Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Prøv deg ikke! Jeg har ikke prøvd og omvende noen, så ikke noe poeng i og quote meg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg tok det hvertfall ikke som noe forsøk på omvending, jeg regnet med han henstilte til å slutte og spise akkurat den retten med dette kjøttet. Kylling, svin (mmm bacon) og sånt går greit, men kokt oksekjøtt har det med å levere sånne biter innimellom. Men ja, folk som på død og liv SKAL omvende deg til sin levevei (det være seg religion, spisevaner, treningsmetoder et al), DE er grusomme. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Det slår meg at dette forumet kryr av idioter og folk jeg misliker. EDIT: Før ett patetisk menneske kommenterer... jeg forventet aldri noe annet. Endret 31. mars 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 SNØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ :( Det var BITTElite snø igjen rundt omkring, også kommer det MER!?!? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Når det først begynnte å se lyst ut, så ser jeg ut av vinduet på klasserommet, SNØ.. Herregud. Hater kulde av hele mitt hjerte Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Folk som oppfører seg som egoister, f.eks sånne som ikke vet at man skal blinke ut av rundkjøringer fordi det hjelper andre trafikkanter og bedrer trafikkflyten. Spurte noen om hvorfor de ikke gjorde dette en gang, fikk til svar at de ikke følte det var nødvendig.... Blir helt matt! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Personer som kjører halvparten av hva fartsgrensen er.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det slår meg at dette forumet kryr av idioter og folk jeg misliker. EDIT: Før ett patetisk menneske kommenterer... jeg forventet aldri noe annet. Er jo det som er sjarmen rundt forumet da! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det faktum at huden på hendene mine FORTSATT ikke er herdet nok til at det ikke ser ut som jeg har forsøkt å holde rundt en lyspære to dager etter bandøving (jeg spiller trommer). (Jeg mener altså at jeg har masse blemmer/sår på henda. Masturberingsvitsene kan dere holde for dere selv) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du burde chillaxe litt med runkingen hvis det er sånn at du får sår og blemmer på hendene. Dessuten kommer det til å vokse hår i håndflatene dine om du fortsetter å onanere så mye. 3 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Personer som skriver her xD Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 "xD" er så jævla irriterende. Som oftest så er de som bruker den utrolig umoden også, da mener jeg ned på barneskolenivå. Det som er enda mer forstyrrende er at mange av dem går i 10. og VG1..... 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Flytt ut da, jeg skal flytte ut av Norge. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Flytt ut da, jeg skal flytte ut av Norge. Pga. DLD? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 At jeg faktisk har fått sansen for Never say never ( ja det er Justin Bieber) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Bieber er jo kul da. Never say never lzzm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå