Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Nei, men barn under 18/20/21/24 slipper ofte ikke inn på visse plasser på byen på kveldstid. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) At jeg savner kjæresten.. Feel your pain. ...sa muslimenes nyttige idiot. Nei. Eller kanskje du er muslim selv siden du protesterer sånn? Nei. Eller SV-elsker? Nei. Sånne som deg vil føre til vestens undergang. Nei. Tyv. Fyskam. Endret 9. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Er da ikke aldersgrense for å gå på byen? "Å gå på byen", tolker jeg som å gå ut på byn å drikke. Endret 9. april 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Du tolker selvfølgelig helt korrekt. Trodde ikke det var så vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Er såååååååååååååå hyggelig når sure og gretne damer i overgangsalderen bare går RETT forbi deg i køen. Er det mulig. 4 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Er såååååååååååååå hyggelig når sure og gretne damer i overgangsalderen bare går RETT forbi deg i køen. Er det mulig. Finnes ikke noe mer irriterende enn det. Er jeg liksom usynlig eller :s Kjipt at jeg ikke er tøff nok til å be de komme seg til helvete bak i køen :/ Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Folk i servicerelaterte stillinger, f.eks matbutikk, som hater jobben sin, og slett ikke legger skjul på det. Det irriterer! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 ...sa muslimenes nyttige idiot. Nei. Eller kanskje du er muslim selv siden du protesterer sånn? Nei. Eller SV-elsker? Nei. Sånne som deg vil føre til vestens undergang. Nei. Tyv. Fyskam. What? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Er såååååååååååååå hyggelig når sure og gretne damer i overgangsalderen bare går RETT forbi deg i køen. Er det mulig. For oss alphamales er ikke det et problem. Alle ser på meg og skjønner at her, samme hvor hen "her" er, så er det JEG som ser sjefen. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Hahahahaha, joda FTW, skikkelig Alphamale når du svir 230v->12v trafoer. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Gutten i røyken, det er meg! 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Gutten i røyken, det er meg! Noen burde gi deg en omgang så du kunne få jekket ned det urealistiske selvbildet ditt. 4 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Jantelovsrunking. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Martine irriterer meg Endret 9. april 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 !!!Nei klær er bare klær det handler ikke om respetk eller om det presentabelt det skal bare være praktisk!!! Utseendet på klær er irrelevant!!! Ja! Akkurat som smaken på mat er irrelevant, det handler om å bli mett! Alt man trenger er vann og passelige mengder med proteiner, karbohydrater og vitaminer. Mat skal bare være praktisk, ikke godt! 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Er såååååååååååååå hyggelig når sure og gretne damer i overgangsalderen bare går RETT forbi deg i køen. Er det mulig. For oss alphamales er ikke det et problem. Alle ser på meg og skjønner at her, samme hvor hen "her" er, så er det JEG som ser sjefen. Jeg er the boss of the city. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 !!!Nei klær er bare klær det handler ikke om respetk eller om det presentabelt det skal bare være praktisk!!! Utseendet på klær er irrelevant!!! Ja! Akkurat som smaken på mat er irrelevant, det handler om å bli mett! Alt man trenger er vann og passelige mengder med proteiner, karbohydrater og vitaminer. Mat skal bare være praktisk, ikke godt! Faktisk finnes det jo folk som ikke har så ekslusive ganer. Derfor failer du med denne anologien. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 !!!Nei klær er bare klær det handler ikke om respetk eller om det presentabelt det skal bare være praktisk!!! Utseendet på klær er irrelevant!!! Ja! Akkurat som smaken på mat er irrelevant, det handler om å bli mett! Alt man trenger er vann og passelige mengder med proteiner, karbohydrater og vitaminer. Mat skal bare være praktisk, ikke godt! Ja det stemmer på en flekk! Hater folk som bare går rundt og "omg de lager så god mat på Bagatelle, Peppes etc", mat er MAT. Er såååååååååååååå hyggelig når sure og gretne damer i overgangsalderen bare går RETT forbi deg i køen. Er det mulig. For oss alphamales er ikke det et problem. Alle ser på meg og skjønner at her, samme hvor hen "her" er, så er det JEG som ser sjefen. Jeg er the boss of the city. Nei, det er meg bare se her. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Den ene læreren vår. Hele klassen min hater henne, og det har vi gjort siden vi fikk henne som lærer i 8. klasse. De 2 første månedene i 8. hadde hun mammapermisjon, og vi hadde en vikar. Vikaren var ganske snill og grei, og vi skulle ønske det var henne vi skulle ha. Men neida. Da hun som vi egentlig skulle ha kom tilbake, begynte det. Hun klagde på alt. At ungen holdt henne våken, at hun ikke fikk gjort ditt og datt osv. Hun var alltid sur, og kom med unødvendige kometarer på alt vi gjorde. Og slik er hun den dag i dag. Hun bruker alltid evigheter på å rette prøvene våre. Hun ser ned på folk som spiller dataspill, fordi hun mener det er bortkasta tid. Mens hun selv sitter å ser på tv hele dagen, og det er da like mye bortkasta tid. Hun har alltid rett, uansett hva. Hun driter i hva vi har å si om ting. Ytringsfrihet har hun aldri hørt om. Hun er for DLD og syns det er kjempeflott. Jeg er glad det bare er 2-3 måneder igjen av ungdomsskulen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå