CFM Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Kjenner jeg blir frustrert når enkelte folk begynner å plapre i vei om at BMW er best og alt om hvorfor forhjulstrekk er noe dritt og at de ikke skjønner hvorfor det lages. Og BMW har det og det, og kom med det da og de var først ute med det. Trenger jeg denne infoen? Endret 6. april 2011 av CFM Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Alle vet jo at forhjulstrekk er best. Forhjulsdrift er flotte greier... Jeg ble faktisk sittende fast på flatmark en gang. Fatter ikke at det er mulig. Forresten synes jeg at Diskusjon burde oppgradere serverne sine. Jeg har hørt fra sikre kilder at serverrommet deres inneholder intet annet enn denne: 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Nettet vårt. >< Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Jeg gleder meg til Gamer.no-forumet kommer hit. Det blir hæla i taket og tenna i tapeten for serverne det. Et år og to måneder med dette tullet. Virkelig ingen løsning enda? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Jeg gleder meg til Gamer.no-forumet kommer hit. Det blir hæla i taket og tenna i tapeten for serverne det. Et år og to måneder med dette tullet. Virkelig ingen løsning enda? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 OMg ikke dobbelpost da jeez. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Hvis du ikke har lagt merke til det, så har forumet store problemer i kveld. Dobbeltposting er ikke en bevisst handling, men en konsekvens av problemer i serveren. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Ikke når det gjelder Pokey. En gang postet han flere sider i WoW tråden. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Overhører folk som snakker om piratkopiering av konsollspill og spill generelt. "Det er jo det man må gjøre, ingen gidder vel å bruke 500kr på et spill?" Argh argh. Utviklerne vil helt sikkert jobbe gratis! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Overhører folk som snakker om piratkopiering av konsollspill og spill generelt. "Det er jo det man må gjøre, ingen gidder vel å bruke 500kr på et spill?" Argh argh. Utviklerne vil helt sikkert jobbe gratis! Nei, men om du tar 90,- for en normal grandiosa nytter det ikke å klage på de som heller lager tilsvarende mat hjemme og ikke kjøper maten din til latterlige priser. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Det kan man klage på dersom den tilsvarende maten er laget med stjålne ingredienser. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Det er ca. 15 grader ute, og jeg har svært lyst på en Hefe-Weissbier (uteservering seff), men må nok slave på kontoret. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Hva gjør du på kontoret? Trodde du drev og fløy fly jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hva gjør du på kontoret? Trodde du drev og fløy fly jeg. Jeg må være på kontoret av og til dessverre. Kjipere sted skal man lete lenge etter, men jeg får holde ut til påske, etter det er jeg omtrent ikke hjemme før i August med et par unntak. Endret 7. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 This video contains content from UMG. It is not available in your country. FU, Germany! FUUUUUUU! 2 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Irriterer meg at de sier "not available in your country", når det de egentlig mener er "blocked from your country". Er det på Internett, så er det tilgjengelig, alt annet er kunstige sperrer. 3 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Kjenner jeg blir frustrert når enkelte folk begynner å plapre i vei om at BMW er best og alt om hvorfor forhjulstrekk er noe dritt og at de ikke skjønner hvorfor det lages. Og BMW har det og det, og kom med det da og de var først ute med det. Trenger jeg denne infoen? BMW er best! Forhjulstrekk er for de svake og ustabile husmødre. Bakhjulstrekk er for menn. BMW har de peneste og tøffeste bilene i hele verden. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Øhm, alle vet at den tøffeste bilen er volvo 240. Bare spør de som henger mye på bensinstasjonen og hører på danseband Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Overhører folk som snakker om piratkopiering av konsollspill og spill generelt. "Det er jo det man må gjøre, ingen gidder vel å bruke 500kr på et spill?" Argh argh. Utviklerne vil helt sikkert jobbe gratis! Nei, men om du tar 90,- for en normal grandiosa nytter det ikke å klage på de som heller lager tilsvarende mat hjemme og ikke kjøper maten din til latterlige priser. Den sammenligningen er jo bare gyldig hvis jeg LAGER et lignende spill selv i stedet for å kjøpe eller laste det ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå