Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Blir mer og mer irriter her jeg sitter, hva faen er det som skjer på badet. og hvorfor er ingen dører lukket. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tregt, trådløst nett. Har kun 2G uten EDGE her. Bruker hele dagen og natta på å laste ned Ubuntu. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Gjett hvem som må ta igjen tre ukers norskarbeid i natt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Blir forvirra hvis det er mer enn 3-4 faner oppe samtidig jeg Irriterer forresten når de kutter banneord i musikkvideoer. Skulle høre "Eminem ft Lil Wayne - No love" på The Voice. Halve sangen var jo kutta -.- Det er fordi forrige gang de spilte en hel Lil Wayne sang i offentlighet ble det begått kollektivt selvmord på opptil flere steder i verden. 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvis du så inderlig vil ha en klem, er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Glemte av 71 grader nord i dag. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Faen, nå er den forbanna medievitenskapsoppgaven innlevert, og jeg kan nå slappe av til jeg får beskjed om den er godkjent eller ikke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Og det irriterer? Irriterer at jeg har vondt i hodet. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg irriterer meg over oppgaven. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg vil kjøre motorsykkel, men det regner som bare kuk ute -.- Lenke til kommentar
livingman Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg vil kjøre motorsykkel, men det regner som bare kuk ute -.- går an og kjøre i regnet og da Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Har klart å skade kneet mitt. Bare det å sette foten på pedalen i bilen gjør vondt. EDIT: Synes det også er irriterende at folk jeg ikke kjenner adder meg på facebook. Endret 2. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) At vi begynner å nærme oss jul og det snart ikke går an å klage på juleavatarer og julestuff i butikkene Liker ikke denne høytida til kristenpakket noe særlig. Endret 2. november 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Julesnakk før 1. desember Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Folk som klager over kristendommen / kristne Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det beklager jeg ikke. Religion er roten til at vondt. Enuff said. 7 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jenter som snakker som gutter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå