Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som tror de er så inderlig mye bedre enn andre over noe så tåpelig som musikksmak. (eller klesstil. motedelen av forumet any1?)

Folk som ikke gjør annet enn å kverulere på diverse forum. Spiller ingen rolle om motparten har rett. KVERULERE, KVERULERE, KVERULERE...

Hater virkelig internett noen ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som tror de er så inderlig mye bedre enn andre over noe så tåpelig som musikksmak. (eller klesstil. motedelen av forumet any1?)

Folk som ikke gjør annet enn å kverulere på diverse forum. Spiller ingen rolle om motparten har rett. KVERULERE, KVERULERE, KVERULERE...

Hater virkelig internett noen ganger.

Akkurat av de grunnene her elsker jeg internett.

• Liker 2
Lenke til kommentar

HATER når folk ødelegger tingene mine! Når har en kompis ødelagt clutchen på bilen min og får ikke fikset den før tirsdag. Jeg må selvfølgelig betale også..

Men det som er helt for jævli irriterende er at det er Streetmeet i mårra, og nå kan jeg ikke dra på det :wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash:

Lei deg en toyota prius. Problem løst.

hahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaha, spiser babymat. Det sier det meste..

Lenke til kommentar

HATER når folk ødelegger tingene mine! Når har en kompis ødelagt clutchen på bilen min og får ikke fikset den før tirsdag. Jeg må selvfølgelig betale også..

Men det som er helt for jævli irriterende er at det er Streetmeet i mårra, og nå kan jeg ikke dra på det :wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash:

Har verken penger eller lav nok selvrespekt til å leie en Prius..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har verken penger eller lav nok selvrespekt til å leie en Prius..

Det var liksom ironi da. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...