deaktivert443556 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg vil sjekke selvangivelsen. Jeg også. Tok med kortleseren fra Norsk Tipping på jobben i dag for å sjekke. Dette er første gang på kanskje 5-6 år hvor jeg ikke har stålkontroll på skatten, så nå er det faktisk spennende å se hva selvangivelsen viser. Da er det jo typisk at Altinn svikter så det suser. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Den er jo koselig, jo. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Here we go again... Hvis dere ikke liker motedelen av forumet kan dere jo bare slutte å lese den og klage over den hele tiden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Kan ikke si at jeg har sett noe spesielt mye klaging på mote-delen før. Endret 22. mars 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har en forutintatt holdning som forteller meg at jeg er uenig med det aller meste som blir skrevet i mote-delen. Derfor har jeg ikke noengang lest der, og har ikke en eneste post der. Lett sak. Og det er mye enklere å være likegyldig til noe enn å irritere seg over det. @ Gavekort; jeg tror du glemte en "ikke" Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Here we go again... Hvis dere ikke liker motedelen av forumet kan dere jo bare slutte å lese den og klage over den hele tiden. Nei. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Haha! Sannelig har jeg det! Irriterer meg at jeg er utrolig trøtt for tiden! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Folk kommer ikke til å kjenne deg igjen hvis du bytter hele tiden. Jeg har aldri hatt et problem med å finne en jeg trives med før jeg begynner å bruke den. Og du burde virkelig ikke ha byttet nick, hvertfall ikke det der. Det er grusomt, egner seg bedre på xbox live enn på ett diskusjonsforum Hvordan bytter man nick? Edit: Fant ut av det, byttet fra turbolax til TurboLax Endret 22. mars 2011 av TurboLax Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 At jeg glemte ut den jævla P4 konserten som foregår nu... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Here we go again... Hvis dere ikke liker motedelen av forumet kan dere jo bare slutte å lese den og klage over den hele tiden. Agreed. Hva er galt med den? Jeg oppsøker ikke PC delen eller bil-delen når jeg ikke har noe interesse av det, så hvorfor er det alltid noen jævla troll som dukker opp i motedelen? 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 hvorfor er det alltid noen jævla troll som dukker opp i motedelen? Fordi vi som har over gjennomsnittlig it-kompetanse klarer å bruke google til å finne argumenter relatert til mote, mens dere moteentusiaster sikkert ville fått problemer med å funnet noe spesiell informasjon relatert til skjermkort, toppakninger eller lettmetalfelger ved å søke gjennom klesskapet deres Bare en gjetning. Som sagt tidligere, jeg har ingenting til overs for mote, så jeg ser ikke poenget i å være i motedelen at all. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Det er troll i dataseksjonen av forumet også. Noe slikt som dette: HURR DURR NVIDIA ER BEST HURR DURR INTEL SUGER HURR DURR ATI ER BEST HURR DURR AMD SUGER PCI-E ER NOE DRIT AGP FTW JEG SPØR OM TIPS TIL DATAMASKIN MEN JEG NEKTER OG HØRE SLIK AT FOLK BLIR SUR OG TROR JEG ER IGNORANT LOLOLOL På en annen side synes mange folk at mote er idiotisk. Få troll går inn i dataseksjonen av forumet fordi datamaskiner vanligvis ikke er personlig, og det er vanskeligere å trolle eller angripe folk på person. Du ser det samme du opplever i motedelen i samfunn, religion og samliv. Endret 22. mars 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 hvorfor er det alltid noen jævla troll som dukker opp i motedelen? Fordi vi som har over gjennomsnittlig it-kompetanse klarer å bruke google til å finne argumenter relatert til mote, mens dere moteentusiaster sikkert ville fått problemer med å funnet noe spesiell informasjon relatert til skjermkort, toppakninger eller lettmetalfelger ved å søke gjennom klesskapet deres Ingen på motedelen kan google. Du har helt rett. Jeg har faktisk ansatt en inder som skriver dette for meg, for jeg kan ikke skrive selv. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nuh nuh, Hans. Ikke legg ord i munnen på meg. Jeg bare sier at det er en klar sammenheng med it-kompetanse/interesse og trolling. Og det er også mange flere it-geeks enn motegeeks som føler seg smartere av å trolle. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nuh nuh, Hans. Ikke legg ord i munnen på meg. Jeg bare sier at det er en klar sammenheng med it-kompetanse/interesse og trolling. Og det er også mange flere it-geeks enn motegeeks som føler seg smartere av å trolle. Er ikke de smarteste som troller for å si det sånn. :!: Selv de mest barka motegeeksa ser jo at det er failtroll etter 1 post. Også er det noen metalheads som poster, de blir som oftest flamet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er ikke de smarteste som troller for å si det sånn. :!: Selv de mest barka motegeeksa ser jo at det er failtroll etter 1 post. Også er det noen metalheads som poster, de blir som oftest flamet. Alle som ikke mener det samme som majoriteten der inne blir flamet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå