NothinDoin™ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 At Black Eyed Peas gikk fra dette..: http://www.youtube.com/watch?v=WpYeekQkAdc ..til dette: http://www.youtube.com/watch?v=OrTyD7rjBpw 7 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Om hun hadde fått sparken hadde det stått der. Kilder på dette takk. Livserfaring. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 formen til Therese Johaug og Mye heller hatt Therese Johaug Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 folk som absolutt må pirke på ting... formen til Therese Johaug og Mye heller hatt Therese Johaug Forsåvidt gjensidig ^^ irriterende nok for mange. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg er drittlei av naboens fillebikkje. Den løper etter meg og bjeffer som besatt. Jeg har prøvd å gi den normale ordre som "Dekk!" og "Sitt!", men den hører ikke på meg. Bare flyr rundt beina på meg og bjeffer. Men jeg har funnet noe som funker. Jeg mjauer og freser som en sinna huskatt og jager fillebikkja pokkerivold. Det funker i et par minutter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Drep den en stille natt når naboen sover. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Jeg er drittlei av naboens fillebikkje. Mulig støtende løsning på problemer Endret 19. mars 2011 av Diskutant 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg har vernesko på meg. Det er så mye snø her at jeg må bruke støvler. Og de eneste støvlene jeg har er vernestøvler med ståltupp fra 70-tallet. Jeg ønsker ikke å ta liv. Men jeg er forberedt hvis myten om at "hunder som bjeffer ikke biter" slår feil. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 eller ta en prat med naboen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Nei. De er flinke til å rope inn bikkja, og det funker hver gang. De hører bjeffinga og reagerer umiddelbart. De er ålreite. Jeg er bare lei av å snuble over den mannevonde bikkja hele tiden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Les kroppsspråket. Er halen og ørene oppe, så er den glad og vil leke. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Nei. De er flinke til å rope inn bikkja, og det funker hver gang. De hører bjeffinga og reagerer umiddelbart. De er ålreite. Jeg er bare lei av å snuble over den mannevonde bikkja hele tiden. Derfor skal du muligens drepe den? Be dem få opp et gjerde eller bånd på den da. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hadde 330 dollar på pokerkontoen i dag tidlig. Nå har jeg 9... Kjørte all in på 30 dollar i frustrasjon Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Nei. De er flinke til å rope inn bikkja, og det funker hver gang. De hører bjeffinga og reagerer umiddelbart. De er ålreite. Jeg er bare lei av å snuble over den mannevonde bikkja hele tiden. Derfor skal du muligens drepe den? Be dem få opp et gjerde eller bånd på den da. Det var vi som kom med de useriøse forslagene om å drepe. Ikke han. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det var vi som kom med de useriøse forslagene om å drepe. Ikke han. Jeg har vernesko på meg. Det er så mye snø her at jeg må bruke støvler. Og de eneste støvlene jeg har er vernestøvler med ståltupp fra 70-tallet. Jeg ønsker ikke å ta liv. Men jeg er forberedt hvis myten om at "hunder som bjeffer ikke biter" slår feil. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det var vi som kom med de useriøse forslagene om å drepe. Ikke han. Jeg har vernesko på meg. Det er så mye snø her at jeg må bruke støvler. Og de eneste støvlene jeg har er vernestøvler med ståltupp fra 70-tallet. Jeg ønsker ikke å ta liv. Men jeg er forberedt hvis myten om at "hunder som bjeffer ikke biter" slår feil. Jeg ønsker ikke å ta liv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Snakk med eierene, også vil jeg foreslå at du tar deg god tid på å bli kjent med hunden så dere blir trygge på hverandre. Hunden oppfatter deg kansje som ganske skummel og truende (hvis du har den holdningen noe som det virker som du har, spesielt hvis du freser og hyler som en katt) Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 folk som irriterer seg over andre irriterende hunder som bor irriterende nærme er ganske irriterende. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Men jeg er forberedt hvis myten om at "hunder som bjeffer ikke biter" slår feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå