Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Kjekken :love:

Du er ikke den eneste som syns det, men jeg takker alikevel :)

Du ser ut som en hallik som selger gutteprostituerte i Bangkok's bakgater til spottpris til Tyske sexturister.

laugh.gif

Var det det svaret du ville ha Snitter'n?

Ikke egentlig!

mest fordi jeg ikke liker at du sprer det rundt. Trodde det liksom skulle være mellom oss!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig irriterende at narkomane har tatt patent på rollerblades. Umulig å ta en roll nedover Karl Johan uten å bli stigmatisert

Man ser jo fort at du ikke er knarker da, med mindre du også har kongsbergknekk, og fargeglade boblejakker fra tidsperioden 1980-1990.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Folk som blander den engelske og norske bruken av ordet 'ignorant'.

Engelsk definisjon av ordet ignorant: "uneducated in general; lacking knowledge or sophistication"

Norsk definisjon av ordet ignorant: "En person som er uvitende (særlig i faglige spørsmål han burde kunne)"

Forklar hva du mener? Ordene i seg selv betyr jo det samme, men er det noen forskjell i bruken?

Lenke til kommentar

Folk som stopper opp midt på gaten for å lese en tekstmelding. Barnevognbander som stiller seg akkurat hvor de vil. Folk som ikke forstår "trafikkflyt" på fortau og inne på kjøpesentre. Folk som mangler folkeskikk og generell høflighet (tydelig et mindretall som praktiserer dette enda).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har på følelsen av at iPhone og diverse andre produkter med i*navn* knuser veldig lett. Var en klassekamerat som mast mistet (HATERS) iPhonen ut av lommen mens han hatt to ganger iløpet av ett år, hele telefonen knuste jo.

Endret av Friksjon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har på følelsen av at iPhone og diverse andre produkter med i*navn* knuser veldig lett. Var en klassekamerat som mast mistet (HATERS) iPhonen ut av lommen mens han hatt to ganger iløpet av ett år, hele telefonen knuste jo.

Det heter mast, bro. Som stalkeren min synes jeg du burde tilpasse språkbruken din sånn at den ligner mer på min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...