svelemoe Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Matte er easy peasy. Så sant, så sant. Funksjonar og grafar er jo kjempelett, og veldig knytt til praktiske ting, i motsetning til somme algebra-stykker. Funksjon og graf and shit: Kor stor Y er basert på X. Eg skjønar verkeleg ikkje at det kan vere så vanskeleg om ein prøvar å forstå det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Matte er det beste faget! Jeg sliter med å skrive kåseri, noveller og sånt. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Jeg bruker ikke FF, men prøv å høyreklikk? EDIT: Burde kanskje refreshe etter jeg har spist middag... Endret 29. mars 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 For noen er norsk lett, for meg er det det, for andre er matematikk lett, det er det ikke for meg. Derfor suger matte uansett hva noen sier. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er noe svenske telemarketing greier som ringer hele tiden... Utenlandske folk som ringer meg i det hele tatt er irriterende... For noen er norsk lett, for meg er det det, for andre er matematikk lett, det er det ikke for meg. Derfor suger matte uansett hva noen sier. Sitter faktisk med logaritmefunksjoner as we speak... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Barn/ ungdommer som ler på helt feil steder i filmer. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Vi holder på med Det gyldne snitt i matten for tiden. Faen for noe bullshit. Andre ting som irriterer meg er bl.a. de store, stygge og feite dovendyrene (hestenene, altså) som går rundt og driter overalt. Jævla fittekjerringer som ikke plukker det opp heller. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hest er det styggeste dyret 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Den er iallfall i toppsjiktet! Lenke til kommentar
Teig Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hele konseptet med lommetørkler irriterer meg. Altså, hvem i sitt rette sinn oppbevarer en slimfille i lomma bare for å dra den opp med jevne mellomrom og i samme slengen smøre massevis av basilusker på hendene, for så å snyte seg og så legge den ned i lomma igjen? 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 At flere TV-serier bare plutselig bestemmer seg for å drite i å legge ut nye episoder i flere uker. 3 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er noe svenske telemarketing greier som ringer hele tiden... Utenlandske folk som ringer meg i det hele tatt er irriterende... Svensker? Det er jo mer som et herlig avbrekk, jeg får stort sett indere på tråden. Og de er så etter boka høflige at det er kvalmt. "Yes, sir", "thank you, sir", "certainly, sir" hver jævla gang jeg sier noe. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Snø i mars/april. Come on. Vi har alltid snø ut mai hvertfall her i Harstad. Lenke til kommentar
kans Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Firefox 4 er bra den, men det irriterer meg at den knappen som ga meg en liste over tidligere sider er borte. Hvis jeg skulle bla tilbake f.eks. 7 sider så slapp jeg å trykke back 7 ganger, jeg bare valgte sida jeg ville tilbake til med en gang. Noen som vet om den funksjonen finnes fremdeles? Se bildet, den røde streken er der man kunne velge side før. EVT bare hold den inne Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det jeg savner i FF4 er at de ikke har fikset smart bookmarks bar enda.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det jeg savner i FF 4 er en annen browser. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det jeg savner i FF 4 er en annen browser. Enig, prøvde FF4. Ikke min greie, holder meg til Safari Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Den forbanna snøen ute! Hvorfor skal det komme 1 meter snø NÅ? Resten av landet har bar asfalt og sol, men neida. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det jeg savner i FF 4 er en annen browser. Ok. Du liker ikke FF. Vi har skjønt poenget. Skrivefeilen "selvom", og orddelingsfeil irriterer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå