Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Den dagen jeg kommer 1 min forsinket til bussholdeplassen er jeg sikker på at bussen går nemlig og da må jeg legges inn på lukket avd. for ytterst forstyrrede mennesker.

Selvfølgelig kommer den til rett tid når du er forsinket. Det er en naturlov det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At halsen min er så fucka at det kjennes ut som eg har røykt i 30 år.

Det irriterer også at dette kanskje blir betre utover dagen, men at "det ser betre ut med ein heil dag fråvær" i følge læraren min. Reknar med at det er pga. den nye lova om fråvær og shit som eg aldri gadd å sette meg inn i.

Lenke til kommentar

Det har alltid sett bedre ut med en dag fravær. Hvis du er borte 4 enkelttimer så er det lettere å tolke det som skulk, mens dersom du er borte 2 hele dager, så er det lettere å tolke det som sykdom. Sånn var det når jeg gikk på videregående for ti år siden, hvertfall.

Ting som irriterer meg:

1. Det regner som pokker.

2. Pakken jeg venter på ankom posten kl 08:44, i følge sporingen. Jeg begynte på jobb kl 0800. Det er store odds for at pakken faktisk lå på postkontoret FØR kl 0800 også, men at de late j*vlene ikke gadd scanne den inn før kl 08:44. M-hm. (Til dere som jobber i butikk og har post i butikk og sånn: Jeg VET dere har mye å gjøre. Jeg respekterer stort den jobben dere gjør. Jeg mener ikke å rakke ned på dere, jeg bare fruster litt ventilasjon. Keep up the good work, så kommer jeg bortom i lunsjen i stedet).

Lenke til kommentar

At halsen min er så fucka at det kjennes ut som eg har røykt i 30 år.

Det irriterer også at dette kanskje blir betre utover dagen, men at "det ser betre ut med ein heil dag fråvær" i følge læraren min. Reknar med at det er pga. den nye lova om fråvær og shit som eg aldri gadd å sette meg inn i.

Går ikke du i tiende? I så fall spiller jo ikke fraværet noen rolle.

Lenke til kommentar

Folk som bruker mellomrom til spørsmålstegnet. Hvorfor gjør de dette gang på gang?

Hvorfor irriterer det deg ?

Det ser faktisk ryddigere ut.

Grammatisk feil, dermed er det faktisk lite ryddig, Etter at Smiley-generasjonen kom på banen tror visst folk de kan tegnsette der det minst passer.

Forøvrig ganske irriterende med folk som bytter ut "hvilket/hvilken" med "hvem".

Lenke til kommentar

Den dagen jeg kommer 1 min forsinket til bussholdeplassen er jeg sikker på at bussen går nemlig og da må jeg legges inn på lukket avd. for ytterst forstyrrede mennesker.

Selvfølgelig kommer den til rett tid når du er forsinket. Det er en naturlov det.

Seff. Heldigvis er jeg så nevrotisk og gal av meg at jeg aldri kommer for sent til noe.

Men jeg klikker hver dag pga. bussen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...