Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende at noen tror at 6 likes er nok :/

Tydeligvis er du bare ei forbaska luremus som skal ha masse plusser for ingenting, og så liksom gi oss et latterlig bilde som en slags "premie" hvis vi slenger rundt oss med plusser.

Det her irriterer så inni svarteste Tana. Gi nå faen. Hvis du absolutt vil poste ut et bilde, gjør det. Hvis ikke, la være, men ikke prøv å høste inn masse plusser på sånt latterlig grunnlag!

Phew. godt å få det ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tydeligvis er du bare ei forbaska luremus som skal ha masse plusser for ingenting, og så liksom gi oss et latterlig bilde som en slags "premie" hvis vi slenger rundt oss med plusser.

Det her irriterer så inni svarteste Tana. Gi nå faen. Hvis du absolutt vil poste ut et bilde, gjør det. Hvis ikke, la være, men ikke prøv å høste inn masse plusser på sånt latterlig grunnlag!

Phew. godt å få det ut.

Irriterende at noen alltid skal ødelegge morroa for andre med slike alvorsord :dontgetit:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva da?

Påbud med burka/hijab, kvinneundertrykkelse, steining og/eller andre metoder for henretting, ideer om ekstremislamistisk styring (Taliban/al-Quida), anti-homofili..tja, bare tenk litt så finner du mye mer enn dette ;)

Folk som over tar eit standpunkt uten å ha ein ekte verdsoppfatning som overnemnte.

Hadde du endå sagt religion og ikkje spesifikt islam, hadde det ikkje gjort meg forbanna i like stor. Man finner like mange ekstremistar innanfor kristendom som islam. Ikkje kom med terrorist pisset. Under ein promille av muslimar er terroristar, og det er heilt sikkert like mange kristne terroristar.

anti-homofili eksisterer i like stor grad i kristendom som i islam, kvinneundertrykking, avretting og ekstrem form for kristen styring også.

Lenke til kommentar

Folk som over tar eit standpunkt uten å ha ein ekte verdsoppfatning som overnemnte.

Hadde du endå sagt religion og ikkje spesifikt islam, hadde det ikkje gjort meg forbanna i like stor. Man finner like mange ekstremistar innanfor kristendom som islam. Ikkje kom med terrorist pisset. Under ein promille av muslimar er terroristar, og det er heilt sikkert like mange kristne terroristar.

anti-homofili eksisterer i like stor grad i kristendom som i islam, kvinneundertrykking, avretting og ekstrem form for kristen styring også.

Blir litt feil å si religion generelt. Noen er verre enn andre. Ta f.eks. buddhisme, kan du se noe av dette i denne religionen?

Lenke til kommentar

Plusser om trutmunnbildet blir tatt i speilet på badet. Helst med mobilen

Med et overpriset speilrefleks som kun står på auto og med masse "glødene" og utvaskende effekter lagt på bildet etterpå er også et pluss.

Og alt må være svart/hvitt foruten én liten del av bildet.

Selvfølgelig skal speilet være skittent, og det skal være en blendene blits som reflekteres i speilet.

Lenke til kommentar

Hva da?

Påbud med burka/hijab, kvinneundertrykkelse, steining og/eller andre metoder for henretting, ideer om ekstremislamistisk styring (Taliban/al-Quida), anti-homofili..tja, bare tenk litt så finner du mye mer enn dette ;)

Hadde du endå sagt religion og ikkje spesifikt islam, hadde det ikkje gjort meg forbanna i like stor.Man finner like mange ekstremistar innanfor kristendom som islam. Ikkje kom med terrorist pisset. Under ein promille av muslimar er terroristar, og det er heilt sikkert like mange kristne terroristar.

Kilder, kilder, kilder!!!!

Når du finner de skal jeg tro deg.

Dessuten, det er ikke så mye anti-homofili i kristendommen, men anti-homofile ekteskap.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Gypsy: Det er en klar sammenheng mellom plusspoeng og poster i Off Topic-kategorien.

Simen1 har til sammenlikning 977 poeng. Han skriver nesten bare om vitenskap på høyt nivå.

Selv har jeg ca. halvparten.

At han rabler i vei om fysikk og astrologi og sånn derre betyr ikke at postene hans er verdt mer enn mine.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...