Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som tror på spøkelser men ikke en religion/ en Gud.

Folk som tror på spøkelser generelt, men spesielt når de synes det er mer sannsynlig at det finnes spøkelser enn en Gud...

Det er ikke nødvendigvis en motsetning. Det er to vidt forskjellige former for tro som egentlig ikke har noe å gjøre, annet enn at begge regnes som metafysikk. Den ene er troen på en allmektig gud og skaper, det andre er troen på finnes en alternativ virkelighet, og at det finnes fenomener mennesket ikke kan forstå, hvertfall ikke forklare, dersom man tar utgangspunkt i en sansbar virkelighet.

Datalagringsdirektivet.

Lenke til kommentar

Tull, ingen av dere hadde greid og drepe en uskyldig hund det er jeg sikker på. Dere sitter bare og later som dere er tøffe. :roll:

Tull, Gypsy. Du ville heller latt hunden spise deg opp (satt på spissen) enn å drepe den?

Les skikkelig. Du ville kanskje drept en hund i selvforsvar, men ikke en uskyldig en.

Lenke til kommentar

Mannen med ljåen var forberedt på å drepe dersom hunden bet først, ergo i selvforsvar.

Jeg spurte «Hvem hadde vel ikke drept i selvforsvar

Enten biter hunden og er skyldig, eller biter ikke og er uskyldig. Gypsy kalte førstnevnte tull, og jeg påpekte at den kommentaren var tull.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem var den myntet til? Det blir så usakelig at det er vanskelig og vite hva du mener nå.

Ikke deg. Det var i utgangspunktet snakk om en bjeffende uskyldig hund som ikke har bitt noen.

Mannen med ljåen var forberedt på å drepe dersom hunden bet først, ergo i selvforsvar.

Jeg spurte «Hvem hadde vel ikke drept i selvforsvar

Enten biter hunden og er skyldig, eller biter ikke og er uskyldig. Gypsy kalte førstnevnte tull, og jeg påpekte at den kommentaren var tull.

Gypsy kalte ikke førstnevnte tull fordi hun la til ordet "uskyldig" til.

Lenke til kommentar

Hva kalte hun tull da? Ingenting?

Jeg sa det allerede...

Det var i utgangspunktet snakk om en bjeffende uskyldig hund som ikke har bitt noen.

Med andre ord, det hun kalte tull var at dere ville drept en uskyldig hund.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Forbanna dyr bensin ...

Folk som klager på staten for den dyre bensinen. Det er så latterlig teit med denne "Ikke fyll på Mandager"-boikotten og "Hurr durr! Sikkert AP som gjør dette".

Bensin- og diesel-priser går opp fordi det blir mer etterspørsel etter olje, og olje-reservoarene blir tomme. Oppå de dyre olje-prisene kommer frakt-kostnader, fortjeneste til bensinstasjoner, avgifter og vanlig moms.

Tåler man ikke prisene til Norge, så får man flytte! Det er så dyrt som det burde være.

Er forresten ikke påpekt deg Mikkel.

Lenke til kommentar

Forbanna dyr bensin ...

Folk som klager på staten for den dyre bensinen. Det er så latterlig teit med denne "Ikke fyll på Mandager"-boikotten og "Hurr durr! Sikkert AP som gjør dette".

Bensin- og diesel-priser går opp fordi det blir mer etterspørsel etter olje, og olje-reservoarene blir tomme. Oppå de dyre olje-prisene kommer frakt-kostnader, fortjeneste til bensinstasjoner, avgifter og vanlig moms.

Tåler man ikke prisene til Norge, så får man flytte! Det er så dyrt som det burde være.

Er forresten ikke påpekt deg Mikkel.

Tar jeg feil om jeg sier at det er "staten" som legger avgifter på bensin og diesel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...