Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordampe? Wat?

2 x bukser fra JC, en G-star bukse og en Lewis bukse, 1 diesel bukse fra Jack & jones, en skjorte fra JC og en polo cardigan fra bogart. Dette gjør meg meget glad, spesielt mtp at jeg skal ut imorgen. hehe. <3 my mum og lommeboken hennes

Dette irriterer. Noe jævlig.

Mote irriterer generelt.

Tjen egne penger FFS

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Wow, av alle de merkene han ramser opp så er alle søppel.

Det er faktisk ikke en dårlig prestasjon mtp. at det var så mange merker involvert. Eneste som manglet var MoN så var lista komplett omtrent.

Levi's er vel ikke søppel? :ermm:

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke en dårlig prestasjon mtp. at det var så mange merker involvert. Eneste som manglet var MoN så var lista komplett omtrent.

Levi's er vel ikke søppel? :ermm:

Sant nok! Jeg satt det litt på spissen. Men J&J, G-star raw etc.

Lenke til kommentar

Klesmerker kan ikke på noen måte være søppel. Dersom du mener det er du en motefaggot slik som Thrice og gjengen. Jeg bruker kun klær fra Cubus og H&M fordi de er av god kvalitet, er rimelige, ser skikkelige ut og setter faggot-faktoren rimelig lav. De er ikke søppelmerker.

Å skryte av det er derimot idiotisk.

Endret av Pokey
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Klesmerker kan ikke på noen måte være søppel. Dersom du mener det er du en motefaggot slik som Thrice og gjengen.

Korrekt.

Forøvrig er ikke passformen på Cubus o.l helt optimal. Kvaliteten kan også diskuteres.

Fag er jeg forøvrig ikke, selv om jeg kler meg bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg så på en trailer av Pandorum på youtube, så skulle jeg lese kommentarene til folk, om det var en film som var bra eller ei.

alt jeg ser er reklame for en filmside, vet ikke om det er virus eller ikke. men det var bare forskjellig versjoner av denne teksten:

"I love the movie!! I could watch it over and over on moovi.co.cc!! Yes, it showed realism in teenage life! It's the best teen movie I have ever seen. Very realistic! I just love the movie!!!!"

Pandorum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...