Diskutant Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nei, du er søt! Nei, du! Nei, du! Nei, du! ÅÅÅÅ!! Så sint er jeg. 6 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Skulle nesten tro at de var lesbiske, men sånn er kvinnfolk... fra Venus. Irriterer meg over butikkansatte i dagligvareforretninger som driver på med å sette inn varer, og plutselig bare skvetter opp og sier "HEI!" til meg. Kjenner jeg deg, liksom... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ja faen hva skjer med at LLH har tatt over alle kjerringer på facebook og konvertert dem? Faen. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vikaren. Det var en hendelse, litt bråk mellom et par elever, i hans time i dag. Hva gjør han? Når alt har roet seg kommer han bort til oss med enda flere tomme trusler. Sist gang skulle han gi oss dårligere karakter fordi vi ikke jobbet i timen, og da fikk han faen meg høre. I dag derimot, i dag skulle han visstnok ta denne hendelsen videre til kontaktlærer eller avdelingsleder. Som om de kommer til å løfte en finger, de klarer ikke engang å gi oss skikkelig vikar! Det første han gjør når timen starter er å gå rundt litt og foreslå at vi begynner å jobbe litt. Deretter er det rett på datamaskinen sin, helt til han gir oss friminutt hvis tidspunkt er nesten helt tilfeldig og veldig lite gjennomtenkt. Forbanna idiot. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=uWaFdmC42Cc Setningen hun påbegynner ca 0.34 var meget merkverdig og smått irriterende. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nei, du er søt! Nei, du! Nei, du! Nei, du! ÅÅÅÅ!! Så sint er jeg. Jepp, kvinnfolk er sånn. Helt sinnssykt, spør du meg. Lete etter komplimenter fra andre jenter konstant. 1 Lenke til kommentar
chili89 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Akkurat nå, samvittigheten... i tillegg det faktum at jeg egentlig skulle ha sovet for lenge siden, men har enda ikke klart å fått meg til det, er egentlig trett nok... pluss at jeg kommer til å gjøre noe idiotisk ganske snart, som jeg ikke klarer å stoppe meg selv i gjøre... men det er ikke typ den ting som skader noen, i det minste... det kan bare være et irritasjonsmoment! ellers er jeg aldri irritert?! eller så kunne det vært veldig mye egentlig... snorking, all slags unødvendighetr i livet, urettferdighet, penger, fordommer, spy osv osv.. Hva er det idiotiske du kommer til å gjøre? Hvis det er idiotisk, ikke gjør det Ta å kontakte noe fra fortiden. Er lite hensiktsmessig, for meg er det en store greie, men jeg kommer vel bare til å bli oppfatta negativt. ny ting på irritasjonslista. Det irriterer meg noen ganger at folk nesten skal gi meg dårlig samvittighet for at jeg ikke vil ha sex med de. Jeg sier vi kan være venner, de sier "nei, for å bli kjent og bli venner, funker det best å ha sex, I got needs, so should you"... Javel?!? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bingobanden nå, men tvnorge har detti ut:( Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 At bingobanden krasjer med paradis hotel! Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) At jeg betaler fuckings 699 kroner for å få spesialversjon av Assassin's Creed: Brotherhood til PC, for så å bli slått i trynet ved å måtte vente to uker lenger enn de som betalte 349...De som kjøper billigversjonen kan spille imorra den 17, vi som tømte lommeboka må vente til den 31 (som KUN gjelder i Skandinavia, ellers i verden har alle fått det inn alt...)...Fanken meg helt patetisk! Endret 16. mars 2011 av Dellers Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 ^^^ Det er derfor man skal boikotte Ubsioft. Ubisoft er drit. Film irriterer meg. Det er et forferdelig medium. Det tar lang tid og det er som å lese en bok av størrelse i en go; en forferdelig idé. Jeg fikk lyst til å se Across the universe men ikke faen at jeg kan gjøre det så seint på dagen. Kunne lett ha sett en 20-40mins episode av en TV-serie men en 2timers film? Er jo faen ikke mulig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 http://worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhtkIUsn79W5YoVYCZ Slike folk irriterer. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ubisoft pleide å være bra, men de fikk en ny markedsmodell for noen år siden... Nå er de dritt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvorfor irriterer skolen deg? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg har hatt en fæl hoste nesten hver dag siden i høst. Har heldigvis fått behandling. På torsdager begynner jeg ikke før halv ti, men busstidene her er så stygge at jeg må stå opp til vanlig tid - altså kvart på 7. Er på skolen kvart over åtte, og sitter i kantina mens jeg venter på andre kompiser som har fått sove lenge. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) ekstremt kjedelig Ungdomsskole? Jeg har hatt en fæl hoste nesten hver dag siden i høst. Har heldigvis fått behandling. På torsdager begynner jeg ikke før halv ti, men busstidene her er så stygge at jeg må stå opp til vanlig tid - altså kvart på 7. Er på skolen kvart over åtte, og sitter i kantina mens jeg venter på andre kompiser som har fått sove lenge. Forståelig. Har en buss som går 06:50 som gjør at jeg kommer 20 minutter for tidlig, og en buss som går 07:15 som gjør at jeg kommer 5 min for sent. Endret 17. mars 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå