Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så irriterende lei av å aldri oppleve mareritt nå. Halve livet mitt uten mareritt nå begynner å bli kjedelig. Det er mulig jeg har hatt ett i ny og ne, da jeg en sjelden gang hver blå måne våkner svett som faen uten en forklaring på det, men jeg husker jo aldri noe av drømmen. Ikke engang rett etter jeg våkner.

Lenke til kommentar

Norsklæreren min. Og dette er ikke en vanlig "Jeg hater skolen, se så tøff jeg er"-fjortisirritasjon, dette er ekte, velbegrunnede greier. Norsklæreren min er det dummeste mennesket jeg noensinne har blitt kjent med, og det er ikke usannsynlig at jeg aldri møter noen som underovergår henne heller. Hun er regelrett idiot, tilbakestående, men uten diagnose, hjernevasket, ufunksjonell i topplokket, pling i bolla. En skam for menneskheten. Et eksempel på en slags reversert evolusjon. Hun er ikke på noen måte egnet som lærer, hverken faglig eller pedagogisk. For så vidt kan jeg ikke tenke meg et eneste yrke et så sinnsvakt menneske hadde passet til. Basert på mine observasjoner overrasker det meg at hun faktisk har intelligens nok til å bo i eget hjem, til å faktisk greie å stå opp om morgenen, tilføre seg selv næring og på en eller annen måte ramle seg frem til skolen omtrent tidsnok. Det er nesten så jeg tror jeg er offer for en form for konspirasjon, for at et såpass hjernedødt menneske kan få, for ikke å snakke om beholde, en såpass viktig jobb som lærer på en videregående skole, er for meg hinsides all forstand.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Norsklæreren min. Og dette er ikke en vanlig "Jeg hater skolen, se så tøff jeg er"-fjortisirritasjon, dette er ekte, velbegrunnede greier. Norsklæreren min er det dummeste mennesket jeg noensinne har blitt kjent med, og det er ikke usannsynlig at jeg aldri møter noen som underovergår henne heller. Hun er regelrett idiot, tilbakestående, men uten diagnose, hjernevasket, ufunksjonell i topplokket, pling i bolla. En skam for menneskheten. Et eksempel på en slags reversert evolusjon. Hun er ikke på noen måte egnet som lærer, hverken faglig eller pedagogisk. For så vidt kan jeg ikke tenke meg et eneste yrke et så sinnsvakt menneske hadde passet til. Basert på mine observasjoner overrasker det meg at hun faktisk har intelligens nok til å bo i eget hjem, til å faktisk greie å stå opp om morgenen, tilføre seg selv næring og på en eller annen måte ramle seg frem til skolen omtrent tidsnok. Det er nesten så jeg tror jeg er offer for en form for konspirasjon, for at et såpass hjernedødt menneske kan få, for ikke å snakke om beholde, en såpass viktig jobb som lærer på en videregående skole, er for meg hinsides all forstand.

Noen eksempler på hva som er ille?

Ho høres morsom ut.

Lenke til kommentar

Er hun sånn plagsomt dum eller morsom dum? Post noen historier om det er alternativ 2 :D

Begge deler. Har måttet snu meg og gå vekk midt i samtaler med henne fordi jeg ikke greide å holde latterkrampen inne lenger, men nå i det siste sitter jeg egentlig bare å kaster opp inni meg av hvor regelrett idiot hun er.

EDIT: Får se om jeg gidder å rote frem noen morohistorier fra husken i morgen, nå er det snart leggings her i garden.

Endret av Mokko
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Brann

Irriterer Brann deg mer enn mitt bilde? aaaaw

Var mer selvmotsigelsen i bildet og quoten din, men ja. Brann irriterer meg mer. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...