SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Kjekken Du er ikke den eneste som syns det, men jeg takker alikevel Du ser ut som en hallik som selger gutteprostituerte i Bangkok's bakgater til spottpris til Tyske sexturister. Var det det svaret du ville ha Snitter'n? Ikke egentlig! mest fordi jeg ikke liker at du sprer det rundt. Trodde det liksom skulle være mellom oss! 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Neida, men morsomt utrykk du hadde! ^^ Avataren og profilbildet matcher, ikke verst Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Utrolig irriterende at narkomane har tatt patent på rollerblades. Umulig å ta en roll nedover Karl Johan uten å bli stigmatisert Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Utrolig irriterende at narkomane har tatt patent på rollerblades. Umulig å ta en roll nedover Karl Johan uten å bli stigmatisert Og så? Haters gonna hate. Stigmatisers gonna stigmatise. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Utrolig irriterende at narkomane har tatt patent på rollerblades. Umulig å ta en roll nedover Karl Johan uten å bli stigmatisert Man ser jo fort at du ikke er knarker da, med mindre du også har kongsbergknekk, og fargeglade boblejakker fra tidsperioden 1980-1990. 3 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Folk som blander den engelske og norske bruken av ordet 'ignorant'. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Folk som blander den engelske og norske bruken av ordet 'ignorant'. Engelsk definisjon av ordet ignorant: "uneducated in general; lacking knowledge or sophistication"Norsk definisjon av ordet ignorant: "En person som er uvitende (særlig i faglige spørsmål han burde kunne)" Forklar hva du mener? Ordene i seg selv betyr jo det samme, men er det noen forskjell i bruken? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Folk som stopper opp midt på gaten for å lese en tekstmelding. Barnevognbander som stiller seg akkurat hvor de vil. Folk som ikke forstår "trafikkflyt" på fortau og inne på kjøpesentre. Folk som mangler folkeskikk og generell høflighet (tydelig et mindretall som praktiserer dette enda). 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Og folk som stirrer. Det er dritfrekt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Stirreleken er jo best. Spesielt når man sitter på t-banen 6 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Mistet iPoden i bakken..... Det er nå riper i glasset Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Har på følelsen av at iPhone og diverse andre produkter med i*navn* knuser veldig lett. Var en klassekamerat som mast mistet (HATERS) iPhonen ut av lommen mens han hatt to ganger iløpet av ett år, hele telefonen knuste jo. Endret 23. mars 2011 av Friksjon 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Dette irriterer meg. Noe helt jævlig også. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Den kan ikkje vere seriøs. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Har på følelsen av at iPhone og diverse andre produkter med i*navn* knuser veldig lett. Var en klassekamerat som mast mistet (HATERS) iPhonen ut av lommen mens han hatt to ganger iløpet av ett år, hele telefonen knuste jo. Det heter mast, bro. Som stalkeren min synes jeg du burde tilpasse språkbruken din sånn at den ligner mer på min. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Den kan ikkje vere seriøs. Vet du hva? Jo, den kan faktisk det. Religiøse fanatikere ér faktisk akkurat så lite intelligente. 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er ikke fanatikere som er idioter. Det er idioter som er fanatikere. 3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg har ikke sagt noen ting om at de er idioter. Bare uintelligente, men ja. Jeg er vel enig Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) De er vel mer idioter enn uintelligente Endret 23. mars 2011 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå