cowboy bob Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kall meg gjerne en idiot, men jeg stoler faktisk på at politikerene vet hva de gjør. Alle politikere får hets. Idiot kommer jo av at man er uvitende, evt ikke politisk interessert. Jeg syns personlig at en hel bråte med politikere gjør en fryktelig dårlig jobb når det kommer til administrasjonen av Norge. Det er godt mulig de vet hva de gjør, men det er nok mer rettet for egen fremgang enn Norges fremgang. Det stemmer på en flekk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 men det er nok mer rettet for egen fremgang enn Norges fremgang. Hva baserer du den teorien på? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kan vel være at politikerne får det bedre og bedre, mens flere og flere borgere får det verre og verre. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vg-overskrift: ''To menn pågrepet etter drapet på Høybråten'' Så håpløst. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vg-overskrift: ''To menn pågrepet etter drapet på Høybråten'' Så håpløst. Dagfinn Høybråten død? *stikke til vg.no* Ntaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwww 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vakke det vett. Derfor så totalt idiotisk å formulere det på den måten. Faens idioter i den blekka. (Var forøvrig Db ikke Vg.) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Sto det samme på vg også da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nja, sto ''SISTE: To pågrepet for Høybråten-drapet'' på VG. Ikke spesielt lurt skrevet det heller, men Dagbladet sitt var verre. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Når man først er inne på det, Vg.no og Dagbladet.no har så utrolig stygt design. Rotetet og jævlig, for ikke nevne alle fargene de skal presse inn på hvert mulige sted. Aftenposten.no er nirvana etter å ha besøkt vg.no og db.no 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nettaviser er meninger, ikke nyheter. Det suger. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kjedsomhet! Hva skal jeg finne på? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Shit! Fant ut at jeg skiftet kanal på hybelverten sin TV via Web-panelet! Snakk om å holde lav profil... 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Når man snakker om vg og dagbladet. Det som irriterer meg er de videospillerne deres. VG sin loader en reklame og spiller denne helt fint, greit nok.... men når selve innslaget kommer, så tar det evigheter å loade, og når den først begynner å spille, så må den pause og bufre igjen hvert 5.sek. Ingen tvil om hva som får prioritet på serverne deres nei. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jenter som poster trutmunnbilder irriterer meg. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Shit! Fant ut at jeg skiftet kanal på hybelverten sin TV via Web-panelet! Snakk om å holde lav profil... Spørsmålet er da om hybelverten fant ut av det? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Fjortissjenter som har lært seg noen få ting i photoshop etc. Og de tingene er effekter som gjør at huden kun har én farge, slik at man ikke ser kviser ol. Også MASSE glød i bilde. Også er det de som lagrer alle bildene sin ei svart-hvitt. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Shit! Fant ut at jeg skiftet kanal på hybelverten sin TV via Web-panelet! Snakk om å holde lav profil... Spørsmålet er da om hybelverten fant ut av det? Det vet jeg ikke! Skiftet den til NRK for å få det til å se "standard" ut. Han har ikke kommet ned enda, så kom meg sikkert unna! Vet ihvertfall nå at jeg ikke skal trykke for mye der inne. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jenter som poster trutmunnbilder irriterer meg. Trutmunnbilder er det beste 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Og så sexy da gitt. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jævla prøveøving til noe jeg ikke kommer til å få bruk for og som jeg ikke er interessert i. Det verste er at jeg riskikerer å få dårligere snitt pågrunn av det og, dersom jeg ikke gjør det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå