KKake Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Den dagen jeg kommer 1 min forsinket til bussholdeplassen er jeg sikker på at bussen går nemlig og da må jeg legges inn på lukket avd. for ytterst forstyrrede mennesker. Selvfølgelig kommer den til rett tid når du er forsinket. Det er en naturlov det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 At halsen min er så fucka at det kjennes ut som eg har røykt i 30 år. Det irriterer også at dette kanskje blir betre utover dagen, men at "det ser betre ut med ein heil dag fråvær" i følge læraren min. Reknar med at det er pga. den nye lova om fråvær og shit som eg aldri gadd å sette meg inn i. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det har alltid sett bedre ut med en dag fravær. Hvis du er borte 4 enkelttimer så er det lettere å tolke det som skulk, mens dersom du er borte 2 hele dager, så er det lettere å tolke det som sykdom. Sånn var det når jeg gikk på videregående for ti år siden, hvertfall. Ting som irriterer meg: 1. Det regner som pokker. 2. Pakken jeg venter på ankom posten kl 08:44, i følge sporingen. Jeg begynte på jobb kl 0800. Det er store odds for at pakken faktisk lå på postkontoret FØR kl 0800 også, men at de late j*vlene ikke gadd scanne den inn før kl 08:44. M-hm. (Til dere som jobber i butikk og har post i butikk og sånn: Jeg VET dere har mye å gjøre. Jeg respekterer stort den jobben dere gjør. Jeg mener ikke å rakke ned på dere, jeg bare fruster litt ventilasjon. Keep up the good work, så kommer jeg bortom i lunsjen i stedet). Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 At halsen min er så fucka at det kjennes ut som eg har røykt i 30 år. Det irriterer også at dette kanskje blir betre utover dagen, men at "det ser betre ut med ein heil dag fråvær" i følge læraren min. Reknar med at det er pga. den nye lova om fråvær og shit som eg aldri gadd å sette meg inn i. Går ikke du i tiende? I så fall spiller jo ikke fraværet noen rolle. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Folk som bruker mellomrom til spørsmålstegnet. Hvorfor gjør de dette gang på gang? 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Folk som bruker mellomrom til spørsmålstegnet. Hvorfor gjør de dette gang på gang? Hvorfor irriterer det deg ? Det ser faktisk ryddigere ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Man reflekterer litt mer over spørsmålet da. Eller hva syns dere ? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Folk som bruker mellomrom til spørsmålstegnet. Hvorfor gjør de dette gang på gang? Hvorfor irriterer det deg ? Det ser faktisk ryddigere ut. Grammatisk feil, dermed er det faktisk lite ryddig, Etter at Smiley-generasjonen kom på banen tror visst folk de kan tegnsette der det minst passer. Forøvrig ganske irriterende med folk som bytter ut "hvilket/hvilken" med "hvem". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mellomrom før punktum, komma, ropetegn, spørsmålstegn og andre lignende tegn er og blir en grammatisk feil. Det skal ikke forekomme. Rydding? Det ser feil ut. 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg kjenner til en fyr som skriver sånn som dette..!. Det ser så sykt stygt ut..!. Han fyren er ganske teit..!. Er ikke helt sikker på om han hadde punktum bak utropstegnet, kanskje Pokey vet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Eneste tegnet jeg har mellomrom mellom er ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er og blir feil, så hvorfor? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Den dagen jeg kommer 1 min forsinket til bussholdeplassen er jeg sikker på at bussen går nemlig og da må jeg legges inn på lukket avd. for ytterst forstyrrede mennesker. Selvfølgelig kommer den til rett tid når du er forsinket. Det er en naturlov det. Seff. Heldigvis er jeg så nevrotisk og gal av meg at jeg aldri kommer for sent til noe. Men jeg klikker hver dag pga. bussen da. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Folk som bruker mellomrom til spørsmålstegnet. Hvorfor gjør de dette gang på gang? Hvorfor irriterer det deg ? Det ser faktisk ryddigere ut. Fordi det er en skrivefeil? Det skal ikke være mellomrom der. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mellomrom skal alltid følge ETTER spesialtegn, og aldri FØR. Simple as that. Norsklæreren deres vrir seg i graven. Jeg irriterer meg like mye over dette. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Fordi det er en skrivefeil? Det skal ikke være mellomrom der. Virkelig .............................................. ? Endret 22. mars 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja. Det skal aldri være mellomrom før spørsmålstegn. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mellomrom skal alltid følge ETTER spesialtegn, og aldri FØR. Simple as that. Norsklæreren deres vrir seg i graven. Jeg irriterer meg like mye over dette. Tror ikke noen av norsklærerne mine er død enda azz. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mellomrom skal alltid følge ETTER spesialtegn, og aldri FØR. Simple as that. Norsklæreren deres vrir seg i graven. Jeg irriterer meg like mye over dette. Tror ikke noen av norsklærerne mine er død enda azz. Det er halve "morsomheten"... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg vil sjekke selvangivelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå