Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme gjelder nick, hvis man ikke hadde en god grund og byttet til noe bedre, slik jeg gjorde.

Hvorfor byttet du nick?

Det opprinnelige var bare noe jeg fant på for å lage en bruker her til å spørre om datarelaterte ting. Ville heller ha noe personlig og noe jeg ikke kom til å bli lei av :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Folk som tror på spøkelser men ikke en religion/ en Gud.

Folk som tror på spøkelser generelt, men spesielt når de synes det er mer sannsynlig at det finnes spøkelser enn en Gud...

Hvorfor?

Jeg ser ikke bort i fra at den er spøkelser (foretrekker og kalle det energier) men jeg tror ikke på gud.

Lenke til kommentar

"Måtte spise før jeg fikk lov å ha det gøy hos..."

Irriterer meg at det skal være en "til" mellom der, men fyren sier det motsatte! Jeg har rett right? Sånne feil irriterer meg

Jeg sier ikke det motsatte! Jeg sier at det ikke MÅ være en til i den setningen, det høres best ut med, men det går fint ann uten "til".

Det er bare du som ikke snakker nok dialekt. Når man lekker til en liten "til", høres det mer "Oslo" ut.

Det er grenseløst irriterende med folk som bytter avatar hver tredje uke. (Ja, det er direkte rettet til deg Iste!)

Samme gjelder nick, hvis man ikke hadde en god grund og byttet til noe bedre, slik jeg gjorde.

Grunnen til at jeg har byttet avatar i det siste er fordi jg ikke har funnet en jeg virkelig trives med... siden jeg er relativt ny her, skulle ikke det være noe problem :)

Lenke til kommentar

Folk kommer ikke til å kjenne deg igjen hvis du bytter hele tiden. Jeg har aldri hatt et problem med å finne en jeg trives med før jeg begynner å bruke den.

Og du burde virkelig ikke ha byttet nick, hvertfall ikke det der. Det er grusomt, egner seg bedre på xbox live enn på ett diskusjonsforum

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...