Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden sist vi hadde en religiøs diskusjon her. Endelig litt underholdning i denne tråden igjen. *finne popcorn*

Forøvrig irriterer jeg meg over at varmtvannstanken har bestemt seg for å streike.

Sånne wowfolk som alltid skal skrive *finne popkorn* eller lignende hver gang noen mener noe er skikkelig teite og irriterende. Urk.

Well said Comrade.

Lenke til kommentar

+1 for den, Therawyn.

Eneste positive jeg ser med det er at jeg lever meg ordentlig inn i musikk når jeg hører på det. :love:

Samme her. Altså, jeg kan finne flere positive sider ved den egenskapen, men det er bare litt irriterende når man er i en slik periode hvor den minste lille ting kan forårsake nervøst sammenbrudd. Helst ville jeg vært en slik person som ikke påvirkes følelsesmessig av noe som helst og klarer å holde hodet kaldt og tenke rasjonelt i de fleste situasjoner.

Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste som er religiøse i dag er det fordi de trenger noe sterkere å tro på enn bare dagens mas og kaos. Det gir dem en trygghet å søke varme og kjærlighet hos en person som liksom skal være "overhodet" våres :) Jeg vet at det kan minne om autisme, men jeg tror det er viktig at man har noe å søke trøst hos.

Nettopp, de fleste religiøse må bare ha noe å tro på. Det har jeg ingenting i mot, og hvis de må tro på noe for å være lykkelig så har jeg ikke noe i mot det.

Det er en helt annen historie med religiøse som skal prakke religionen over på andre. Ekstremister er heller ikke favorittfolkene mine her i verden.

Jeg tar selvkritikk for den der, men om du hadde lest hele innlegget mitt hadde du sett at jeg enda ikke var hardbarka kirka-hver-søndag-kristen enda.

Det er mitt syn på en liten gruppe menneske som får penger til å overleve, men presterer å være så frekke at de klager over at de ikke kommer fort nok.

Greed...

Jeg leste innlegget ditt.

Forøvrig respektabelt at du tar selvkritikk for den og ikke går ut i "trollface.jpg" istedenfor. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterende at reklamepausene er så mye høyere enn selve programmet jeg ser på.

Av hensyn til familie, naboer og min egen hørsel, er jeg faktisk nødt til å trykke Mute-knappen hver gang bråket starter.

Hadde de ikke overdrevet sånn, så hadde jeg bare latt det stå på. Men nå er annethvert tastetrykk på fjernkontrolen Mute-knappen.

Reklamerasshølene ble for grådige, og skjøt seg selv i foten.

Jeg ville hørt på reklamene om de ike hadde skrudd dem opp så vanvittig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Noko er gale...

post-196150-0-93522900-1302026571_thumb.jpg

Irriterer også at det er så jævla vanskeleg å spele NV etter å ikkje ha spelt på ei stund, eg har ikkje peiling på kva eg skulle gjere med Mr. House, huskar ikkje kven "Omertas" og "Khans" er, og eg har berre dårlege våpen og lite oppdaga locations.

Blir vel å starte på nytt.

Lenke til kommentar

I butikken når de skal være kule mot folk å drive å pakke inn varene så du vet jo ikke hva du stjeler, ikke sant? Kom hjem med pakke - trodde det var Black And Decker. Vet dere hva som var inni, eller? Sånt totalt døvt spill... sånn derre Bibelkjør. Tror dere DET er lett å bli kvitt eller?

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Irriterer meg over nettet på skolen

- Det er veldig treigt. (Skal teste hastighet i morgen)

- Om 50++ er på blir det sirup

- Du må legg inn proxy i registeret, og fjerne det igjen om du skal bruke nettet hjemme

- Du må først bruke IE en liten stund for at Google Chrome skal fungere.

- FireFox fungerer ikke i det hele tatt

- Veldig mye er blokkert.

- Vi får ikke lov til å vite passordet. Slik at når vi har problemer med det må vi finne "IT" fyren på skolen. Han er en gammel mann på 60 år som vimser rundt hele skolen mens han lærer oss naturfag.

Kunne de ikke bare brukt et helt vanleg WiFi nett med brukernavn og passord, som vi fikk vite? :no:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...