chris Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Klokka som går så sykt fort når det er masse man skal rekke. Evig problem! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 119-års jubileum for den første dokumenterte sundae-isen vel! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Det heter blu-ray for helvete faen. I'm sick of that typo. Da vet du det også. "I'm sick of that typo" som i jeg irriterer meg over når folk skriver "blueray". Endret 3. april 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 WTF! Hater meg selv litt nå! Fattet ikke hvorfor jeg har hatt problemer med SSD RAID0et mitt i det siste. Var tilfeldig om det bootet eller fikk error. Så idag var det helt dødt, så tok ut diskene, og ristet på dem. Fra den ene hørte jeg en skranglende lyd. Ved nærmere inspeksjon så jeg at en skrue var løs, og en manglet. Skrudde så disken opp, og gjett hva som lå inni og lagde kortslutning! Jo helt riktig, den manglende satans lille skruen! Fuck! Må slutte å montere ting så nær vifter. Satan ... Heldigvis ikke mye data som er borte da jeg stort sett lagrer slikt på måter som ikke er så error-prone, men like vel ... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 "I'm sick of that typo" som i jeg irriterer meg over når folk skriver "blueray". Det heter ikke blueray da, det heter blu-ray.... 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 "I'm sick of that typo" som i jeg irriterer meg over når folk skriver "blueray". Det heter ikke blueray da, det heter blu-ray.... Og det var vel NØYAKTIG det han sa? Eller skulle du berre seie deg einig i frustrasjonen hans på ein rar måte? 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det var egentlig bare et mislykket troll Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det var egentlig bare et mislykket troll HAHAHAHAHA. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Såg innom en sexchat side... Etterpå fikk jeg en regning på 800 kr. Kostet vist 5 dollar i minuttet... 7 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det heter blu-ray for helvete faen. I'm sick of that typo. Synd. @Korehoret Åssen er det mulig? Registrerte du deg da eller? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Såg innom en sexchat side... Etterpå fikk jeg en regning på 800 kr. Kostet vist 5 dollar i minuttet... Hvordan defineres "såg innom" til "jeg registrerte meg på en side og var der i en halvtime"? 2 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Såg innom en sexchat side... Etterpå fikk jeg en regning på 800 kr. Kostet vist 5 dollar i minuttet... Hvordan defineres "såg innom" til "jeg registrerte meg på en side og var der i en halvtime"? lol. Jeg registrerte meg, men trodde ikke det kostet så mye.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 "I'm sick of that typo" Alle disse ordene er skrevet feil. Kan vi nå slutte å pirke? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Da skulle du kanskje lest gjennom, og ikke latt egen kåtskap styre? 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bordplate Skrevet 3. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. april 2011 Da skulle du kanskje lest gjennom, og ikke latt egen kåtskap styre? SnittLeif irriterer meg passe med sin ufattelige negative holdning og sin motbydelige egenskap at han bare må rakke ned på det som kan rakkes ned på! 10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Du er nå ganske glad i å rakke ned selv, så bare hysj. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Første dagen kneet mitt er bra nok til å kunne stå på longboard, og det begynner å regne. Pokker. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Han er en skikkelig rakkerunge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå