The Doctor Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Oi shiiiit jeg blir stalket. Du er litt som Rose for meg og jeg er Charlie Harper for deg Alderen min er det eneste argumentet de klarte å finne! Edit: Jeg har aldri sagt at jeg er enig. Etter å ha lest litt rundt på siden ser det ut som vi er ganske enige (Ja, jeg vet hvem du er på Facebook og) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Edit: random troll was here, sry bros.. Endret 18. mars 2011 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Videregående, 1klasse almenn. Ungdomskolen var jo som å være på tusenfryd i forhold. Ser den. Føler samme selv, de fleste lærerne jeg hadde på ungdomsskolen klarte å gjøre faget interessant - enten det var ved å stoppe undervisningen i noen minutter for å snakke om noe som kanskje ikke var særlig relatert men fortsatt både lærerikt og interessant, eller bare diskutere stoffet med oss. Har et par lærere som gjør nettopp det, og de timene er de jeg faktisk ser litt frem til. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 En jente i klassen. Ho hadde et speilrefleks kamera til rundt 15k, som ble stjålet. Hun skal nå ha seg et nytt et, typ 4-5k. Jeg spør hvorfor hun skal ha seg speilrefleks. "Fordi det er bra" "Fordi det er bedre" /facedesk Det viser seg at hun ikke veit hva lukkertid, hvitbalanse, ISO osv, er. OVERHODET. Hun har kun brukt "auto mode" på de forrige kameraet. "og jeg vil IKKE ha digitalkamera!!!" Jeg spør hvorfor "jeg har hatt det og det sugde, og jeg liker linsa til speilreflekskameraene og alle de andre grunnene jeg nevnte overfor" (de hun nevne ovenfor var at speilrefleks var bedre) 5 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 noen foreldre har for mye penger... 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 noen foreldre har for mye penger... Nei. Hvis de har penger, hvorfor ikke bruke de? Er det bedre å sitte å runke på en stor seddelbunke under senga i steden? 3 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ja? Irriterer meg over gymlæreren til broren min. Fikk brev i dag om manglende vurderingsgrunnlag fordi han var syk én time. Hun er ganske så inkompetent ellers, så hun har ikke noe annet å vurdere ut ifra. I hvert fall ikke alle de andre timene han har vært der. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det kamera på 15k var fra faren hennes. Det hun kjøper nå kommer fra egen lomme. Som hun selv har jobbet for. Og hun startet samtalen med "Kan et kamera med 12 megapixler ta bedre bilder enn ett med 18!?" Tok tid før hun forstod at det gikk fint ann. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) De kan bruke de på mer fornuftige ting en en fjortisjente som ikke hadde merket større forskjell på et Canon 1D og Canon 550D, eller et Nikon D3X og Nikon D3000, utenom prisen.Fornuftige ting som strømregningen de klager på, bomringbetaling, kjøpe ny seng til sengebunken, ferietur, sette i fond. Det er mange ting som er mer fornuftig av et voksent menneske å bruke pengene på enn å gi en fjortisjente som ikke har peiling til 15 000. Det tror jeg du også skjønner. Det kamera på 15k var fra faren hennes. Det hun kjøper nå kommer fra egen lomme. Som hun selv har jobbet for. Og hun startet samtalen med "Kan et kamera med 12 megapixler ta bedre bilder enn ett med 18!?" Tok tid før hun forstod at det gikk fint ann. Det der er grunnen til at du ikke skal kjøpe et kamera til 15 000 til datteren din. Endret 18. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 De kan bruke de på mer fornuftige ting en en fjortisjente som ikke hadde merket større forskjell på et Canon 1D og Canon 550D, eller et Nikon D3X og Nikon D3000, utenom prisen.Fornuftige ting som strømregningen de klager på, bomringbetaling, kjøpe ny seng til sengebunken, ferietur, sette i fond. Det er mange ting som er mer fornuftig av et voksent menneske å bruke pengene på enn å gi en fjortisjente som ikke har peiling til 15 000. Det tror jeg du også skjønner. Selvsagt, men å si at "noen har for mye penger" blir feil... Hvor er taket på hvor mye penger som er maks før det vipper over i for mye? Jeg har aldri sagt at et kamera til 15k er smart. Jeg ville ikke kjøpt det, men jeg reagerte på at han sa at de hadde for mye penger. Kommunistjævler hele gjengen eller? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 noen foreldre har for mye penger... Nei. Hvis de har penger, hvorfor ikke bruke de? Er det bedre å sitte å runke på en stor seddelbunke under senga i steden? Klart, men man kjøper/gir ikke et så dyrt kamera til en unge når ungen er såpass inkompetent på området. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 noen foreldre har for mye penger... Nei. Hvis de har penger, hvorfor ikke bruke de? Er det bedre å sitte å runke på en stor seddelbunke under senga i steden? Klart, men man kjøper/gir ikke et så dyrt kamera til en unge når ungen er såpass inkompetent på området. Det var heller ikke poenget mitt. Les svaret over. Jeg irriterte meg over at du sa "noen foreldre har for mye penger", kamerakjøpet var irrelevant. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Selvsagt, men å si at "noen har for mye penger" blir feil... Hvor er taket på hvor mye penger som er maks før det vipper over i for mye? Jeg har aldri sagt at et kamera til 15k er smart. Jeg ville ikke kjøpt det, men jeg reagerte på at han sa at de hadde for mye penger. Kommunistjævler hele gjengen eller? Det er jeg enig i. Ingen har "for mye penger", men jeg forstod deg som om du mente at det var helt greit å kjøpe et kamera til 15000 til 15-åringen sin. Jeg misforstod nok... Men, -det er ingen problem i å kjøpe et kamera til 15000, men til en femtenåring som egentlig ikke vet hva hun driver med, og kjører kyllingmodus, så blir det for dumt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Faren var en helt jævlig dritt sekk. På mange måter. Helt til foreldrene skilte seg. En virkelig drittsekk altså. Hun virkelig hater fyren. Men det er ikke noe ho tør å vise. Han prøver vel å være litt snill med materielle ting. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Det som irriterer meg er at folk stjeler kamera til 15.000 (eller folk som stjeler generelt, skulle vært hengt) Endret 18. mars 2011 av apollox Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 So true. Når man jobber hardt og lenge for å få råd til en ting, hvorfor skal folk kunne komme å ta det uten å løfte en finger? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Stjeler antagelig pga pengeproblemer eller tvangshandlinger. Eventuelt på pur faen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det var en hel koffert som ble stjålet. På en flyplass i norge, av en ansatt. Familien fikk aldri noen arstatning. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Aksepter andre menneskers synspunkter eller sod off. Hvorfor skal alle like homser? Finnes ikke noe galt i å mislike dem, det er helt naturlig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå