Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ja faen, jævla ateister. Hater dem. Er lov til å respektere andres religioner da. I og med at majoriteten på religionsforumet er ca. 14.3 år gamle ser jeg ingen grunn til å delta i debattene der. 1 Lenke til kommentar
TeddyBakesHer Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ah, dette blir godt.. Irriterer meg med folk som ikke klarer å plassere seg i rundkjøringer, det er tross alt to felt i stort sett alle. irriterer meg at stort sett alle mine venner og venners venner, alle på min alder egentlig (21) tror at den eneste måten man kan ha det gøy på er ved å drikke seg snydens.. Men å dra ut å oppleve noe, det er umulig. Når jeg gikk på videregående ble jeg ofte irritert over jenter som slang ut ting som at hvis man skulle vestover så kunne man bare peke mot venstre, så fant man vest. Og når engelsklæreren sa at vi var ferdig med Amerika og nå skulle ha om England så slang en jente ut, "Jammen, er ikke Amerika hovedstaden i England æ?" Dette plaget meg svært Også en liten irriterende historie. Jeg og en kjæreste jeg hadde en liten stund tilbake var ute å kjørte bil en kveld, og hun hadde med seg ei venninne jeg egentlig aldri har likt noe særlig (rødt hår) Tror vi skulle kjøre henne et sted. Og jeg er en fyr som er over snittet interessert i musikk, og jeg føler jeg har ganske god smak. Liker folk som Bob Dylan, Paul Simon, Ryan Adams, Damien Rice, William Fitzsimmons osv, dere skjønner tegninga.. Så jeg hørte på en eller annen låt mens jeg kjørte. Også slenger denne jenta i baksetet ut, FY FAAAAEN SÅ DÅRLIG MUSIKKSMAK DU HAR!. Og dette kommer da fra en jente som koser seg med Tayo Cruz og Pitbull type musikk. Slikt irriterer meg noe sinnsykt, hvis det er noe jeg vet jeg kan godt, og noen slenger ut noe negativt om det, da blir jeg fly forbanna.. Så forbanna at jeg ikke klarte å si noe en gang, og det pleier jeg å gjøre. Det bare dukket opp en scene som tatt ut fra en film regissert av Quentin Taratino, hvor jeg river ho ut av bilen, kapper av ho dajjene med en motorsag og henger ho etter håret i hengerfestet. Takk 5 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kristendommen er bare tullball. Egentlig er all religion tullball, og alle deres tilhengere skulle vært lagt inn på avdelingen for sinnssyke. Da hadde verden sitte igjen med en knipe personer, inkludert meg selv, som bare hadde laget fryd og gammen for alle på jord. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ja faen, jævla ateister. Hater dem. Er lov til å respektere andres religioner da. I og med at majoriteten på religionsforumet er ca. 14.3 år gamle ser jeg ingen grunn til å delta i debattene der. Ja sant, dessuten så er jo alle ateister utenom en eller annen diehard nylig konvertert Gudeperson som brått skal omvende alle fjortisene. Urkkk. OT-baren er lett det beste forumet her på diskusjon egentlig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) @ NothinDoin™: Hvorfor i helvete skal ikke religiøse få lov til å tro på religionen sin dersom det gjør de lykkelige i livet? Å prakke ateisme på folk som er religiøse er like ille som religiøse som prakker religionen sin på andre. Endret 4. april 2011 av Pokey 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Javel la dem tro på gud, men hjernevask nå ikke de neste generasjonene. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 "Hjernevasking" er en myte. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvis man blir påvirket av andre folks meninger er man en svak person og fortjener å bli tuklet med. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ikke når man er små barn og det er den eneste realiteten dem vet om. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bullshit, går helt fint ann å tenke for seg selv likevel. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Man blir selvsakt påvirket av samfunnet rundt seg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Så at barn i religiøse familier blir opplært i familiens religion er en dårlig ting? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Nettopp, og jeg tenker vel mest på litt mer ekstreme religiøse kulturer. Lenke til kommentar
FooFighters93 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Religion irriterer meg. Ateist ftw Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har faktisk funnet ut at diskusjoner irriterer meg utrolig mye. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mange her på forumet er like intolerante som de sier kristne er. Deres måte å fremme ateismen på er jo like ille som de jævlene som går fra dør til dør. Irriterer meg at dere må ta opp religion hele tiden. 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg ser dust ut på håret og har teite sko argghh. 5 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Nye ting som irriterer meg: 1. At Xboxen fryser mens jeg spiller. 2. Folk som diskuterer ateisme vs religion. Disse diskusjonene har det med å være like saklige som "Xbox vs Playstation", "Metallica vs Megadeth", "Metal vs annen musikk", "Cola vs Pepsi", "Øl eller vin?" og så videre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå