Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor?

Fordi, de de er ekle, har 13 lag med sminke fra ifjor i ansiktet, brune tenner, går i joggebukse hele tiden og tar bilder av seg selv i speilet sammen med andre traktorlesber.

Det er tydelig at det finnes flere typer traktorlesber, fordi de få jeg kjenner er alle kjempesøte, velpleide og sjarmerende jenter, som tar seg godt ut selv om de er litt mindre feminine enn gjennomsnittsdamer.
Lenke til kommentar

Hvorfor?

Fordi, de de er ekle, har 13 lag med sminke fra ifjor i ansiktet, brune tenner, går i joggebukse hele tiden og tar bilder av seg selv i speilet sammen med andre traktorlesber.

Du har misforstått begrepet traktorlesbe. For det første, en traktorlesbe bruker ikke sminke. For det andre, traktorlesber er ikke fjortissjenter som tar bilde av seg selv i speilet. Noen har kanskje brune tenner, men jeg tviler på at de er særlig overrepresentert der. Mulig noen bruker grå joggebukser, men gjør ikke du det også? Og du bruker heller ikke sminke, eller tar bilde av deg selv i speilet som fjortissjenter. Om du har brune tenner eller ikke, det kan jeg ikke svare på. For min del virker det som du har ganske mange likhetstrekk med en traktorlesbe, du har bare feil kjønn :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor?

Du har misforstått begrepet traktorlesbe.

Korrekt. Traktorlesber er ikke slik som The Boss karakteriserer de.

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Det er tydelig at det finnes flere typer traktorlesber, fordi de få jeg kjenner er alle kjempesøte, velpleide og sjarmerende jenter, som tar seg godt ut selv om de er litt mindre feminine enn gjennomsnittsdamer.

Hvis de er søte er de ikke traktorlesber(?)

Skal ikke traktorlesber være sure og hate alle menn på jord?

Lenke til kommentar

Hvis de er søte er de ikke traktorlesber(?)

Skal ikke traktorlesber være sure og hate alle menn på jord?

Som sagt, det finnes tydeligvis flere typer. Jeg karakteriserer "Manne-lesba" som traktorlesber. Altså de som på avstand plutselig kan være mann :p
Lenke til kommentar

Vi skal skrive filmanmeldelse i engelsk. det er type oppgave jeg liker, MEN det er EVIGHETER siden vi så filmen og jeg HUSKER ingenting :realmad::realmad::realmad:

vurderer å ture innom piratbukta, hvordan vet jeg hva som er trygt og virusfritt? :)

Hvis det er en filmfil som f.eks .avi eller lignende er det umulig for det å være virus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...