SlettProfil Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Norsk klima Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Disse personene. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Dette er det mest riktige som noensinne er blitt sagt i denne tråden (og på forumet ellers). Applaus. Da leser du faen ikke forumet mye, akkurat det du kommenterte nå har blitt sagt veldig mange ganger på forumet. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 at jeg våkna 5:45, og ikke får sove igjen... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 At jeg først nå innså at forumet ikke har klart overgangen til sommertid og at alle klokkeslett jeg har sett i forumet siden vi bytta har vært en time for lite. Yay. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 lolZzzZ det forklarer hvorfor posten til Mikaeru virket så teit. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Dette er det mest riktige som noensinne er blitt sagt i denne tråden (og på forumet ellers). Applaus. Da leser du faen ikke forumet mye, akkurat det du kommenterte nå har blitt sagt veldig mange ganger på forumet. Næmmen, så sure vi var i dag da! Våkna på feil side av søppelkassen ellerno? 5 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 At jeg snart må utkjempe en kamp på to fronter. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Næmmen, så sure vi var i dag da! Våkna på feil side av søppelkassen ellerno? Hansern slår til igjen! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 At jeg snart må utkjempe en kamp på to fronter. Hvordan kamp er det snakk om? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Hvordan kamp er det snakk om? Takk for at du gir meg noe å skrive i tråden. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Hvordan kamp er det snakk om? Takk for at du gir meg noe å skrive i tråden. Forklar nermere er du snill:) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Fy faen, folk som oppfører seg som drittsekker mot meg bare fordi de KAN irriterer meg noe inni svarte HELVETE! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Forklar nermere er du snill:) Skammelig bruk av ordet "hvordan". Et syndrom som jeg tror kommer fra Østfold, og som har spredt seg rundt i landet som en epidemi 171% kjappere enn man får AIDS ved å pule rundt på thailandske gutteprostituerte. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Thailandske gutteprostituerte. 2 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Hvordan kamp er det snakk om? Litt misvisende det jeg skrev, det er to kamper. Jeg har planer om å bli mer personlig involvert i prosessen med å bli kvitt Statskirken og kristendommens plass i spesielt skolen. Men jeg ser ikke hvordan jeg nå kan unngå å bidra til kampen mot DLD og den generelle retningen Høyre og AP ønsker å skyve oss i. Jeg var egentlig fornøyd med å slå meg til ro med at det ikke spilte noen rolle hvilke av de tilgjengelige politikerne som satt ved roret. For øvrig bare et lite utløp for frustrasjon, som vel er poenget med denne tråden. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Thailandske gutteprostituerte. Den var til deg, gutten min Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Næmmen, så sure vi var i dag da! Våkna på feil side av søppelkassen ellerno? LAUL Ja, jeg la meg på andre siden av søppelkassen, men jeg våknet uten ly for vinden og nå er jeg syk. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Forklar nermere er du snill:) Skammelig bruk av ordet "hvordan". Et syndrom som jeg tror kommer fra Østfold, og som har spredt seg rundt i landet som en epidemi 171% kjappere enn man får AIDS ved å pule rundt på thailandske gutteprostituerte. østfold ja. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Dette er da de samme menneskene som sier "Hvem farge er det på schjolen du har kjøpt deg daaa?", ikke sant? Herrefred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå