Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir frustrert når enkelte folk begynner å plapre i vei om at BMW er best og alt om hvorfor forhjulstrekk er noe dritt og at de ikke skjønner hvorfor det lages. Og BMW har det og det, og kom med det da og de var først ute med det.

Trenger jeg denne infoen?

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overhører folk som snakker om piratkopiering av konsollspill og spill generelt. "Det er jo det man må gjøre, ingen gidder vel å bruke 500kr på et spill?"

Argh argh. Utviklerne vil helt sikkert jobbe gratis!

Nei, men om du tar 90,- for en normal grandiosa nytter det ikke å klage på de som heller lager tilsvarende mat hjemme og ikke kjøper maten din til latterlige priser.

Lenke til kommentar

Hva gjør du på kontoret? Trodde du drev og fløy fly jeg.

Jeg må være på kontoret av og til dessverre. Kjipere sted skal man lete lenge etter, men jeg får holde ut til påske, etter det er jeg omtrent ikke hjemme før i August med et par unntak.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir frustrert når enkelte folk begynner å plapre i vei om at BMW er best og alt om hvorfor forhjulstrekk er noe dritt og at de ikke skjønner hvorfor det lages. Og BMW har det og det, og kom med det da og de var først ute med det.

Trenger jeg denne infoen?

BMW er best! Forhjulstrekk er for de svake og ustabile husmødre. Bakhjulstrekk er for menn. BMW har de peneste og tøffeste bilene i hele verden.

:p

Lenke til kommentar

Overhører folk som snakker om piratkopiering av konsollspill og spill generelt. "Det er jo det man må gjøre, ingen gidder vel å bruke 500kr på et spill?"

Argh argh. Utviklerne vil helt sikkert jobbe gratis!

Nei, men om du tar 90,- for en normal grandiosa nytter det ikke å klage på de som heller lager tilsvarende mat hjemme og ikke kjøper maten din til latterlige priser.

Den sammenligningen er jo bare gyldig hvis jeg LAGER et lignende spill selv i stedet for å kjøpe eller laste det ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...