Mr. A Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Den der jævla Nettikette linken ved siden av Mine Innlegg Skift skin til Ipboard 1000px. Ser mye bedre ut. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor? Fordi, de de er ekle, har 13 lag med sminke fra ifjor i ansiktet, brune tenner, går i joggebukse hele tiden og tar bilder av seg selv i speilet sammen med andre traktorlesber. Det er tydelig at det finnes flere typer traktorlesber, fordi de få jeg kjenner er alle kjempesøte, velpleide og sjarmerende jenter, som tar seg godt ut selv om de er litt mindre feminine enn gjennomsnittsdamer. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Da er de jo bondejenter da, og det er hyggelige folk Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor? Fordi, de de er ekle, har 13 lag med sminke fra ifjor i ansiktet, brune tenner, går i joggebukse hele tiden og tar bilder av seg selv i speilet sammen med andre traktorlesber. Du har misforstått begrepet traktorlesbe. For det første, en traktorlesbe bruker ikke sminke. For det andre, traktorlesber er ikke fjortissjenter som tar bilde av seg selv i speilet. Noen har kanskje brune tenner, men jeg tviler på at de er særlig overrepresentert der. Mulig noen bruker grå joggebukser, men gjør ikke du det også? Og du bruker heller ikke sminke, eller tar bilde av deg selv i speilet som fjortissjenter. Om du har brune tenner eller ikke, det kan jeg ikke svare på. For min del virker det som du har ganske mange likhetstrekk med en traktorlesbe, du har bare feil kjønn 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor? Fordi, de de er ekle, har 13 lag med sminke fra ifjor i ansiktet, brune tenner, går i joggebukse hele tiden og tar bilder av seg selv i speilet sammen med andre traktorlesber. Du har misforstått begrepet traktorlesbe. Korrekt. Traktorlesber er ikke slik som The Boss karakteriserer de. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor? Fordi, de de er ekle, har 13 lag med sminke fra ifjor i ansiktet, brune tenner, går i joggebukse hele tiden og tar bilder av seg selv i speilet sammen med andre traktorlesber. Det er tydelig at det finnes flere typer traktorlesber, fordi de få jeg kjenner er alle kjempesøte, velpleide og sjarmerende jenter, som tar seg godt ut selv om de er litt mindre feminine enn gjennomsnittsdamer. Hvis de er søte er de ikke traktorlesber(?) Skal ikke traktorlesber være sure og hate alle menn på jord? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvis de er søte er de ikke traktorlesber(?) Skal ikke traktorlesber være sure og hate alle menn på jord? Som sagt, det finnes tydeligvis flere typer. Jeg karakteriserer "Manne-lesba" som traktorlesber. Altså de som på avstand plutselig kan være mann Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Traktorlesber har alltid, og vil alltid være, lesber som er store, stygge og "butch" (kvinnelig versjon av innavlet lumberjack). Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Traktorlesber er stygge hurper som sparker menn i pungen med et smil om munnen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Traktorlesber er lesber som bare er lesber fordi de er for stygge og feite og dumme for at noen menn vil ha de. 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Gingern i CSI: Miami. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Vi skal skrive filmanmeldelse i engelsk. det er type oppgave jeg liker, MEN det er EVIGHETER siden vi så filmen og jeg HUSKER ingenting :realmad: vurderer å ture innom piratbukta, hvordan vet jeg hva som er trygt og virusfritt? Hvis det er en filmfil som f.eks .avi eller lignende er det umulig for det å være virus Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Beklager da har jeg tatt feil. Men hva heter da de jeg snakker om? Rånebitches. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Irriterer meg over når det popper opp bilder på Facebook av folk jeg ikke aner hvem er. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det forbanna været! Blir jo rent gal i hodet av dette! På 20 minutter kan det være sommer,vinter,vår og høst her og sånn har det holdt på i snart ei uke ... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva snakker du om? Det har vært sol hele uka Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jepp, vært sol hele uka Det blåser en god del da, men det går greit. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kom til Nord-Trøndelag... I fucking dare you Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det forbanna været! Blir jo rent gal i hodet av dette! På 20 minutter kan det være sommer,vinter,vår og høst her og sånn har det holdt på i snart ei uke ... Bor du i Trøndelag? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kom til Nord-Trøndelag... I fucking dare you Ja, det gjorde du visst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå