-Léon- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Blir irritert over at Norge kan drive å "kaste" bort penger med å feks blande seg inn i tingene i Libya. Jeg bare antar at det koster litt å holde de flyene/mannskapet igang der nede. Mens skoler for døve barn(og sikkert vanlig skoler) blir lagt ned i hytt og pine. Burde ikke Norge først fokusere på seg selv før de begynner å "kaste" vekk penger på andre land? Vet det høres veldig egoitisk ut. http://www.politikkavisen.no/universitas__Dno/__822933_4889_21_99114106_93_16_60_128_36_EUTF8.php http://www.udir.no/Artikler/_Tjenester/Statped---direktoratets-spesialpedagogiske-verktoy/Inntaksstopp-ved-tre-statlige-grunnskoler-for-horselshemmede http://www.ladoveskolenleve.com/innlegg.html Noen av grunnene som jeg har lest er at etterspørselen har sunket. Så de som faktis trenger det må heller finne seg en annen skole eller ordne seg en privat lærer (om det i det hele tatt er mulig?) Endret 31. mars 2011 av -Léon- 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) *SNIP* Please gtfo with that trollface.. This is the REAL trollface: Pga. DLD? Det og andre ting. Endret 31. mars 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 En jævla soss på bussen til skolen som har med seg høyttalere og spiller musikk på full guffe hver jævla morra! Og han spiller bare sukkersøt møkkamusikk sunget av homofile kastratsangere. Helvete! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Smack'a bitch if you have to tell him twice! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 255 kroner og lever på i en måned, jeg er så fucked. Faen og. Dette er mer deprimerende enn irriterende, jeg mister bare alt håp nå. Annet irriterende er stirrende folk. Fy faen jeg hater dere. Har dere aldri sett ei jente på en hest? Idioter. BAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hester er liksom skumle.. 3 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 1. Jeg mottar meldinger fra Russ.no hele tiden. 2. Husker ikke passordet jeg brukte på brukeren der. 3. Når jeg prøver å tilsende en nytt passord, godtar den ikke noen av mailadressene mine. Kjempe. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg ble nettopp lurt. Her. På diskusjon.no. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 1. Jeg mottar meldinger fra Russ.no hele tiden. Var så dum at eg registrerte meg på bådde russ.no og ei anna mongo russeside. Poppar inn med spam på telefonene heile tia. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis KJÆRESTEN din er på facebook . Sett denne på din profil. Om hun ikke kommenterer den i løpet av 15min må hun gjøre alt du sier hele helga♥ 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 At hver eneste gang jeg går til en spesifikk post, havner fokuset på nettleseren min UNDER selve posten. Fryktelig irriterende. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Vinterdag med skolen, i slalomløypa, og jeg var den eneste med rumpeakebrett. :'S 1 Lenke til kommentar
bolleboi Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 KANTINE MAT. baguette med ost og skinke: er ikke meningen at den skal ligge en liten kladd skinke i det ene hjørnet, litt ost i det andre og masse salat, agurk, tomat, paprika og APPELSIN i midten.. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så hvorfor kjøpe mat i kantina, da? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Gjetter at han er sulten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå