Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feilprioriteringer, feilprioriteringer, feilprioriteringer. Klager over at jeg egentlig ikke har tid til ditten og datten, men så er jeg selv grov skyldig å prioritere andre ting og utsette ting jeg burde ha gjort. "Til helga" er nok et uttrykk som er misbrukt nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det med folk som setter seg i trapper? Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde vernesko med ståltupp når jeg må smyge meg forbi folk som sitter og ligger i trapper.

Enig, eller folk som står midt i rulletrappen, eventuelt står dobbelt i bredden... Stå på HØYRE side.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Hva er det med folk som setter seg i trapper? Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde vernesko med ståltupp når jeg må smyge meg forbi folk som sitter og ligger i trapper.

Enda verre med snowboard aka hasjplanke-jævlene som setter seg ned midt i en alpinbakke når jeg skal kjøre der.

Lenke til kommentar

Enda verre med snowboard aka hasjplanke-jævlene som setter seg ned midt i en alpinbakke når jeg skal kjøre der.

Å sitte i bakken er elsk :love:

Lenke til kommentar

Å sitte i bakken er elsk :love:

Hater folk som sitter i bakken, ender med at jeg kjører skia i nakken på de.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Telefonen. Den driten ringer selvfølgelig når jeg sover, aldri ellers. Nå får jeg ikke sove igjen heller.

Og for ikke å snakke om alt oppstyret om at Wenche Foss er død. Hu var over 90 år jo.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...