Myst Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Beklager hvis du misforstod det som sutring. Jeg vet veldig godt hvor jeg er, og som du selv påpeker er dette et forum der man deler alskens meninger og synspukter og klart uenigheter blir det. Men nok om det nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Irriterer meg at mp3-spilleren min er ødelagt. 2 Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 At jeg ikke aner hvor jeg plutselig får masse rykte fra, her på diskusjon.no. Finner aldri innlegget som jeg tydeligvis sa noe "bra" i elns. 8 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du fikk en på det innlegget der ihvertfall :o Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sto opp for tidlig i dag, rakk ikke bussen til skolen, hadde heldagsprøve i nynorsk. FYTTIRAKKERN FOR EN DAG! 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Full storm og regn her på Andenes! Busser kjører av veien, strømmen går, katter letter og huset rister. Det er ikke lenge til stormen når orkan. God allehelgensdag! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det er da det er godt å sitte forran peisen med en kopp kakao og en gameboy med mario cart Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sto opp for tidlig i dag, rakk ikke bussen til skolen, hadde heldagsprøve i nynorsk. FYTTIRAKKERN FOR EN DAG! Hæ? Du rakk ikke bussen når du stod opp for tidlig? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sto opp for tidlig i dag, rakk ikke bussen til skolen, hadde heldagsprøve i nynorsk. FYTTIRAKKERN FOR EN DAG! Hæ? Du rakk ikke bussen når du stod opp for tidlig? Har en tendens til å glemme ting, fant fanken meg ikke lommeboken i morges. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sto opp for tidlig i dag, rakk ikke bussen til skolen, hadde heldagsprøve i nynorsk. FYTTIRAKKERN FOR EN DAG! Hæ? Du rakk ikke bussen når du stod opp for tidlig? Har en tendens til å glemme ting, fant fanken meg ikke lommeboken i morges. Sjokk at du har en tendens til å glemme ting, med den avataren du har Oh no i didn't. Før du prøver deg på et McDonalds comeback så bør du vite at jeg ikke spiser der 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Oh no i didn't. Før du prøver deg på et McDonalds comeback så bør du vite at jeg ikke spiser der Sier han som jobber på mcdonalds! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sto opp for tidlig i dag, rakk ikke bussen til skolen, hadde heldagsprøve i nynorsk. FYTTIRAKKERN FOR EN DAG! Hæ? Du rakk ikke bussen når du stod opp for tidlig? Har en tendens til å glemme ting, fant fanken meg ikke lommeboken i morges. Sjokk at du har en tendens til å glemme ting, med den avataren du har Oh no i didn't. Før du prøver deg på et McDonalds comeback så bør du vite at jeg ikke spiser der HAHA, touché, har ødelagt hele saken jeg står for nå jeg. FLOTT. PS; skal ikke kommentere at du jobber på maccen, i og med at jeg selv ikke jobber for øyeblikket. Jobbet med å selge Ucan2 i sommer, FY POKKER, for en drittjobb. Ikke betalte den heller. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sto opp for tidlig i dag, rakk ikke bussen til skolen, hadde heldagsprøve i nynorsk. FYTTIRAKKERN FOR EN DAG! D´oh! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Nøtteliten det er lurt å altid legge fram nøkler og pengbok klart til neste morgen. Ellers kan det fort bli kaos Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Nøtteliten det er lurt å altid legge fram nøkler og pengbok klart til neste morgen. Ellers kan det fort bli kaos Jeg tenker alltid til meg selv at det er hva feige mennesker gjør, som ikke er i stand til å gjøre det der og da. Ser på det som bortkastet tid og ressurser å organisere alt dagen før. Så kommer jo dagen, og jeg legger merke til det. PS; kan si at dette ligger til familien min. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 what? Ville ikke tenkt så mye over det bare legg dem fram på en fast plass Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Brukere som forsøpler tråder med off topic uten relevans for trådens tema. Gjerne det samme som de gjentar igjen og igjen i alle tråder. Totalt drepende og ødeleggende seriøs debatt. Det sier litt om brukerene når det eneste de kan diskutere er det samme temaet om og om igjen. Irriterer meg så mye at jeg holder på å gå fra vettet. Jeg sikter ikke til denne tråden om noen lurte. Edit: Leif Endret 1. november 2010 av Coa Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Irriterer med folk som klager over ting de gjør selv. Ofte. Sikter ikke til noen her... 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vaskemaskinen har streika, så har bokstavelig talt ikke noe rent tøy igjen. Skal slenge bort en pose med tøy til faren min, så jeg ihvertfall får noe å gå med i mårra. Irriterende though.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 At jeg begynte å lese denne artikkelen http://www.dagbladet.no/2010/11/01/magasinet/tvillinger/trafikkulykker/ungdommer/14092418/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå