waddaf Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Folk som tror de er så inderlig mye bedre enn andre over noe så tåpelig som musikksmak. (eller klesstil. motedelen av forumet any1?) Folk som ikke gjør annet enn å kverulere på diverse forum. Spiller ingen rolle om motparten har rett. KVERULERE, KVERULERE, KVERULERE... Hater virkelig internett noen ganger. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Folk som tror de er så inderlig mye bedre enn andre over noe så tåpelig som musikksmak. (eller klesstil. motedelen av forumet any1?) Folk som ikke gjør annet enn å kverulere på diverse forum. Spiller ingen rolle om motparten har rett. KVERULERE, KVERULERE, KVERULERE... Hater virkelig internett noen ganger. Akkurat av de grunnene her elsker jeg internett. 2 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 HATER når folk ødelegger tingene mine! Når har en kompis ødelagt clutchen på bilen min og får ikke fikset den før tirsdag. Jeg må selvfølgelig betale også.. Men det som er helt for jævli irriterende er at det er Streetmeet i mårra, og nå kan jeg ikke dra på det Lei deg en toyota prius. Problem løst. Related. hahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaha, spiser babymat. Det sier det meste.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 HATER når folk ødelegger tingene mine! Når har en kompis ødelagt clutchen på bilen min og får ikke fikset den før tirsdag. Jeg må selvfølgelig betale også.. Men det som er helt for jævli irriterende er at det er Streetmeet i mårra, og nå kan jeg ikke dra på det Lei deg en toyota prius. Problem løst. Har verken penger eller lav nok selvrespekt til å leie en Prius.. 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 HATER når folk ødelegger tingene mine! Når har en kompis ødelagt clutchen på bilen min og får ikke fikset den før tirsdag. Jeg må selvfølgelig betale også.. Men det som er helt for jævli irriterende er at det er Streetmeet i mårra, og nå kan jeg ikke dra på det Lei deg en toyota prius. Problem løst. Har verken penger eller lav nok selvrespekt til å leie en Prius.. Det var liksom ironi da. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Åjja.. Haha Kjør hardt, kjør stil, kjør vag uten tvil Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 GoExcellent irriterer meg! Jævla utgående selgere som driter i at kundeservice må rydde opp etter de bryter løftene sine! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bare lån en moped, det har du råd til Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bare lån en moped, det har du råd til Har scooter, men tar 2,5 timer å komme opp der. I tillegg er det ikke like gøy med scooter må jeg si.. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bare lån en moped, det har du råd til Har scooter, men tar 2,5 timer å komme opp der. I tillegg er det ikke like gøy med scooter må jeg si.. Sier du det? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nei, han skrev det. Tentamen på bursdagen min, fuck yeah. Kommer dog til å bli ekstra digg når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nei, han skrev det. Tentamen på bursdagen min, fuck yeah. Kommer dog til å bli ekstra digg når jeg er ferdig. Du tar av. 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bare lån en moped, det har du råd til Har scooter, men tar 2,5 timer å komme opp der. I tillegg er det ikke like gøy med scooter må jeg si.. Sier du det? Må bare spør, hvor gammel er du? Først fikk jeg en følelse av at du var 19-20, men nå virker det som om du er 14.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Man ødelegger ikke en clutch helt uten videre. Den må ha vært i dårlig stand fra før, om det hjelper litt på sinnet. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kjør hardt, kjør stil, kjør vag uten tvil NEVER! Har bare erfart problemer med sånne... 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Er mamma'n din (*mamma*) på facebook, og har satt dette i statusen din skylder hun deg en pizza, 1,5 liter cola og freia påskeegg. Hvis hun ikke har kommentert dette innen 15 minutter så må hun kjøpe dette til deg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Alle vet da at statuser på facebook er bindende obligasjoner? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå