Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Dansker er jo konge. Joviale jævler som tar seg en bayer til alle døgnets tider og tar livet heeeelt med ro. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Forbannade drittlærer som skal gi meg varsel om ikke bestått i både muntlig OG skriftlig når hun selv har vært syk ørten hundre ganger. Er det noen som burde sette karakter på meg, eller en evt. varsel får det da for faen bli en av de mange vikarene vi har hatt... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Forbannade drittlærer som skal gi meg varsel om ikke bestått i både muntlig OG skriftlig når hun selv har vært syk ørten hundre ganger. Er det noen som burde sette karakter på meg, eller en evt. varsel får det da for faen bli en av de mange vikarene vi har hatt... Vær glad du i det hele tatt får gå på skole, så heldige er ikke barna i Afrika. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Forbannade drittlærer som skal gi meg varsel om ikke bestått i både muntlig OG skriftlig når hun selv har vært syk ørten hundre ganger. Er det noen som burde sette karakter på meg, eller en evt. varsel får det da for faen bli en av de mange vikarene vi har hatt... Vær glad du i det hele tatt får gå på skole, så heldige er ikke barna i Afrika. Barna i Afrika er i grunn sykt heldige da. De slipper å få sykt vondt i magen etter å ha hatt en spise-extravaganza deluxe edition da. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det har du for så vidt rett i Hansern. Jeg beklager på det aller sterkeste Friksjon, det er mer synd i deg enn alle andre i verden. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Mer alvorlig; Er du seriøs? Dette må da være tull... Ja, jeg er seriøs. Don't like it? don't bother with it. Lenke til kommentar
blålys Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 - Folk som uttaler seg negativt om ting de overhode ikke vet noe om - Folk som lager avtaler uten å følge de 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det har du for så vidt rett i Hansern. Jeg beklager på det aller sterkeste Friksjon, det er mer synd i deg enn alle andre i verden. Takk. Jeg visste det. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Firefox 4 er så sinnsykt ustabilt!! Slutter å svare flere ganger om dagen. Må da gå ann å ha 12 faner uten at nettleseren skal klikke? Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Arveavgift til staten! det irriterer meg virkelig, det jeg arver har allerede mine foreldre betalt massevis med skatt på allerede 5 Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 At jeg har matte, fysikk og kjemi i 3. klasse på vgs når jeg vil bli ungdomsskolelærer :/ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ingen som tvinger deg til å ta realfag på vgs for å gå lærerskolen (med mindre du skal bli realfagslærer, og dersom du hater realfag, bør du ikke bli realfagslærer). Sist jeg sjekket (dvs det året jeg søkte meg inn på lærerskolen), trenger du kun vanlig studiekompetanse (ikke realfagskompetanse) for lærerskolen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Folk som skal kommentere alt de ser iløpet av en film, mens vi ser en film. Og som i tillegg ikke greier og følge med, faen for noen idioter.. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Helt enig, kjenner jeg blir irritert av tanken. fjotter! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Når man spiser kjøtt av noe slag (helst okse) og får disse forbanna uspiselige fettslintrene, kjennes som man spiser slim som nekter å la seg bryte ned i kjeften. Faen i helvete, det er plagsomt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er bare å slutte å spise det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Tar noe spillrelatert. Det som irritere meg mest er at viss man liker PS3 over 360 blir man sett som en fanboy, men viss man liker 360 over PS3 er man ikke fanboy, merkelig dobbelmoral på de fleste gamere jeg vet om. De kan ta seg en bolle og kjede seg med den konsollen de har valgt. Og 360 fans er veldig flinke til å ordlegge seg med bruk av personangrep. Jaja de kan kose seg mens jeg storkoser meg med quadfecta denne generasjonen PS: Kylling og salat anbefales, med litt sitronpepper og olivenolje, supersunt og supergodt viss man skal unngå slintrer av hvitt fett Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er bare å slutte å spise det. Det aller verste jeg vet, er veggiser som skal omvende hele verden. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå