Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

har drukket litt, så hvis jeg har mange skrivefeil så er det fgrunnen. beklager

-Jeg irriterer meg grenseløst over facebook. Jeg snakket med en venn om en annen venn jeg var blitt kjent med og syntes var fet. så gikk denne vennen min inn på facebook og sjekket han ut og spurte meg hvorfor jeg var med han. #han har jo bare 2 likes og tre kommentarer på profilbildet sitt". "han kamn jo ikke være fet da". HERRE

folk i klassen min ber meg om å like statusene deres. Dette fordi antall likes er blitt et slags populæritetssymbol. hvorfor bryr de seg? skal jeg like tingene de gjør for å vise at jeg er vennen deres og begi meg ut på det dritet de driver med? at facebook er noe som viser hvor populær du er? det blir bare for dumt.

jeg hater facebook. At folk er på fest og går på facebook for å skrive at de er full og ber andre som er på festen om å like statusen deres når de kommer hjem er bare for teit, og i mangel av bedre uttrykk, fjortiss. Det er så teit at jeg ikke har ord for det.

i timene på skolen sitter folk som sitter ved siden av hverandre og skriver på "veggen" til hverandre innpå facebok. De siiter maksimalt 3(!) meter borte fra hverandre. dette foregår også i friminutt. Hvor teit er ikke det fra en skala fra en til ti? det var sånn jeg gjorde da jeg først fant ut av msn i en alder av 8 år.

- en annen ting jeg irriterer meg over er at jeg var på fest, er alene hjemme og ikke klarte å få med meg noen dame hjem...

men vet dere hvem som egentlig er den store taperen her? -meg. det er jeg som har brukt flerfolige minnuttter på å skrive dette og irritere meg over dette, mens de andre sitter på facebook og måler popularitet og har det gøy.

peace out (dere er også tapere hvis dere har brukt tid på å lese hele dette innlegget i stedet for å sove, sitte på facebook eller gjøre hva som helst mer fornuftig enn dette herr!)

Edit: jeg er en sksterem taper. dette er innlegg nr 100! jeg har skrevet 100 innlegg her fordi jeg ikke har hatt bedre å gjøre på. hahaha

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar

peace out (dere er også tapere hvis dere har brukt tid på å lese hele dette innlegget i stedet for å sove, sitte på facebook eller gjøre hva som helst mer fornuftig enn dette herr!)

Haha. Sittet på forum, og Facebook/Twitter helt siden jeg kom hjem fra jobb. + tlfsnakk med kjæresten.

Edit: jeg er en sksterem taper. dette er innlegg nr 100! jeg har skrevet 100 innlegg her fordi jeg ikke har hatt bedre å gjøre på. hahaha

100 er ingenting. Bare jeg har 13.296, som ikke er noe særlig stort tall her inne, i forhold til de virkelig store gutta.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Folk som ikke vet at man har lov til å ta seg fri for å gå i banken.

Er det sant? Ingen som har sagt til meg. Har man krav på det som på samme måte som man kan dra til lege/tannlege?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...