Diskutant Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 At mine innlegg bare viser 30 tråder! Lagde en sak om det på tracker, om et mulig "mappe" system der man kunne sortere tråder, som da vil gi plass til flere, men var ingen aktivitet der. Gjorde jeg også.. Det funka dårlig.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tracker irriterer meg. Ingen aktivitet med mindre man reklamerer for tråden sin rundt om på forumet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Tracker irriterer meg. Det er en vegg Endret 31. oktober 2010 av diskutant 2 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Oppgave som skal være ferdig om 36 timer, og jeg har ikke begynt enda Jaja, går fort nå som det er litt press på meg. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Skole i morgen... ... ... ... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvorfor lever ikke jeg på 70-tallet! ARGH! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvorfor levde. Sex drugs and rockn roll. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 At jeg må gjøre alt jeg akkurat gjorde en gang til Lenke til kommentar
livingman Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 at det ikke er fredag imorgen. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Oppgave som skal være ferdig om 36 timer, og jeg har ikke begynt enda Jaja, går fort nå som det er litt press på meg. Oj. Du minnet meg på at jeg har en oppgave som må gjøres. En oppgave på 11-13 sider. En oppgave jeg ikke har begynt på og skulle gjøre i helgen, men som jeg totalt glemte bort. Den skulle vært levert for 1 time og 17 minutter siden. Shit. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Klokken er halv 3, og jeg skal på skole i mårra... Skulle lagt meg for lenge siden -.- Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 http://guru.sol.no/ Masse tisselure fjortiser som tror de har greie på ting. Bl.a. light-brus og aspartam - hiver ut påstander om ditten og datten i hytt og pine. Morons. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 At folk slenger rundt seg med slemme ord og uttrykk for å beskrive andre mennesker, som for eksempel "morons" Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skadet neglen nettopp og begynt å blø litt, og eneste plasteret vi hadde igjen var barneplaster med Pippi. 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skadet neglen nettopp og begynt å blø litt, og eneste plasteret vi hadde igjen var barneplaster med Pippi. Og dette irriterer deg grenseløst? 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja det gjør det, ubehagelig når det er pekefingeren attpåtil. Rart å klikke på musa med plaster på fingertuppen. Enda en ting som irriterer at off-topicen aldri tar slutt i denne tråden. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor er bildet av denne skapningen overalt her inne? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor er bildet av denne skapningen overalt her inne? Hva for slags skapning? Smiley? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Enda en ting som irriterer at off-topicen aldri tar slutt i denne tråden. Dette er et forum, på et forum kommuniserer man, derfor blir denne tråden som den blir. Om ikke så kunne vil alle bare sendt inn en liste over irritasjonsting som moderatorene la ut etterhvert, tørt som faen. Så spar meg for den sutringa, please. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå