Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Matte er easy peasy.

 

Så sant, så sant. Funksjonar og grafar er jo kjempelett, og veldig knytt til praktiske ting, i motsetning til somme algebra-stykker.

Funksjon og graf and shit: Kor stor Y er basert på X.

Eg skjønar verkeleg ikkje at det kan vere så vanskeleg om ein prøvar å forstå det.

Lenke til kommentar

Er noe svenske telemarketing greier som ringer hele tiden... Utenlandske folk som ringer meg i det hele tatt er irriterende...

 

For noen er norsk lett, for meg er det det, for andre er matematikk lett, det er det ikke for meg. Derfor suger matte uansett hva noen sier.

Sitter faktisk med logaritmefunksjoner as we speak... :p

Lenke til kommentar

Hele konseptet med lommetørkler irriterer meg. Altså, hvem i sitt rette sinn oppbevarer en slimfille i lomma bare for å dra den opp med jevne mellomrom og i samme slengen smøre massevis av basilusker på hendene, for så å snyte seg og så legge den ned i lomma igjen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Er noe svenske telemarketing greier som ringer hele tiden... Utenlandske folk som ringer meg i det hele tatt er irriterende...

Svensker? Det er jo mer som et herlig avbrekk, jeg får stort sett indere på tråden. Og de er så etter boka høflige at det er kvalmt. "Yes, sir", "thank you, sir", "certainly, sir" hver jævla gang jeg sier noe.

Lenke til kommentar

Firefox 4 er bra den, men det irriterer meg at den knappen som ga meg en liste over tidligere sider er borte. Hvis jeg skulle bla tilbake f.eks. 7 sider så slapp jeg å trykke back 7 ganger, jeg bare valgte sida jeg ville tilbake til med en gang. Noen som vet om den funksjonen finnes fremdeles?

 

Se bildet, den røde streken er der man kunne velge side før.

 

post-116737-0-27921200-1301405472_thumb.jpg

 

EVT bare hold den inne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...