Pubé Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Lyst på spotify invite? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Lyst på spotify invite? Jeg registrerte bruker i går, uten problemer, trenger man fortsatt invite? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Fjortislan nå til dags. Det er ikke et jævla ordentlig LAN om alle bare sitter på facebook. Det blir ille når en person ikke gidder å spille noe annet enn CoD MW2, det er irriterende. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Lyst på spotify invite? Jeg registrerte bruker i går, uten problemer, trenger man fortsatt invite? Men får flere fordeler med invite enn å bare registrere Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg registrerte bruker i går, uten problemer, trenger man fortsatt invite? Med Open, som du har nå, har du bare 20 timer i måneden. Med invite har du ubegrenset. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Alle sammen sitter på bærbare som koster like mye som alt jeg har på skrivebordet koster. (PC, mus, tastatur, musematte, to skjermer, annlegg) Men min PC har bedre specs enn de maskinene de sitter med. Jeg har jo sagt at jeg kan ta å legge maskinen og en i en koffert og bare trille meg til en av dem. Hadde det ikke vært for foreldrene mine kunne jo jeg hatt LAN her. Jeg har mer enn god nok plass på rommet, raskt nok nett osv Jeg får prøve å få til noe når foreldrene mine drar til tyskland en helg i november Frykten til mamma og pappa når de forlater meg aleine hjemme er at jeg lager fest. Dine foreldres bekymring er at du arrangerer LAN :!: 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg registrerte bruker i går, uten problemer, trenger man fortsatt invite? Med Open, som du har nå, har du bare 20 timer i måneden. Med invite har du ubegrenset. Dæken! Kan jeg bytte til invite, og isåfall, er det noen som har lyst til å hjelpe meg? 20 timer er ikke nok for meg! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 "Den som trykker liker ! Skal eg sei ka eg synst om ! Tør du og sette den på din profil ?" <insert facepalm here> 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg skulle kose meg med julebrus! SÅ ER DET SUKKERFRI! NEEEEEIIIIII!!! 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jævla LOL1 Fikk meg dritas............................................ Irriterer meg at jeg fant dette! Bakgrunnen til dette er en drikke som heter LOL (noe som er litt lol), og jeg måtte ta 18 bursdags-shots av det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer med å være 18 år Gaivekåt! <insert facepalm here> Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 skal på halloween party etterpå, men vet ikke hvor jenta jeg skal til bor Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 skal på halloween party etterpå, men vet ikke hvor jenta jeg skal til bor Ahahahahahah! Ring en som også skal og spør? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 skal gjøre det nå... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Sexskandaler som får mye mediaoppmerksomhet. Faen bryr seg om hva og hvem folk gjør i senga? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Amerikanisering av Norge. I dagens tilfelde: Halloweenfeiring. oh well. Regner med at du tar avstand i fra alt amerikansk da? som.feks coca-cola. Mc donalds. Listen er lang. Er ikke anti-amerika. Et håpløst sammenliging du kom med der frøken. PS: drikker ikke cola^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ja det ble litt feil kansje, ser den.. ....drikker ikke cola?! verdens beste brus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hypotese: Cola er egentlig ikke så godt, men siden ''alle'' drikker det(sikkert fordi ''alle' drikker det.) så MÅ man like det. Case in point: Gypsy's egen kommentar. Jeg liker Fanta bedre. Endret 31. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Nuvel. Er da like mange som drikker fanta som cola. Og enda fler som drikker pepsi max. Jeg drikker hvertfall det jeg syns er godt, og ikke hva andre syns er godt. Jeg liker og fanta godt, den er så frisk å go. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Sexskandaler som får mye mediaoppmerksomhet. Hvem bryr seg om hva og hvem folk gjør i senga? Jeg irriterer med ustabilt nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå