Thewiz Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Irriterer meg så grenseløst over at alle sammen er så opptatt av miljø og at vi må gjøre noe for felleskapet! Forbanna sosialistiske kjøttkaker hele gjengen. De presser frem enda flere kostnader og avgifter for bilister for å "spare" miljøet. Nå er det forslag om rushtidsavgift, for helvete da! Fyfaen jeg blir så irritert over det der! Beklager banningen. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Finnland. Samt beboerne i Finnland. Endret 7. april 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Øhm, alle vet at den tøffeste bilen er volvo 240. Bare spør de som henger mye på bensinstasjonen og hører på danseband Volvo 240 er faktisk en veldig fin bil, 242 er også fin Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Finnland. Samt beboerne i Finnland. May I ask why? Irriterer meg at jeg ikke har noe å gjøre på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Finnland. Samt beboerne i Finnland. Irriterer meg over skrivefeil. Edit: Med mindre du faktisk mente dette: http://finnland.finn.no/ Endret 7. april 2011 av medlem-211409 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Fordi de er veldig veldig irriterende. Rub's me the wrong way. Finnland. Samt beboerne i Finnland. Irriterer meg over skrivefeil. Det er ikke en skrivefeil Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Folk som spør om råd om ting, og så plutselig "på trass" eller noe lar være å følge rådene. De er så fryktelig morsomme. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Fordi de er veldig veldig irriterende. Rub's me the wrong way. Finnland. Samt beboerne i Finnland. Irriterer meg over skrivefeil. Det er ikke en skrivefeil Kom akkurat på det da jeg postet det og endret innlegget mitt. Irriterer meg over sånne som tror at de ser skrivefeil, men så er de egentlig bare dumme selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Var småspent om noen ''fjotter'' antok feil når jeg skrev innlegget ja. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Finnland. Samt beboerne i Finnland. Gutten i Finnland som snakker på irriterende måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Ja, det har du meget rett i. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Var småspent om noen ''fjotter'' antok feil når jeg skrev innlegget ja. Hehe, den gang da. Hver gang når Endret 7. april 2011 av medlem-211409 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Folk som spør om råd om ting, og så plutselig "på trass" eller noe lar være å følge rådene. De er så fryktelig morsomme. Råd er ment som en anbefaling, kanskje de bare fant ut at dine råd ikke var gode nok? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 I dette tilfellet så var det ikke slik, og hvorfor spør om råd når du ikke har tenkt å høre etter uansett? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Fuckin' posten. Evneveike imbesilljævler subsidiert av staten slik at de egentlig ikke trenger å gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 I dette tilfellet så var det ikke slik, og hvorfor spør om råd når du ikke har tenkt å høre etter uansett? Sa han "kom med råd, men jeg gidder ikke å høre på deg likevel" da? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Att se detta gör mig arg. Fy fan! http://www.youtube.com/watch?v=-1b9J8D3tOg 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Mopeden min. Alltid noe som går til helvete. Lys, sylinder, radiator, gasswire, clutchwire. Faen altså, møkkamoped. Og ikke har jeg råd til deler heller. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Ai...den suger Jævlig kjipt å drive å mekke når ting går i stykker. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Det er sikkert og visst! Jeg fikser en ting, og nesten umiddelbart dukker det opp et nytt problem. Jeg blir jævlig lei av å skru like mye som jeg kjører + det å vente på deler jeg må bestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå