Puke Nukem Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Men jeg er forberedt hvis myten om at "hunder som bjeffer ikke biter" slår feil. Det betyr jo ikke nødvendigvis at han er klar for å drepe... Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) "Måtte spise før jeg fikk lov å ha det gøy hos..." Irriterer meg at det skal være en "til" mellom der, men fyren sier det motsatte! Jeg har rett right? Sånne feil irriterer meg Endret 19. mars 2011 av 1c3t34 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Men jeg er forberedt hvis myten om at "hunder som bjeffer ikke biter" slår feil. Det betyr ikke at han har lyst til å drepe. Spesielt ikke når han spesifiserer i samme innlegg at "jeg ønsker ikke å drepe". Ja. Jeg klarte det igjen. Jeg vant. Jeg er perfekt, det er ingen vits å diskutere med meg. Du kan få ta på meg hvis du vil. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) "Måtte spise før jeg fikk lov å ha det gøy hos..." Irriterer meg at det skal være en "til" mellom der, men fyren sier det motsatte! Jeg har rett right? Sånne feil irriterer meg Det må ikke være en "til" mellom der, tror jeg, nei... Endret 19. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Åh... Ganske sikker på at jeg har rett men OT: Er det bare hos meg youtube er tregere enn vanlig? Tilkobling til netter et stabil, ikke noe lavere enn normalt.. arg Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Det betyr ikke at han har lyst til å drepe. Spesielt ikke når han spesifiserer i samme innlegg at "jeg ønsker ikke å drepe". Men så må du se det som en helhet: Jeg har vernesko på meg. Det er så mye snø her at jeg må bruke støvler. Og de eneste støvlene jeg har er vernestøvler med ståltupp fra 70-tallet. Jeg ønsker ikke å ta liv. Men jeg er forberedt hvis myten om at "hunder som bjeffer ikke biter" slår feil. Her antyder han at han har tenkt å ta livet av hunden, dersom den biter, derav spørsmålet mitt til å begynne med: Derfor skal du muligens drepe den? Forresten, bare siden han ikke har lyst å drepe, betyr ikke at han ikke vil gjøre det. Ja. Jeg klarte det igjen. Jeg vant. Jeg er perfekt, det er ingen vits å diskutere med meg. Du kan få ta på meg hvis du vil. Hva er vitsen med det der? Det er utrolig barnslig og unødvendig. Endret 19. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg synes han burde drept bikkja, så hadde vi sluppet den diskusjonen der. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hvem hadde vel ikke drept i selvforsvar? Kan du utdype hva som var så barnslig med Diskutant sin kommentar? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tull, ingen av dere hadde greid og drepe en uskyldig hund det er jeg sikker på. Dere sitter bare og later som dere er tøffe. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Og så? Alle er tøffere på nett! Jeg hadde lett.. Nei, forresten.. Jeg er for snill til det.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Haha. Viste det nok. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tull, Gypsy. Du ville heller latt hunden spise deg opp (satt på spissen) enn å drepe den? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Åhh, kvervuler nå ikke. Og hvem plusser det? Idiotisk. Selvfølgelig redder man seg selv. Uansett om det er en hund eller et menneske. Det var ikke poenget. Endret 19. mars 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 "Måtte spise før jeg fikk lov å ha det gøy hos..." Irriterer meg at det skal være en "til" mellom der, men fyren sier det motsatte! Jeg har rett right? Sånne feil irriterer meg Jeg sier ikke det motsatte! Jeg sier at det ikke MÅ være en til i den setningen, det høres best ut med, men det går fint ann uten "til". Det er bare du som ikke snakker nok dialekt. Når man lekker til en liten "til", høres det mer "Oslo" ut. Det er grenseløst irriterende med folk som bytter avatar hver tredje uke. (Ja, det er direkte rettet til deg Iste!) Samme gjelder nick, hvis man ikke hadde en god grund og byttet til noe bedre, slik jeg gjorde. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Samme gjelder nick, hvis man ikke hadde en god grund og byttet til noe bedre, slik jeg gjorde. Hvorfor byttet du nick? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Man sier jo ikke til, man sier te. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Samme gjelder nick, hvis man ikke hadde en god grund og byttet til noe bedre, slik jeg gjorde. Hvorfor byttet du nick? For at han skulle slutte å se ut som han var en weeaboo selvsagt. Man sier jo ikke til, man sier te. Niks, bare i grisgrendte strøk på bygda man gjør det. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 For at han skulle slutte å se ut som han var en weeaboo selvsagt. Hva mener du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 For at han skulle slutte å se ut som han var en weeaboo selvsagt. Hva mener du? Tidligere hadde han visst et Japansk anime, manga etc. nick. Alle med Animè eller Manga nick er i mine øyne dette: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=weeaboo Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Man sier jo ikke til, man sier te. Niks, bare i grisgrendte strøk på bygda man gjør det. Så jeg er innavl om jeg sier ete istedenfor spise også da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå