Mchansern Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Man sier jo ikke til, man sier te. Niks, bare i grisgrendte strøk på bygda man gjør det. Så jeg er innavl om jeg sier ete istedenfor spise også da? Jeg sa ingenting om innavl, gjorde jeg? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Samme gjelder nick, hvis man ikke hadde en god grund og byttet til noe bedre, slik jeg gjorde. Hvorfor byttet du nick? Det opprinnelige var bare noe jeg fant på for å lage en bruker her til å spørre om datarelaterte ting. Ville heller ha noe personlig og noe jeg ikke kom til å bli lei av 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg sa ingenting om innavl, gjorde jeg? Nei, men siden å si te (som er veldig vanlig utenfor lille Oslo) istedenfor til var så ille at jeg måtte komme fra bygda, så tenkte jeg at hvis jeg i tillegg sier ete må jeg jo være ennå verre. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Alle youtube kommentarene om hvor mange dilikes videoene/sangene osv har. 37 dislikes= "37 people have no heart", som igjen for masse tomler 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Alle youtube kommentarene om hvor mange dilikes videoene/sangene osv har. 37 dislikes= "37 people have no heart", som igjen for masse tomler Rater dem alltid ned jeg. Samme med alle som sier "thumbs up if **********!!!" 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 BROREN MIN SOM VEKKER MEG 0800 FORDI HAN SKAL SPILLE XBOX. DØØ 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Sett opp passord på xboxen og ikke tillat ham tilgang på en uka fordi han vekte deg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Folk som tror på spøkelser men ikke en religion/ en Gud. Folk som tror på spøkelser generelt, men spesielt når de synes det er mer sannsynlig at det finnes spøkelser enn en Gud... Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Sett opp passord på xboxen og ikke tillat ham tilgang på en uka fordi han vekte deg. Hans xbox... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Folk som tror på spøkelser men ikke en religion/ en Gud. Folk som tror på spøkelser generelt, men spesielt når de synes det er mer sannsynlig at det finnes spøkelser enn en Gud... Hvorfor? Jeg ser ikke bort i fra at den er spøkelser (foretrekker og kalle det energier) men jeg tror ikke på gud. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 "Måtte spise før jeg fikk lov å ha det gøy hos..." Irriterer meg at det skal være en "til" mellom der, men fyren sier det motsatte! Jeg har rett right? Sånne feil irriterer meg Jeg sier ikke det motsatte! Jeg sier at det ikke MÅ være en til i den setningen, det høres best ut med, men det går fint ann uten "til". Det er bare du som ikke snakker nok dialekt. Når man lekker til en liten "til", høres det mer "Oslo" ut. Det er grenseløst irriterende med folk som bytter avatar hver tredje uke. (Ja, det er direkte rettet til deg Iste!) Samme gjelder nick, hvis man ikke hadde en god grund og byttet til noe bedre, slik jeg gjorde. Grunnen til at jeg har byttet avatar i det siste er fordi jg ikke har funnet en jeg virkelig trives med... siden jeg er relativt ny her, skulle ikke det være noe problem Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Folk kommer ikke til å kjenne deg igjen hvis du bytter hele tiden. Jeg har aldri hatt et problem med å finne en jeg trives med før jeg begynner å bruke den. Og du burde virkelig ikke ha byttet nick, hvertfall ikke det der. Det er grusomt, egner seg bedre på xbox live enn på ett diskusjonsforum Endret 20. mars 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Iste-Mannen bytta navn til 1c3t34, samme som han heter på xboxlive. Jeg byttet nick til mitt ekte navn, men beholder avataren en god stund slik at folk kjenner meg igjen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) At Black Eyed Peas gikk fra dette..: ..til dette: Det er da langt mer irriterende at de gikk fra dette: til dette: Eventuelt at de gikk fra dette: http://www.youtube.com/watch?v=FqoKEyvdjv8 til dette: http://www.youtube.com/watch?v=WpYeekQkAdc Endret 20. mars 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 .... å være sår i eksospotta ^^ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 .... å være sår i eksospotta ^^ Jeg vil også ha en finger i rompa Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hans xbox... Sett passord på hans xbox da Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hans xbox... Sett passord på hans xbox da Akk, hadde jeg bare ikke hatt foreldre Dessuten vil det føre til mer bråk ettersom han vil komme stormende inn på rommet mitt. Han kommer til å skjønne at det er meg med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå