Dragen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er forstoppa. Har nå sittet med følelsen av tidenes "bowl movement" i hele dag. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tolvfingertarm. Endetarm. Tarmtott. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Krampe i rævhølet når ein prøvar å sove. (Neida, har ikkje putta ting inni der) 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Du som lagde den tråden, ja OT: Uhm, tja, ingen ny musikk å høre på. Endret 28. mars 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Feilprioriteringer, feilprioriteringer, feilprioriteringer. Klager over at jeg egentlig ikke har tid til ditten og datten, men så er jeg selv grov skyldig å prioritere andre ting og utsette ting jeg burde ha gjort. "Til helga" er nok et uttrykk som er misbrukt nok. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Klikker så jævlig av folk som har hatt samme jobb i ørten år og som allikevel ikke greier den. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva er det med folk som setter seg i trapper? Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde vernesko med ståltupp når jeg må smyge meg forbi folk som sitter og ligger i trapper. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Snø i mars/april. Come on. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Hva er det med folk som setter seg i trapper? Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde vernesko med ståltupp når jeg må smyge meg forbi folk som sitter og ligger i trapper. Enig, eller folk som står midt i rulletrappen, eventuelt står dobbelt i bredden... Stå på HØYRE side. Endret 28. mars 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 At jeg er satt opp på så jævlig mye helgevakter på jobb i April... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva er det med folk som setter seg i trapper? Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde vernesko med ståltupp når jeg må smyge meg forbi folk som sitter og ligger i trapper. Enda verre med snowboard aka hasjplanke-jævlene som setter seg ned midt i en alpinbakke når jeg skal kjøre der. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva er det med folk som setter seg i trapper? Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde vernesko med ståltupp når jeg må smyge meg forbi folk som sitter og ligger i trapper. Å sitte i trapper er elsk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva er det med folk som setter seg i trapper? Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde vernesko med ståltupp når jeg må smyge meg forbi folk som sitter og ligger i trapper. Enda verre med snowboard aka hasjplanke-jævlene som setter seg ned midt i en alpinbakke når jeg skal kjøre der. Å sitte i bakken er elsk Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Folk som lyver D; i mine øyne finnes det ikke så mye som er mer irriterende og stygt enn å lyve Jenter med mensen humør/temperament 24/7 er heller ikke så trivelig Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Snø i mars/april. Come on. Mars og april er jo midt på vinteren! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva er det med folk som setter seg i trapper? Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde vernesko med ståltupp når jeg må smyge meg forbi folk som sitter og ligger i trapper. Enda verre med snowboard aka hasjplanke-jævlene som setter seg ned midt i en alpinbakke når jeg skal kjøre der. Å sitte i bakken er elsk Hater folk som sitter i bakken, ender med at jeg kjører skia i nakken på de. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Telefonen. Den driten ringer selvfølgelig når jeg sover, aldri ellers. Nå får jeg ikke sove igjen heller. Og for ikke å snakke om alt oppstyret om at Wenche Foss er død. Hu var over 90 år jo. Endret 28. mars 2011 av CFM Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1312995 Gjør meg rasende! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå