Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er memes?

Alle vet dette co2, men ingen sier noe. Det ender med at "gjengen" tar helt av og diskuterer helt til en mod kommer.

Er ikke greien med denne tråden at man kan mase i vei så lenge det er noenlunde relatert til den originale irritasjonen? Jeg kan riktignok ikke huske hvordan det kom seg til dette da, så da har vel alt dette maset blitt off-topic nok. Selv om han fyren er grenseløst irritert på meg tydeligvis.

Jeg er irritert over at tastaturet jeg nå bruker suger skikkelig. Det er 1 år og 4 måneder siden jeg sølte julebrus på det og allikevel er det enda kjipt pga den lille ulykken :/

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke FTW. Jeg opprettet orginalt denne tråden for å få ut egen frustrasjon. Andre bare fulgte etter med egen frustrasjon. Jeg synes det har gått over til at folk irriterer seg over meningsløse ting, også sitter det en gjeng å overvåker tråden med haukesyn for å se om det er noe de kan rakke ned på.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke FTW. Jeg opprettet orginalt denne tråden for å få ut egen frustrasjon. Andre bare fulgte etter med egen frustrasjon. Jeg synes det har gått over til at folk irriterer seg over meningsløse ting, også sitter det en gjeng å overvåker tråden med haukesyn for å se om det er noe de kan rakke ned på.

Sant. Skal innrømme jeg har min historie med det der... :p

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jeg opprettet orginalt denne tråden for å få ut egen frustrasjon. Andre bare fulgte etter med egen frustrasjon. Jeg synes det har gått over til at folk irriterer seg over meningsløse ting...

Utrolig irriterende når noen kommer rekende etter flere år og plutselig helt ut av det blå innrømmer at deres såkalte noble hensikter var basert på ren og skjær egoisme og egne behov.

Og som om det ikke var irriterende nok må de samtidig rakke ned på 5 år med evolusjon og kalle det degenerering og kulturelt syndefall.

For nå er plutselig ikke våre "problemer" store nok eller på annen måte tilstrekkelig meningsfulle og derfor heller ikke verdige nok til å få annerkjennelse fra skaperen....

jesus_facepalm.jpg

Fy F(%¤/%¤/%¤

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig irriterende når noen kommer rekende etter flere år og plutselig helt ut av det blå innrømmer at deres såkalte noble hensikter var basert på ren og skjær egoisme og egne behov.

Og som om det ikke var irriterende nok må de samtidig rakke ned på 5 år med evolusjon og kalle det degenerering og kulturelt syndefall.

For nå er plutselig ikke våre "problemer" store nok eller på annen måte tilstrekkelig meningsfulle og derfor heller ikke verdige nok til å få annerkjennelse fra skaperen....

Nå synes jeg en tråd der folk kan få ut egen frustrasjon er en god idè, eventuelt dele den med andre for å se om det finnes flere av samme synspunkt. Nå er det nok hundretals som har delt sin frustrasjon bare i denne versjonen, så det finnes nok fler enn èn egoist her inne. Jeg har verken kalt dette degenerering eller kulturelt syndefall. Det jeg mener er at ofte kan denne tråden holde samme kvalitet med tråden som denne, og det grenser til at folk leter etter ting å irritere seg over, så de kan poste det i tråden og få "+" poeng. Særlig er det populært å irritere seg over ting som kan virke radikalt, fordi den ironiske og sarkastiske generasjonen på forumet finner dette "kult" og "hipt". Nå er jeg selv stor fan av ironi, men kanskje i mer satire form. Nå kan jeg være en av de som mente at ot-baren var bedre før i tiden, den holdt iallefall en del høyere kvalitet enn det den gjør idag (noe som i seg selv er litt frustrerende og irriterende). Jeg mener bare at det finnes bedre ting å skrive enn at knekkebrødet ikke er likt på begge sider, eller at den siste cm på hver sin side av en kjeks ikke er symetriske, for å sette det på spissen. Svarer tross av at jeg føler ironi i tråden din også.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Den dårlige mobildekninga her i området (Sola/Sandnes/Stavanger). Vi lever i 2011 FFS, dekning skulle være det minste problemet da!

Ute i åpent landskap er det helt ok, men så fort man beveger seg inn eller i tett bebyggelse begynner det å bli dårlig med en gang. Særlig i kjellerleiligheter.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Fy flate å irriterende det er med folk som glemmer avsnitt når de skriver litt for lange utredninger om ting vi ikke skjønner noe av likevel. Som til eksempel når man forsøker å forsvare tidligere innlegg som kanskje kom ut lit feil, men som kanskje var ment litt annerledes enn det ble oppfattet, eller når man bare vil forsøke å forklare et poeng til ei dum ku som tilsynelatende ikke skjønner en dritt av hva saken dreier seg om og som bare troller vilt på forumet fordi hun ikke har noe annet å gjøre etter at hun ble bannet på facebook.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Simen1 bruker betydelig tid og grundighet på å fremlegge vitenskapentlig basert materiale som informerer og bidrar til økt kunnskap blant andre medmennesker. Postene hans er av den grunn til betydelig mer nytte og "verdi"(i den grad det fører til anvendbar kunnskap og teori, som i dette tilfellet) enn det postene dine på lang tid kommer til å være.

Hvem FAEN er du som kan bestemme hva som har mest betydning for hvem?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater bussen som er 10min forsinket hver JÆVLA DAG. Det skal ikke være mulig.

Tror du faen ikke bussen har kræsja to ganger i år også? Imbesilljævler de som kjører altså. Faens rotter.

Jeg kunne skrevet en lenger avhandling om dette, men dessverre må jeg legge meg nå for å stå opp i tide for å rekke bussen. Den dagen jeg kommer 1 min forsinket til bussholdeplassen er jeg sikker på at bussen går nemlig og da må jeg legges inn på lukket avd. for ytterst forstyrrede mennesker.

God natt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det går an å endre på en eller annen plass, kan være sjefen har bedt om at alle forsøk på å komme seg inn på facebook går videre til et annet nettsted, f.eks vg.no.

Ser dog ikke hvorfor vg.no er bedre å lese i jobbtida..

Jeg vet hvor man endrer det og det var ikke endret.

Også var det ikke heletiden det var også flere nettsider, veldig rart.

Lenke til kommentar

Jeg kjører finsk Windows XP.

Rotet vekk platene for norsk, svensk og dans til netbooken min. Den finske var den eneste som jeg ikke ved en feil må ha kastet.

Den fungerer supert, men jeg forstår ikke bæret av feilmeldinger og dialoger.

Bruker vanligvis Linux, men det var litt artig å få et gjensyn med Windows. På finsk. :wallbash:

Edit: Tror jeg har funnet en norsk plate nå.

Jepp, jeg fant den :-)

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...