Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 *MASSE QUOTING* Jeg vet hvem han fra Halden er, han kommer vistnok ikke fra en rik familie eller noe. Helt vanlig arbeiderklasse:P Ja nettopp. Var en på folkehøgskola som var slik og. Mora hans tjente ikke en dritt og han brukte opp ALT på dall ... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Den jævla myntreklamen på TV2. Er ikke helt sikker på hva det er med den, men den irriterer meg noe grenseløst. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) At Adobe Premiere Pro sin eksporterings-ting ALLTID skal voldta sluttfilen i baken til den blør, noe som resulterer i at det alltid er noe galt. Enten er det ikke lyd på filen, eller så er bildet alt for lite. Og så skal det ta som sinnsvakt med tid og. GJØR TING RASKERE! Endret 15. mars 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Den jævla myntreklamen på TV2. Er ikke helt sikker på hva det er med den, men den irriterer meg noe grenseløst. Jaa! Også klarer ho ikke si "R" så det blir g i stedet... Haha, prøv å si bringebærdrops, men bytt ut alle r'ene med g'er! Bgingebægdgops! Eller, bgageteateget! Uff jeg kjeder meg. Endret 15. mars 2011 av CFM 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Den jævla myntreklamen på TV2. Er ikke helt sikker på hva det er med den, men den irriterer meg noe grenseløst. Jaa! Også klarer ho ikke si "R" så det blir g i stedet... Haha, prøv å si bringebærdrops, men bytt ut alle r'ene med g'er! Bgingebægdgops! Eller, bgageteateget! Uff jeg kjeder meg. Risengrynsgrøt Gisenggynsggøt Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, syns din var best SnittLeif Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg ønsker herved død over alle som var med å lage Adobe Premiere Pro, samt død over deres familier, kjæledyr og venner. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 At jeg er møkksliten etter trening og har lyst til å legge meg, men har gym i morra Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 spotify-reklame Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 At jeg er møkksliten etter trening og har lyst til å legge meg, men har gym i morra Siden du har gym i morra, så kan du ikke legge deg?Forklar? spotify-reklame Lett å løse det. 49 eller 99 kroner i måneden, ferdig med det Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 spotify-reklame Lett å løse det. 49 eller 99 kroner i måneden, ferdig med det Sånne utsagn irriterer meg Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Arrgh, at depositfiles.com ikke lar meg laste ned mer på 25 min (sikkert 15 min igjen nå). Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Sånne utsagn irriterer meg Ser den Jeg måtte bare Unnskyld Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Sånne utsagn irriterer meg Ser den Jeg måtte bare Unnskyld xD ;P 6 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Pistasjnøtter som ikke lar seg åpne 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Enig der, værste jeg vet. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Pistasjnøtter som ikke lar seg åpne Enig der, værste jeg vet. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Shazame15 Skrevet 15. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2011 Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive det, men hele OMG JENTER MÅ PRIORITERES-tanken som ser ut til å gå overalt irriterer meg. Fant http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=574117 akkurat nå, SÅ SETT OPP ET JÆVLA PISSOAR DA! Nå var ikke det et perfekt eksempel, ettersom jeg går utifra at det var snakk om guttetoalett, men det faktum at den eneste brukbare løsningen de kom frem til var at guttene må sitte og pisse irriterer meg grundig! Leste også noe om at det var lagt frem et forslag til økt aldersgrense på førerkortet for menn. Selvfølgelig kom en kvinnelig politiker på banen og sa "hm, dette var et bra forslag!". For likestilling gjelder tydeligvis kun, i enkeltes øyne, når det er til fordel for kvinner. Og ikke kom her og si at det er snakk om biologiske forskjeller, til sammenlikning ble frivilig førstegangstjeneste i forsvaret tilgjengelig for kvinner i 1985. Det er et faktum (så vidt jeg vet) at menn er sterkere enn kvinner, for å si det på en svart/hvitt måte. Så du skal legge livet ditt i en eventuell krig i hendene på en som ikke er like "sterk" som en mann? Fordi det er diskriminerende? Ikke tolk dette som at jeg er imot likestilling eller diskriminerer mot kvinner på noen måte, men måten folk ikke ser sammenhengen mellom kvinnelikestilling og mannslikestilling irriterer meg. 10 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Pistasjnøtter som ikke lar seg åpne Enig der, værste jeg vet. Tror den der var litt drøy Er ikke helt ute etter å spise fingrene med nøttene som tilbehør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå