Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbannade drittlærer som skal gi meg varsel om ikke bestått i både muntlig OG skriftlig når hun selv har vært syk ørten hundre ganger. Er det noen som burde sette karakter på meg, eller en evt. varsel får det da for faen bli en av de mange vikarene vi har hatt...

Lenke til kommentar

Forbannade drittlærer som skal gi meg varsel om ikke bestått i både muntlig OG skriftlig når hun selv har vært syk ørten hundre ganger. Er det noen som burde sette karakter på meg, eller en evt. varsel får det da for faen bli en av de mange vikarene vi har hatt...

Vær glad du i det hele tatt får gå på skole, så heldige er ikke barna i Afrika.

Lenke til kommentar

Vær glad du i det hele tatt får gå på skole, så heldige er ikke barna i Afrika.

Barna i Afrika er i grunn sykt heldige da. De slipper å få sykt vondt i magen etter å ha hatt en spise-extravaganza deluxe edition da.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen som tvinger deg til å ta realfag på vgs for å gå lærerskolen (med mindre du skal bli realfagslærer, og dersom du hater realfag, bør du ikke bli realfagslærer). Sist jeg sjekket (dvs det året jeg søkte meg inn på lærerskolen), trenger du kun vanlig studiekompetanse (ikke realfagskompetanse) for lærerskolen.

Lenke til kommentar

Tar noe spillrelatert. Det som irritere meg mest er at viss man liker PS3 over 360 blir man sett som en fanboy, men viss man liker 360 over PS3 er man ikke fanboy, merkelig dobbelmoral på de fleste gamere jeg vet om. De kan ta seg en bolle og kjede seg med den konsollen de har valgt. Og 360 fans er veldig flinke til å ordlegge seg med bruk av personangrep.

Jaja de kan kose seg mens jeg storkoser meg med quadfecta denne generasjonen

PS: Kylling og salat anbefales, med litt sitronpepper og olivenolje, supersunt og supergodt viss man skal unngå slintrer av hvitt fett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...