djgudleif Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Muh, er lei av å stå i lange køer på butikker i Trondheim, og ingen snakker trøndersk. Studentene overbefolker byen og fucker boligmarkedet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Amen! Er jo ekstrem kø på Rema\Bunnpris i sentrum. Konstant. Det med at de ikke er trøndere\studenter får så være. Samt Jævlig irriterende å se de som henger ved inngangen på Bunnpris. What the fuck?! Endret 1. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Trøndere lagde aldri så mye kø. Har ikke noe imot studenter fra andre landsdeler, men alle jeg har møtt er så uhøflige og frekke. Kanskje jeg bare ikke forstår tonefallet i dialektene. Uansett, det har gitt meg en del irritasjonsmomenter. That's all. Endret 1. november 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Folk fra venstresiden som på død og liv skal presse a-endinger inn i alle mulige ord. Det heter ikke skola, pressa og makta, men skolen, pressen og makten. A-endinger i media er også rimelig irriterende. Media burde klare å ha pent språk. Det burde være minstemål hva språk angår. 3 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Muh, er lei av å stå i lange køer på butikker i Trondheim, og ingen snakker trøndersk. Studentene overbefolker byen og fucker boligmarkedet. Minner meg om da jeg dro til oslo, og alle snakket svensk. Folk fra venstresiden som på død og liv skal presse a-endinger inn i alle mulige ord. Det heter ikke skola, pressa og makta, men skolen, pressen og makten. A-endinger i media er også rimelig irriterende. Media burde klare å ha pent språk. Det burde være minstemål hva språk angår. Hvor bor du, om jeg får spørre? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Trøndere lagde aldri så mye kø. Trøndere er jo best da. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Folk fra venstresiden som på død og liv skal presse a-endinger inn i alle mulige ord. Det heter ikke skola, pressa og makta, men skolen, pressen og makten. A-endinger i media er også rimelig irriterende. Media burde klare å ha pent språk. Det burde være minstemål hva språk angår. Enig i de to første der, men makta er godkjent. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Folk fra venstresiden som på død og liv skal presse a-endinger inn i alle mulige ord. Det heter ikke skola, pressa og makta, men skolen, pressen og makten. A-endinger i media er også rimelig irriterende. Media burde klare å ha pent språk. Det burde være minstemål hva språk angår. Enig i de to første der, men makta er godkjent. Magda mener du? Ja, det er fordi det er et navn. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 [ Folk fra venstresiden som på død og liv skal presse a-endinger inn i alle mulige ord. Det heter ikke skola, pressa og makta, men skolen, pressen og makten. A-endinger i media er også rimelig irriterende. Media burde klare å ha pent språk. Det burde være minstemål hva språk angår. Hvor bor du, om jeg får spørre? På Oslos beste vestkant. Det blir bare påtatt om man skal presse a-endinger på alt mulig, bare for å tilfredsstille arbeiderklassen, fattigfolk og bønder. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Folk fra venstresiden som på død og liv skal presse a-endinger inn i alle mulige ord. Det heter ikke skola, pressa og makta, men skolen, pressen og makten. A-endinger i media er også rimelig irriterende. Media burde klare å ha pent språk. Det burde være minstemål hva språk angår. Enig i de to første der, men makta er godkjent. Magda mener du? Ja, det er fordi det er et navn. Nop, makta. Som f.eks. hvis du lurer på hvem som sitter med makta i norge Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 At jeg begynte å lese denne artikkelen http://www.dagbladet.no/2010/11/01/magasinet/tvillinger/trafikkulykker/ungdommer/14092418/ Off, det der var tung kost. Ble våt i øynene. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 [ Folk fra venstresiden som på død og liv skal presse a-endinger inn i alle mulige ord. Det heter ikke skola, pressa og makta, men skolen, pressen og makten. A-endinger i media er også rimelig irriterende. Media burde klare å ha pent språk. Det burde være minstemål hva språk angår. Hvor bor du, om jeg får spørre? På Oslos beste vestkant. Det blir bare påtatt om man skal presse a-endinger på alt mulig, bare for å tilfredsstille arbeiderklassen, fattigfolk og bønder. Oida så ignorant jeg er, har alltid trodd at bokmålskrivende vestlendinger (ala Bergen) brukte -en på alle ord, ettersom at ALT er hannkjønn i Bergen, men Oslo faktisk brukte begge kjønn. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvis noen av kammeratene på skolen sier feks; Makten, sengen osv. Så virker det nesten bare feil. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dårlig forum server... Irriterer fryktelig. 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 At folk skal plage meg med at jeg har mange faner oppe, ja, jeg trenger 21 faner, slutt å plage meg! 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 At folk skal plage meg med at jeg har mange faner oppe, ja, jeg trenger 21 faner, slutt å plage meg! Irriterer meg også, men det er som oftest fordi jeg ikke stenger faner, men åpner nye, når jeg kommer opp i 100, blir PCen treg, og jeg mister totalt systemet i dem. Dessuten er det nesten trist når jeg må stenge dem ned! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Blir forvirra hvis det er mer enn 3-4 faner oppe samtidig jeg Irriterer forresten når de kutter banneord i musikkvideoer. Skulle høre "Eminem ft Lil Wayne - No love" på The Voice. Halve sangen var jo kutta -.- Endret 1. november 2010 av NothinDoin™ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) [ Folk fra venstresiden som på død og liv skal presse a-endinger inn i alle mulige ord. Det heter ikke skola, pressa og makta, men skolen, pressen og makten. A-endinger i media er også rimelig irriterende. Media burde klare å ha pent språk. Det burde være minstemål hva språk angår. Hvor bor du, om jeg får spørre? På Oslos beste vestkant. Det blir bare påtatt om man skal presse a-endinger på alt mulig, bare for å tilfredsstille arbeiderklassen, fattigfolk og bønder. Oida så ignorant jeg er, har alltid trodd at bokmålskrivende vestlendinger (ala Bergen) brukte -en på alle ord, ettersom at ALT er hannkjønn i Bergen, men Oslo faktisk brukte begge kjønn. Slutt med den skittkastingen din, bergen er herlig, språket er akkurat det samme. Irriterer forresten når de kutter banneord i musikkvideoer. Skulle høre "Eminem ft Lil Wayne - No love" på The Voice. Halve sangen var jo kutta -.- Irriterer meg over at folk støtter den dritt kanalen. Endret 1. november 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Slutt med den skittkastingen din, bergen er herlig, språket er akkurat det samme. Kastet ikke skit, er selv bergenser, og stolt av det. Irriterer forresten når de kutter banneord i musikkvideoer. Skulle høre "Eminem ft Lil Wayne - No love" på The Voice. Halve sangen var jo kutta -.- http://www.youtube.com/watch?v=F9QisdRPwEM Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Folk som bråker. Høres ut som en tornado som kommer og river i hele huset, slamrer med dører og skramler med dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå