Leo_Khenir Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) 2 pariserloff, ~25 cm: 5 kr på Bunnpris pr stk 1 pakke skinke: 30 kr 1 pakke norvegia, skivet, liten: 30 kr Totalt: 70 spenn for lunsj i to dager, med perfekt fordelt ost/skinke og ikke noe annet forstyrrende. Edit: Det er altså ikke irriterende, men et motsvar til vedkommende som misliker kantinemat. Endret 1. april 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
bolleboi Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så hvorfor kjøpe mat i kantina, da? Enten det eller ikke spise i løpet av dagen. Må jo ha mat! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 KANTINE MAT. baguette med ost og skinke: er ikke meningen at den skal ligge en liten kladd skinke i det ene hjørnet, litt ost i det andre og masse salat, agurk, tomat, paprika og APPELSIN i midten.. Du glemte den centimeteren med smør eller noe annet drit. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så hvorfor kjøpe mat i kantina, da? Enten det eller ikke spise i løpet av dagen. Må jo ha mat! Ja, det å lage seg mat selv før man drar er jo helt sinnsykt forjævlig. 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Moro å ha tentamen i rettslære på mandag. Særlig når man legger lovsamlingen og lærebøkene på taket av bilen, for så å kjøre av gårde. Bøkene havna i en sølepytt, men heldigvis fant en kompis de ved en tilfeldighet. Bøkene er gjennomvåte, men det er forhåpentligvis mulig å bruke de på mandag, hvis ikke så er det ingen vei utenom annet enn å ikke møte opp. Satan. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Moro å ha tentamen i rettslære på mandag. Særlig når man legger lovsamlingen og lærebøkene på taket av bilen, for så å kjøre av gårde. Bøkene havna i en sølepytt, men heldigvis fant en kompis de ved en tilfeldighet. Bøkene er gjennomvåte, men det er forhåpentligvis mulig å bruke de på mandag, hvis ikke så er det ingen vei utenom annet enn å ikke møte opp. Satan. Evt. kjøpe nye? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 At jeg ikke klarer å slutte å synge på Rebecca Black - Friday! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 At mat og helse eksamen gikk til helvete Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Samme med matteprøven min idag. Vi hadde 5 timer til disposisjon, dum som jeg var prøvde jeg å bli ferdig på en time. Jeg klarte det Wohoooo. Watch me sink 2 grades.... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har ikke merket noe til altiboxs dobling av hastighet Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har ikke merket noe til altiboxs dobling av hastighet Kan være pcen din som er problemet, -at den ikke kan bruke mer enn det du hadde før.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Prøvd å restarte den boksen? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har ikke merket noe til altiboxs dobling av hastighet De sa første april og utover, ikke at du definitivt får det på første april. Kan være pcen din som er problemet, -at den ikke kan bruke mer enn det du hadde før.. Alle moderne nettverkskort takler 1Gbit/s med data, det skal ikke være noe problem. Prøvd å restarte den boksen? Routeren har lite med det å gjøre. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ikke routeren jeg snakket om... Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 At macen til 15.000kr gikk i bakken i dag og er helt fullstendig knust (vennen min sin mac). Men egentlig så er det bare en fordel for da er man kvitt enda litt mer søppel her i verden 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Vi kommer alle til å dø. I dag. Helt sant. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Vi kommer alle til å dø. I dag. Helt sant. Aprilsnarr Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 HATER når folk ødelegger tingene mine! Når har en kompis ødelagt clutchen på bilen min og får ikke fikset den før tirsdag. Jeg må selvfølgelig betale også.. Men det som er helt for jævli irriterende er at det er Streetmeet i mårra, og nå kan jeg ikke dra på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå