedre karakter, hadde det ikke vært for at jeg kasta opp da vi skulle sløye fisk. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg fikk 3 fordi jeg hadde så liten interesse for faget sa læreren. Ellerno. Egentlig syntes jeg det var dritartig, men jeg er virkelig grusom på kjøkkenet så Ikke at det er så farlig for meg for jeg lager skikkelig namme burgere og speilegg for ikke å snakke om beiken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Folk som skriver beiken. :| Hvor vanskelig er det å skrive bacon? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Mat og helsekarakteren min irriterer meg ennå, enda det er 4 år siden. Jeg fikk 3 fordi hvitsausen min ble brun og brunsausen min ble hvit Kunne du ikke bare kalt hvitsausen for brunsaus og brunsausen for hvitsaus da? Ingen som hadde merket forskjellen likevel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå