fiskebollebiff Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Gypsy: Det er en klar sammenheng mellom plusspoeng og poster i Off Topic-kategorien. Simen1 har til sammenlikning 977 poeng. Han skriver nesten bare om vitenskap på høyt nivå. Selv har jeg ca. halvparten. At han rabler i vei om fysikk og astrologi og sånn derre betyr ikke at postene hans er verdt mer enn mine. Vil du bli med? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228439 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ja så sykt men hvorfor har du ikke link i signaturen din? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Klubben ble egentlig oppløst, men nå har komunistiske krefter samlet den på beina igjen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 At Posten Norge skal bruke så innihelvetes lang tid på å få en pakke fra Trondheim til Oslo, irriterer meg. Hvis den var i Oslo kl 12 fredag bør den jo for hel**** være kommet til Trondheim NÅ? Argh. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Klubben ble egentlig oppløst, men nå har komunistiske krefter samlet den på beina igjen. Du verden, det er jo ingen grenser på hva kommunalismen kan oppnå! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Facebook!. Hva faen!?. For det første, hvorfor, HVORFOR har de lagt til den mongo bildevisningen der bildet kommer "ut" av skjermen?! Vet det bare er å refreshe, men uansett. For det andre, når jeg skal inn på f.eks en profil, så hender det (ofte, eller hele tiden faktisk) at jeg blir sendt 2-3 "sider" tilbake. Har de lagt til så mye funksjoner å dritt at det blir så ustabilt?. Skjønner de ikke at man ikke trenger alle de mongolide funksjonene? Statuser, bilder, video, chat og "mail/meldinger" er det eneste som trengs. Hvorfor legge til så sinnsykt mye annet tull? Bare for å til slutt crashe hele systemet sitt?. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Syke vitser om katastrofen som har skjedd i Japan. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Facebook!. Hva faen!?. For det første, hvorfor, HVORFOR har de lagt til den mongo bildevisningen der bildet kommer "ut" av skjermen?! Vet det bare er å refreshe, men uansett. For det andre, når jeg skal inn på f.eks en profil, så hender det (ofte, eller hele tiden faktisk) at jeg blir sendt 2-3 "sider" tilbake. Har de lagt til så mye funksjoner å dritt at det blir så ustabilt?. Skjønner de ikke at man ikke trenger alle de mongolide funksjonene? Statuser, bilder, video, chat og "mail/meldinger" er det eneste som trengs. Hvorfor legge til så sinnsykt mye annet tull? Bare for å til slutt crashe hele systemet sitt?. Trenger ikke oppdatere. Klikk på Xen ved bildet, eller hvor som helst der det er grått. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er bare å åpne bildet i en ny fane, så slipper man den bildeviseren. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Facebook!. Hva faen!?. For det første, hvorfor, HVORFOR har de lagt til den mongo bildevisningen der bildet kommer "ut" av skjermen?! Vet det bare er å refreshe, men uansett. For det andre, når jeg skal inn på f.eks en profil, så hender det (ofte, eller hele tiden faktisk) at jeg blir sendt 2-3 "sider" tilbake. Har de lagt til så mye funksjoner å dritt at det blir så ustabilt?. Skjønner de ikke at man ikke trenger alle de mongolide funksjonene? Statuser, bilder, video, chat og "mail/meldinger" er det eneste som trengs. Hvorfor legge til så sinnsykt mye annet tull? Bare for å til slutt crashe hele systemet sitt?. Det med at man ikke havner der man skal osv har noe med cache å gjøre, tror jeg. Ser du på adresselinja står det ofte facebook.com/pages/sistepagenduvarinnepå# der, selv om du er på Home. Baisemennesker. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det var ikke sånn før. Greit med forandringer, men når det går så hardt utover brukervennlighet så er det nok for min del. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 At det er noe galt med routingen på jobbe. Skriver jeg inn facebook.com kommer jeg inn på vg.no feks. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det går an å endre på en eller annen plass, kan være sjefen har bedt om at alle forsøk på å komme seg inn på facebook går videre til et annet nettsted, f.eks vg.no. Ser dog ikke hvorfor vg.no er bedre å lese i jobbtida.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Gypsy: Det er en klar sammenheng mellom plusspoeng og poster i Off Topic-kategorien. Simen1 har til sammenlikning 977 poeng. Han skriver nesten bare om vitenskap på høyt nivå. Selv har jeg ca. halvparten. At han rabler i vei om fysikk og astrologi og sånn derre betyr ikke at postene hans er verdt mer enn mine. Simen1 bruker betydelig tid og grundighet på å fremlegge vitenskapentlig basert materiale som informerer og bidrar til økt kunnskap blant andre medmennesker. Postene hans er av den grunn til betydelig mer nytte og "verdi"(i den grad det fører til anvendbar kunnskap og teori, som i dette tilfellet) enn det postene dine på lang tid kommer til å være. 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er derfor Simen1 en av våre aller mest givende og viktige brukere på forumet. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg og et par andre er de mest givende innenfor Ferie og Reise og jeg legger ned mange timer med å hjelpe folk der. Sist uke, hjalp jeg minst 5-6 stk på PM og dobbelt så mange i tråder. Jeg bør i grunn ha min egen statue, men vanskelig å få det til på et forum så jeg nøyer meg meg et klekkelig honorar. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg og et par andre er de mest givende innenfor Ferie og Reise og jeg legger ned mange timer med å hjelpe folk der. Sist uke, hjalp jeg minst 5-6 stk på PM og dobbelt så mange i tråder. Jeg bør i grunn ha min egen statue, men vanskelig å få det til på et forum så jeg nøyer meg meg et klekkelig honorar. 527 rosiner og 23 badeballer er sendt som gave for å uttrykke forumets kollektive verdsettelse av din innsats Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jo takk. Badeballer kan jeg aldri få nok av. Håper de er fyllt opp med luft. Vil jo nødig sløse min pust på det. Rosiner kan jeg gi til eldre damer på trikken eller kaste på tiggere. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Gypsy: Det er en klar sammenheng mellom plusspoeng og poster i Off Topic-kategorien. Simen1 har til sammenlikning 977 poeng. Han skriver nesten bare om vitenskap på høyt nivå. Selv har jeg ca. halvparten. At han rabler i vei om fysikk og astrologi og sånn derre betyr ikke at postene hans er verdt mer enn mine. Simen1 bruker betydelig tid og grundighet på å fremlegge vitenskapentlig basert materiale som informerer og bidrar til økt kunnskap blant andre medmennesker. Postene hans er av den grunn til betydelig mer nytte og "verdi"(i den grad det fører til anvendbar kunnskap og teori, som i dette tilfellet) enn det postene dine på lang tid kommer til å være. Personlig synes at et smil rundt munnen har større verdi enn å vite dilldall og astrologi og alt det derre, mao er mine poster verdt mye mer enn Simen1s poster. For all del, han poster jo mye kjekt men en avataren hans er gyselig. 1 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Gypsy: Det er en klar sammenheng mellom plusspoeng og poster i Off Topic-kategorien. Simen1 har til sammenlikning 977 poeng. Han skriver nesten bare om vitenskap på høyt nivå. Selv har jeg ca. halvparten. At han rabler i vei om fysikk og astrologi og sånn derre betyr ikke at postene hans er verdt mer enn mine. Simen1 bruker betydelig tid og grundighet på å fremlegge vitenskapentlig basert materiale som informerer og bidrar til økt kunnskap blant andre medmennesker. Postene hans er av den grunn til betydelig mer nytte og "verdi"(i den grad det fører til anvendbar kunnskap og teori, som i dette tilfellet) enn det postene dine på lang tid kommer til å være. Personlig synes at et smil rundt munnen har større verdi enn å vite dilldall og astrologi og alt det derre, mao er mine poster verdt mye mer enn Simen1s poster. For all del, han poster jo mye kjekt men en avataren hans er gyselig. Med tanke på hvordan du har spammet denne tråden med totalt oppbrukte memes, levner jeg liten tvil til at det eksisterer noe humoristisk innslag av betydning fra din side. Om det er kriteriet så er det en betydelig mengde andre medlemmer som bidrar langt over din evne med det humoristiske. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå