Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Den jævla myntreklamen på TV2. Er ikke helt sikker på hva det er med den, men den irriterer meg noe grenseløst.

ØØØYH!

Det er ikke en reklame, men en kunngjøring!

Mye viktigere enn f.eks. Mazda-reklamen som kom rett etterpå.

Når Staten kunngjør en så viktig begivenhet som Folkekongemedaljen eller VM-minnemynten, må du følge nøye med og ta til deg av lærdommen, slik at du kan bestille dette verdifulle, "ekslusive" klenodiet, som bare blir produsert i 25.000 eksemplarer, og som ifølge den lille skriften ikke er garantert å holde seg i verdi.

Husk, dette er en kunngjøring, ikke en simpel reklame, slik som de andre annonsørene driver med.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive det, men hele OMG JENTER MÅ PRIORITERES-tanken ...

I tillegg til tvangsinnføring av udugelige neper i styrerom og ledende stillinger. Dette har vi jo prakteksempler på i regjeringen. Den mest udugelige næpa blir "samferdsels"-minister, så kommer neste nepskrell inn som "kunnskaps"-minister, osv.. (It goes on and on and on ...)

Har ingenting imot jenter/kvinner i ledende stillinger, men da får de hute seg til å ha kunnskap og kvalifikasjoner for stillingen og yrket.

En (underkvalifisert) kvinne gies en ledende stilling fremfor en (kvalifisert) mann: LIKESTILLING

En (kvalifisert) mann gies en ledende stilling fremfor en (underkvalifisert) kvinne: DISKRIMINERING

Jeg har bare ett ord på dette: KVINNFOLKLOGIKK

Men, men - C'est la fucking vie..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Akkurat nå, samvittigheten... i tillegg det faktum at jeg egentlig skulle ha sovet for lenge siden, men har enda ikke klart å fått meg til det, er egentlig trett nok... pluss at jeg kommer til å gjøre noe idiotisk ganske snart, som jeg ikke klarer å stoppe meg selv i gjøre... men det er ikke typ den ting som skader noen, i det minste... det kan bare være et irritasjonsmoment!

ellers er jeg aldri irritert?! eller så kunne det vært veldig mye egentlig...

snorking, all slags unødvendighetr i livet, urettferdighet, penger, fordommer, spy osv osv..

Lenke til kommentar

Akkurat nå, samvittigheten... i tillegg det faktum at jeg egentlig skulle ha sovet for lenge siden, men har enda ikke klart å fått meg til det, er egentlig trett nok... pluss at jeg kommer til å gjøre noe idiotisk ganske snart, som jeg ikke klarer å stoppe meg selv i gjøre... men det er ikke typ den ting som skader noen, i det minste... det kan bare være et irritasjonsmoment!

ellers er jeg aldri irritert?! eller så kunne det vært veldig mye egentlig...

snorking, all slags unødvendighetr i livet, urettferdighet, penger, fordommer, spy osv osv..

Hva er det idiotiske du kommer til å gjøre?

Hvis det er idiotisk, ikke gjør det :)

Lenke til kommentar

Har enda ikke sett noen som sier noe POSITIVT om at dagens ungdom skal lære nynorsk, jeg ser på denne delen av norskfaget som en complete waste of time!! Det eneste dere kan argumentere for er at vi ikke gidder å lære? hva faen? Si meg et par positive sider ved det isteden..

Og jeg gir faen i om du ikke liker at jeg har juleavatar... cba å bytte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har enda ikke sett noen som sier noe POSITIVT om at dagens ungdom skal lære nynorsk, jeg ser på denne delen av norskfaget som en complete waste of time!! Det eneste dere kan argumentere for er at vi ikke gidder å lære? hva faen? Si meg et par positive sider ved det isteden..

Lag en tråd om det i steden for å forsøple resten av denne tråden med nynorsk versus alle "haters" som ikke "forstår" nynorsk. Nå er allerede minst en side i denne tråden brukt til nettopp det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den jævla myntreklamen på TV2. Er ikke helt sikker på hva det er med den, men den irriterer meg noe grenseløst.

ØØØYH!

Det er ikke en reklame, men en kunngjøring!

Mye viktigere enn f.eks. Mazda-reklamen som kom rett etterpå.

Når Staten kunngjør en så viktig begivenhet som Folkekongemedaljen eller VM-minnemynten, må du følge nøye med og ta til deg av lærdommen, slik at du kan bestille dette verdifulle, "ekslusive" klenodiet, som bare blir produsert i 25.000 eksemplarer, og som ifølge den lille skriften ikke er garantert å holde seg i verdi.

Husk, dette er en kunngjøring, ikke en simpel reklame, slik som de andre annonsørene driver med.

Jeg ser ikke på TV så kunne noen ha linket meg en youtube elns av denne meget viktige kunngjøringen?

Lenke til kommentar

Lag en tråd om det i steden for å forsøple resten av denne tråden med nynorsk versus alle "haters" som ikke "forstår" nynorsk. Nå er allerede minst en side i denne tråden brukt til nettopp det.

Oi, en heeel side?! Faen da, det er en tråd om ting som irriterer, så jeg uttaler meg fritt om det.

Vil komplimentere deg for heller å snakke det bort, en å svare for det da ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...