Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Det virker som om flesteparten på dette forumet her er svette 14-åringer som spiller skytespill på PC'en og tror de har stor forståelse på verden om. Og det er skremmende.

Jeg prøver ikke å prakke på deg noe, det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Jeg har aldri sagt at du vil gå til helvette fordi du ikke tror på noe. Jeg forklarte deg nettopp om mitt tidligere syn og likevel er jeg gal.

Internett-generasjonene...

NAV er treg.

trygdesnyltere!!!

Jaha..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en ting jeg hater, så er det nordmenn som aldri har vært utenfor den innavla lille fjorden sin, eller dalen sin og som hvertfall ikke har møtt på en muslim, men allikevel hellig overbevist om at alle disse er onde.

De er jo de. Alle tilber egentlig satan sjøl, før de brenner oss alle i navnet på kjærlighetsreligionen deres.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det virker som om flesteparten på dette forumet her er svette 14-åringer som spiller skytespill på PC'en og tror de har stor forståelse på verden om. Og det er skremmende.

Jeg prøver ikke å prakke på deg noe, det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Jeg har aldri sagt at du vil gå til helvette fordi du ikke tror på noe. Jeg forklarte deg nettopp om mitt tidligere syn og likevel er jeg gal.

NAV er treg.

trygdesnyltere!!!

Jaha..

Jeg tar selvkritikk for den der, men om du hadde lest hele innlegget mitt hadde du sett at jeg enda ikke var hardbarka kirka-hver-søndag-kristen enda.

Det er mitt syn på en liten gruppe menneske som får penger til å overleve, men presterer å være så frekke at de klager over at de ikke kommer fort nok.

Greed...

Lenke til kommentar

Er det en ting jeg hater, så er det nordmenn som aldri har vært utenfor den innavla lille fjorden sin, eller dalen sin og som hvertfall ikke har møtt på en muslim, men allikevel hellig overbevist om at alle disse er onde.

De muslimer jeg har møtt har alle vært veldig hyggelige. De kristne jeg har møtt har i alle fall halvparten av dem vært gale. De ateister jeg har møtt, har majoriteten vært korka.

Tenk litt på den.

Lenke til kommentar
Bordplate

Ser den :hrm:

Til Mchansern, har ikke du nevt det flere ganger før?

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar

Folk som rakker ned på andres livssyn er faktisk utrolig irriterende. Jeg er selv ateist - men jeg respekterer da både kristne og muslimer og andre religioner. Jeg går ikke rundt og kaller dem idioter/tullebukker/dumme fordi de tror på en høyere makt. Folk må få lov til å tro på det de vil - og tro på det som gir dem selv et bra liv.

De menneskene som utnytter religion til å gjøre seg selv rike eller på andre måter fremme sin egen sak, derimot. Til dere har jeg en ting å si: Brenn. (oh, the irony)

Samtidig, de som iherdig forsøker å omvende annen til sin tro, det være religion eller levevei (veganere og slikt), de er også ganske irriterende. Jeg respekterer at du tror på historiene i en gammel bok - kan ikke du respektere at jeg ikke gjør det?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Lenge siden sist vi hadde en religiøs diskusjon her. Endelig litt underholdning i denne tråden igjen. *finne popcorn*

Forøvrig irriterer jeg meg over at varmtvannstanken har bestemt seg for å streike.

Sånne wowfolk som alltid skal skrive *finne popkorn* eller lignende hver gang noen mener noe er skikkelig teite og irriterende. Urk.

Lenke til kommentar

Folk som rakker ned på andres livssyn er faktisk utrolig irriterende. Jeg er selv ateist - men jeg respekterer da både kristne og muslimer og andre religioner. Jeg går ikke rundt og kaller dem idioter/tullebukker/dumme fordi de tror på en høyere makt. Folk må få lov til å tro på det de vil - og tro på det som gir dem selv et bra liv.

De menneskene som utnytter religion til å gjøre seg selv rike eller på andre måter fremme sin egen sak, derimot. Til dere har jeg en ting å si: Brenn. (oh, the irony)

Samtidig, de som iherdig forsøker å omvende annen til sin tro, det være religion eller levevei (veganere og slikt), de er også ganske irriterende. Jeg respekterer at du tror på historiene i en gammel bok - kan ikke du respektere at jeg ikke gjør det?

Endelig en som har skjønt det! :)

SPOILER-ALERT, ATEISTER!

Gud velsigne deg!

Lenke til kommentar

Dette er det mest riktige som noensinne er blitt sagt i denne tråden (og på forumet ellers).

Applaus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lenge siden sist vi hadde en religiøs diskusjon her. Endelig litt underholdning i denne tråden igjen. *finne popcorn*

Forøvrig irriterer jeg meg over at varmtvannstanken har bestemt seg for å streike.

Sånne wowfolk som alltid skal skrive *finne popkorn* eller lignende hver gang noen mener noe er skikkelig teite og irriterende. Urk.

Nå vet jeg at 90% av innleggene dine er trollinnlegg, but for the sake of argument:

Når jeg sriver "*finne popcorn*" er det ikke fordi jeg syns noe er teit eller irriterende, men interessant å følge med på.

Lenke til kommentar

Jeg har nå bestemt meg for å prøve ut norrøn mytologi, og se hvor dette tar meg hen. Jeg vil fra nå av bære en vikinghjelm for å hedre Odin, og jeg vil be til alle mine 34 guder.

Om dere ikke respekterer min tro så fuck dere, for jeg vil havne i Valhall mens dere vil råtne i jorda.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...