Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Kvinner og deres helvetes fetish for sko. Hver eneste en av dem hører jeg etterhvert prate meg døv om sko til høyre og sko til venstre. Hva faen er så spesielt med sko som disse hunnkjønnene blir så spent av? Og kan de ikke snart forstå at menn gir en lang F i sko. Jeg gir ikke en lang f i sko og har flerfoldige par. Men jeg bruker alle sammen også da, og mer enn én gang. I motsetning til søss, som har skofetish og har skoene sine utstilt på hyller på rommet sitt hjemme og i leiligheta si. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) En idiot på kollektivet som bommer på dassen og pisser på gulvet. Daglig. Faens idiot, er det mulig? Og så tørker han ikke opp etter seg. Jeg må finne ut hvem det er så jeg kan hate vedkommede personlig. Endret 9. april 2011 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 En idiot på kollektivet som bommer på dassen og pisser på gulvet. Daglig. Faens idiot, er det mulig? Og så tørker han ikke opp etter seg. Jeg må finne ut hvem det er så jeg kan hate vedkommede personlig. Kamera i røykvarsleren/baderomslampa? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 En idiot på kollektivet som bommer på dassen og pisser på gulvet. Daglig. Faens idiot, er det mulig? Og så tørker han ikke opp etter seg. Jeg må finne ut hvem det er så jeg kan hate vedkommede personlig. Kamera i røykvarsleren/baderomslampa? Har vel vært nok styr etter episoden er i Hønefoss på det Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Sett omm en IR sensor+en sender som sier ifra til deg når noen er på do. Så stikker du bort til dassen og møter dem i døra. Så er det vel bare å kikke inn på dassen og se om vedkommende er synderen. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 En idiot på kollektivet som bommer på dassen og pisser på gulvet. Daglig. Faens idiot, er det mulig? Og så tørker han ikke opp etter seg. Jeg må finne ut hvem det er så jeg kan hate vedkommede personlig. Hver gang noen som helst går på do så braser du inn eller så kan du se inn via baderomsvinduet 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Her har man logikk, på jobben hadde de i en stund blokkert Diskusjon.no Nå har de fjernet blokkeringen, men de har blokkert alle avatarene eller alle bilder på forumet Men Facebook funker 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 At alt jeg prøver i kleskapet som ser litt resependabelt ut (vet ikke om det er et ord en gang) ikke passer! ser ut som en stappet ekkel pølse. fader og. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Ordet du leter etter er «presentabel». 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Hva med respektabelt? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Hva med respektabelt? respektabel adj. respektabel ( a5) ɾəspek'tɑːbəl] 1 skikkelig, aktverdig ha en respektabel jobb 2 litt over middels, ganske god et respektabelt resultat presentabel adj. presentabel ( a5) [pɾəsɑŋˈtɑːbəl] som kan vises frem, ordentlig en presentabel leilighet Endret 9. april 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Begge kan nok brukes Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 !!!Nei klær er bare klær det handler ikke om respetk eller om det presentabelt det skal bare være praktisk!!! Utseendet på klær er irrelevant!!! 8 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Joda, skulle likt og sett at du gikk ut på byen en lørdagskveld (når du blir gammel nok) i utslitte joggebukser og hullete gensre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Joda, skulle likt og sett at du gikk ut på byen en lørdagskveld (når du blir gammel nok) i utslitte joggebukser og hullete gensre. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Var vel en liten buurrn ifra Gypsy ;P 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 Lol jeg er så pro på å hamstre pluss. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 !!!Nei klær er bare klær det handler ikke om respetk eller om det presentabelt det skal bare være praktisk!!! Utseendet på klær er irrelevant!!! Slike utsagn som dette irriterer. Det eneste klær er godt for, er å få oss til å endre utseende, hovedsaklig til noe penere / stiligere / søtere / kjekkere etc. Sånn bortsett fra det, kunne vi gått nakne, eller i gjennomsiktige varmedrakter som kan endre viskositet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2011 Rapporter Del Skrevet 9. april 2011 O Ja? Var vel en liten buurrn ifra Gypsy ;Pf Er da ikke aldersgrense for å gå på byen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå