The Doctor Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det heter mast, bro. Som stalkeren min synes jeg du burde tilpasse språkbruken din sånn at den ligner mer på min. Jeg vet, jeg vet. Har enda tilgode å treffe på enda flere av typen bergenser som sier mistet istedenfor mast, men så har man de som skyter ut "MAST ER JO SÅNN SOM ER PÅ BÅT LOLOLOL DET HETER MISTET" som forøvrig irriterer meg noe grenseløst. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Har enda tilgode å treffe på enda flere av typen bergenser som sier mistet istedenfor mast Hei på deg! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 "After thanking God for the Japan Quake, a troll comes clean". Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor? Ting som irriterer meg, de plysjgenserne russen går rundt med for tiden. Det ser jo helt tilbakestående ut. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Folk som finner på nye teite navn på generasjoner hele tida. "Youtube-generasjonen", "twitter-generasjonen" og whatever. Bleh. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det heter mast, bro. Som stalkeren min synes jeg du burde tilpasse språkbruken din sånn at den ligner mer på min. Jeg vet, jeg vet. Har enda tilgode å treffe på enda flere av typen bergenser som sier mistet istedenfor mast, men så har man de som skyter ut "MAST ER JO SÅNN SOM ER PÅ BÅT LOLOLOL DET HETER MISTET" som forøvrig irriterer meg noe grenseløst. Ja faen, her om dagen var jeg på spillkveld med noen Katten elever og de ble virkelig sure på meg da jeg sa mast. ARGHH!H!H! Og det verste er at de selv sier feil på når og da. Nisser. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Vi skal skrive filmanmeldelse i engelsk. det er type oppgave jeg liker, MEN det er EVIGHETER siden vi så filmen og jeg HUSKER ingenting :realmad: vurderer å ture innom piratbukta, hvordan vet jeg hva som er trygt og virusfritt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jada, å poste i irritasjonstråden om piratkopiering er et lurt sjakktrekk gutter... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) å, som jeg irriterer meg over printere som ikke hører på meg etter litt omtanke slette jeg piratsnakket fra min side Endret 23. mars 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Å redigere flere poster på forumet for å skjule en samtale er vel også brudd på reglene? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Tsjuden failer bare gang på gang. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) ble jævli lei av spammingen til ManneVonndtV1 Endret 23. mars 2011 av anderssxd 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvem i alle dager er denne Mannevondt som terroriserer våres praktfulle fora? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Folk som finner på nye teite navn på generasjoner hele tida. "Youtube-generasjonen", "twitter-generasjonen" og whatever. Bleh. Om noen hundre år vil tiden vi lever i nå regnes som en "isme". Jeg tipper det blir hetende "digitalismen". 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg hadde en innlevering i engelsken forrige uke, klarte selvfølgelig ikke å levere inn til tiden. fikk ny tid, til i dag kl. 20:00 og kom på det NÅ! jeg er DØD Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Den der jævla Nettikette linken ved siden av Mine Innlegg 3 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor? Fordi, de de er ekle, har 13 lag med sminke fra ifjor i ansiktet, brune tenner, går i joggebukse hele tiden og tar bilder av seg selv i speilet sammen med andre traktorlesber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå